لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

از هر دری سخنی 2!

1393/10/8 21:55
نویسنده : مامان مهنوش
6,578 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک پاییزی من دومین پاییز زندگیش را هم پشت سر گذاشت....

هندوانه شیرین و دوست داشتنی یلدای پارسالمان که آن زمان یک نوزاد نرم و ابریشمین سه ماهه بود..امسال شب یلدایمان را با شیرین کاریها و خنده های دلفریبش به یاد ماندنی تر از همیشه کرد..میز آجیل و تنقلات هم در این میان از یورشهای بی امان دخترک کنجکاومان بی نصیب نماند..فسقلی 15 ماهه من مشتهای کوچکش را از آجیل و شیرینی و هر چه که به دستش می رسید پر می کرد و تا به خودمان بجنبیم پا به فرار می گذاشت! تا همه غنایمی را که از میز به دست آورده در گوشه و کنار خانه پخش و پلا کند..

با این حساب چاره ای برایمان باقی نگذاشت به جز جمع کردن بساط شب یلدا از روی میز آن هم قبل از نیمه شب!متنظر

 

هندوانه خوشمزه یلدای سال قبل که امسال خودش با دست برایمان آب هندوانه می گرفت!

لیانا

لیانا

 

اولین هفته زمستانی امسال هم با تعطیلات یک روز در میان، فرصتی شد برای ما تا با تعطیل کردن روزهای بین تعطیلی و طولانی تر کردن این تعطیلات زمستانی..چند روزی از هوای دود آلود و آسمان خاکستری شهر دور شویم و از نفس کشیدن در هوای دلچسب و پاک کوهستان لذت ببریم...بارش برف و منظره زیبای کوهستان سپید پوش هم خوشی سفرمان را تکمیل کرد

پسرک لپ قرمزی یخ کرده از سرمای من..که با وجود بارش تند برف و هوای چند درجه زیر صفر، رضایت نمی داد که سوار ماشین شود

ماهان

ماهان

ولی بر خلاف او خواهر کوچکش استقبال چندانی از ماندن در هوای سرد و زیر بارش برف نمی کرد..و ترجیح می داد روی صندلیش بنشیند و از پشت شیشه ماشین نظاره گر برف بازی  و بدو بدوی برادرش باشد..هر چند که خود ما هم بعد از چند دقیقه ماندن در هوای آزاد و بعد از اینکه بارش آرام و رقصان دانه های برف به کولاکی تند تبدیل شد..با چشمان نیمه بسته به ماشین برگشتیم و فهمیدیم که تصمیم عاقلانه را دخترمان گرفته!

لیانا

لیانا

 

این روزها نوشیدن لیوانی آب در خانه ما باید پنهانی و دور از چشم دخترمان باشد!نبات کوچولوی شیرینم حتی با شنیدن صدای ریختن آب در لیوان هم هوس آب خوردن می کند و لیوان را که به دستش می دهی یک جرعه اش را می نوشد و با بقیه اش هم سر و کله خودش و در و دیوار خانه را آبپاشی می کند!سکوت

به محض بیدار شدن از خواب هم اولین کلمه ای که به زبان می آورد * آبه* است!..آن هم با لحن شیرین خاص خودش و تاکید زیاد بر روی بخش دوم..آبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!! 

لیانا

لیانا

 

گل گیسوی خوش بو و لطیف تازه از حمام در آمده ام..که در فاصله آماده کردن لباسهایش ،فرصت را غنیمت شمرده تا سری به کشوهای اتاق خواب ما بزند! آن هم با عجله و دوان دوان ..قبل از ان که  به دلیل خرابکاری و ریخت و پاش  از اتاق اخراج شود!

 

لیانا

لیانا

شارژر لپ تاپ ..بدک هم نیست! البته از نظر لیانا که به انواع و اقسام وسایل سیم دار علاقمند است!

لیانا

و دختر مستقل من که ترجیح می دهد خودش کارهای شخصیش را انجام دهد..

لیانا

لیانا

و از معدود مواقعی که از طرف برادر بزرگتر اجازه ورود به اتاق برای لیانا صادر شده! صلح و آرامش موجود در اتاق از صحنه هایی است که به ندرت می توان دید!..معمولا نزدیک شدن لیانا به وسایل و اسباب بازیهای ماهان همان و شروع قیل و قال و کشمکش بین خواهر و برادر هم همان!متنظر

 لیانا

آثار زورگویی وروجک فسقلی هم در گوشه چشم ماهانم هویداست!!

لیانا و ماهان

البته از حق هم نباید گذشت!..طوری که لیانا اتاق را شخم می زند و زیر و رو می کند هر که باشد حکم به اخراجش می دهد!چه برسد به پسرک حساس و نکته سنج من

ماهان

و در آخر هم کلوچه های خوشمزه من..که در خارج از اتاق ماهان و وقتی پای وسایلش در میان نباشد!..در صلح و صفا با هم روزگار سپری می کنند!

ماهان و لیانا

نظرات (61)

عمه فروغ
8 دی 93 23:39
سلام مهنوش جان خوب هستید؟ فرشته های خونتون خوب هستند؟ خوشحالم که آخر هفته خوبی رو در کوهستان داشتید ان شاا.. همیشه شاد و خوش باشید.یلداتون با تاخیر مبارک ان شاا.. عمر شادی هاتون به بلندای یلدا باشه ای جانم فدای این وروجک کوچولو ماهانی هم که مثل همیشه یه پارچه آقاست از طرف من هم روی ماه فرشته هات رو ببوس
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام فروغ عزیز..ممنونم از لطف همیشگیت..
مهربوون
8 دی 93 23:52
سلااااااااام.... خانوم خوشگلهههه چه بازیگووووش شده ... ای واااای خاله منم همین مشکل آب رو داره برا دختر خالم ... سر میز شام آب ممنوعه😭😭 واای ماهانی بزرگ شدی پسر خوشگل مامانش.. مهنوش حون بی شک من وقتی نوشته هاتون رو میخونم یاد خالم میفتم ... دوتا بچه داره اونم مثل شما همه اینهارو پشت سر میزاره شاد و خوشبخت باشید عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام مهربون جان..مرسی از لطفت عزیزم..
مینا
9 دی 93 0:26
ماهان جون واقعا ماهه هزار ماشالا. بوس واسه دخمل قلبی
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مینا جون
آیدا مامان پارسا
9 دی 93 0:36
فقط میگم خدا حفظشان کند ....
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم
بهار مامان غزل
9 دی 93 1:08
به به مهنوش عزیزم مثل همیشه از پست زیبا و دلنشینت و عکسهایی که اینقدر زنده و باروح هستن لذت بردم و شاد شدم این کلوچه های خوشمزه رو خدا نگهدارشون باشه همیشه خندان و شیرین باشن
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی بهار عزیز از لطفت...بوس برای غزلک شیرین و طناز
مامان فرخنده
9 دی 93 7:59
عكس ليانا نود ساله خيلي بامزه بود راستي يلداتون هم مبارك باشه هرچند كه ليانا نذاشت شب يلدا بگيريد هميشه شاد وسلامت باشيد راستي مهنوش جون همچنان ليانا در خواب شير ميخوره هنوز اين پروژه را داري
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی فرخنده جونمممم..شما هم شاد باشید و برقرار....هنوز بهش شیر میدم فرخنده جون...البته خودم راغبم به این کار..ببوس گل دختر شیرین زبون رو
مامان دو فرشته
9 دی 93 9:55
سلام مهنوش جون. از ديدن عكسهاي زيياي ليانا جون و ماهان جون توي سپيدي برف لذت بردم. خيلي زيبا بودن.امان از دست اين كشمكش هاي بچه ها سر وسايل همديگه منم با اين قضيه درگيرم. مهنوش جون از عكسهاي ليانا جون تو شب يلداي امسال و البته سليقه زيباي مامان جونش هم ميذاشتي.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام دوست عزیزم..والا من سفر بودم و میزمون چیدمان و تزیینات ویژه ای نداشت..همون تزیینات کم رو هم لیانا به باد فنا داد..از لیانا هم متاسفانه عکس تکی نداشتم..همش یه دستی ..پایی چیزی اون وسط بود!!..که لیانا رو کنترل کنه
ستاره
9 دی 93 12:50
آرزوی سلامتی برای هر دوشون دارم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم ستاره عزیز
سپیده عمه آریانا
9 دی 93 12:52
یلداتون مبارک عزیزم و شروع فصل زمستانتون بسلامتی الهی که روزهاتون مثل برف سپید و وجود نازنینتون گرم و دلهاتون پر از شادی باشه در این روزها . اااااااااااااااااااای جون دلم قربون هندونه شیرینم بشم من . خوشحالم که تعطیلات دلچسبی داشتید . الهی همیشه خوش و خرم باشید . فدای گلهای قشنگم بشم با عکسهای زیباشون . جیگر دخملی شیطون بلا رو برم من . بووووووووووووووووووووووووس به روی ماه فرشته های ناز و دوست داشتنی
مامان مهنوش
پاسخ
..یلدای تو هم مبارک باشه سپیده جون..من هم برات ارزوی سلامتی و شادی و ارامش دارم گلم
parisa
9 دی 93 12:54
مامان آریانا پرنسس مبارز
9 دی 93 15:03
سلام مامان مهرنوش گل مثل همیشه عکسها عالی بود
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..لطف داری..ببوس پرنسس مبارز رو
✿مامان دنیز✿
9 دی 93 15:23
سلام بعد تاخیر طولاااانی میبینم مثل همیشه خوب و خوش هستین،خوشحالم واای لیانا چه اوشجل شدی دخمل تو اتاق ماهانی چه خوشحاله داره حکمرانی میکنه بوووووس بوووس از لپ های خوشگلتون راستی مامانی ما تو جشنواره شرکت کردیم البته دیر فهمیدیم اگر ممکنه کد 95 رو به شماره 1000891010 بفرستین پیشاپیش از لطفتون نهایت تشکر رو میکنم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم...به روی چشمم..ببوس دختر نازنین رو
maedeh
9 دی 93 20:34
Ey joooooonam begardam man in fereshte kocholo ro Azizam dokhtare paiizi dovomin yaldat mobarak golam Mashala be in dota vorojake naz Mehnosh jon to line nisti chera azizam man dige nadaramet
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام مایده جون..یه بار دیگه شماره تو بذار برام لطفا..گوشیمو عوض کردم..یه سری شماره هام رفته
سحر
10 دی 93 9:26
سلام مهنوش جون یعنی اون هندونه رو همون پارسال باید قورتش می دادی که امسال اینقدر شیطونی نکنه . امیدواریم 100 تا یلدا در کنار هم خوش و سلامت باشید. ببوس این نازنین ها رو . راستی کاشکی از میز یلداتون هم عکس می ذاشتی ماشاال... شما با سلیقه ما هم ایده می گیریم ازتون .
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام سحر جان..ممنونم از لطف همیشگیت..والا ما یلدا سفر بودیم..تو سفر هم ادم انقدر سرگرمه که وقت کدبانوگری نداره!..اینه که میزمون تزیین خاصی نداشت
✗ دختربهاری✗
10 دی 93 11:28
قربون جفتشون برم من
مامان مهنوش
پاسخ
..خدا نکنه
سهیلامامان کسری
10 دی 93 12:53
سلام،خوبید انشاالله،چقدر دوس داشتنی مینویسید،ادم دوس داره تا تهش رو بخونه..عکس اخر چقدر دلنشین و زیباست، خواهرو برادر در کمال ارامش کنار هم....
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنونم از لطفت
سوسن
10 دی 93 13:09
سلام مهنوش خانم عکس های خوشگلی انداختی .کلوچه هات واقعا خوشمزه هستند.خانم مهنوش خیلی خوب توضیح میدی انشات خوبه باید نویسنده میشدی به احتمال قوی حقتو خوردن.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..جدی؟؟..من که هیچ وقت تو مدرسه انشا رو دوست نداشتم..حالا باید ببینم کی حقمو خورده برم احقاق حق کنم
مامان سمانه
10 دی 93 13:17
وای این هندونه خانوم چ خوردنی شده ... بمامانش اجازه میدی قاچ قاچ ش کنم بخورمش؟! بووووووس
مامان مهنوش
پاسخ
..گوناه داره دخترم..نخورش دیگه
سمیه مامان غزل
10 دی 93 14:06
خیلی کلوچه هاتون نازند ماشاالله
مامان مهنوش
پاسخ
..لطف داری عزیزم
مامان نازی
10 دی 93 14:08
سلام مهنوش جان ماشالله به این دختر شیطون ایشالله همیشه با داداشیه گلش خوب و خوش باشند زیر سایه شما
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیز دلم...ممنونم از لطفت
مامان
10 دی 93 15:02
یلدا تون با تاخیر زیااااد مبارک. ای جان چه هندوانه خوشمزه ایی.به به
مامان
10 دی 93 15:05
همیشه به سفر مهنوش جونم. نوش جون ریه هاتون هوای پاک و دلچسب.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی راحیل جونمممممم
مامان
10 دی 93 15:09
فدای قدمهای کوچولوت لیانا جونم اونم روی زمین سفید پنبه ایی! چه دخمل مستقلی، آفرین . وای این جریان آبــــــــــــــــــه همچنان برای ما ادامه داره،هرچند آبیاری گلهای قالی تموم شده، اما همچنان آبه همون مدلی تلفظ میشه. خدا حفظش کنه وروجک شیرین زبون رو.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوستممم..ببوس قند عسلو
مامان
10 دی 93 15:14
چه خاطره های شیرینی خواهد شد، کشمکش خواهر و برادری.
مامان مهنوش
پاسخ
..بسیووووور شیرین
مامان
10 دی 93 15:19
مهنوش جون فال خنده داری بود.هرچی تعداد پوست هندوانه های طرف سبز ، بیشتر از تعداد سفید ها میشد،نتیجه فال بهتر بود!!!
مامان مهنوش
پاسخ
..چه جالب راحیل جون..واجب شد یه بار پوست هندونه بازی کنیم..برای بچه ها تفننه
رویا
10 دی 93 17:48
ای جیگرم این دختر چقد ملوسه .. چه بلاست .. خدا از چشم بد دور نگهش داره
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..لطف داری
سمانه
11 دی 93 11:23
سلام مهنوش جون جوجه هات خیلی نازن .مهنوش خانم عکس های قبلی نگاه کردم که بچه ها رفتن استخر دو سوال داشتم اب استخرو چند وقت به چند وقت خالی میکنی.منم یه بچه یک ساله دارم تا میبرم تو استخر جیش میکنه اب کثیف میشه شما این مشکل نداشتی اگه داشتی چکار میکردی تا این مشکل برطرف شه
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم...والا اطلاعی ندارم..تا جایی که میدونم اب استخر تصفیه میشه و ضد عفونی..تعویضشو خبر ندارم..بعدم از کجا میشه متوجه شد جیش کرده؟!!..تو استخر به اون بزرگی
مریم مامان آرین
11 دی 93 14:01
ای جووووووووووونم ....امان از این سن 1تا 2سال بچه ها..انگار با همه وسایل خونه لجن میخوان نابود کنن ..ولی سن شیرینیه خدا هردوشون رو حفظ کنه...به ما مادرها هم صبر ایوب عطا کنه
مامان مهنوش
پاسخ
...وسایل خونه به کنار مریم جون..لیانا با سر و کله خودشم لجه..اینو چه کار کنم؟!!..خدا حافظ همه گلها باشه..ببوس ارین کوچولو رو
مامان مهدیه
11 دی 93 14:53
خیلی دخترکتون شیرین و نازه من عاشقشم خدا حفظش کنه البته هر دوتاشونو
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیزم..لطف داری
پری
11 دی 93 23:28
سلام.یه سوال! میتونم بپرسم وقتی اولین دندون لیانا جون وقتی درمیاومد از اونجایی که متورم بود دراومد یا یکم این ورتر بود؟ چون عکسشو که گذاشتین زیاد معلوم نیست .ممنونم از لطف شما.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..تا جایی که یادمه از همون نقطه متورم در اومد
مامان مهدیس
12 دی 93 15:06
سلام عزیزم چه بچه های نازی دارین خدا حفظشون کنه معلومه مامان پر حوصله ای هستین . دوست داشتین به ما هم سر بزنید
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم..حتما
سولماز
12 دی 93 17:16
سلام مهنوش جونم یلداتون باکللللی تاخیر مبارک وچه بامزه می شه لیانای بدون دندان وماهان عزیزم چه اقایی وخدارحم کرده دنیاتون شادشاد وبه سپیدی برف باشه
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیز دلم..مرسی از لطفت..
شیما مامان شاهین کوچولو
12 دی 93 21:29
جـــــــــــــانم چ جیگیری بوده هندونه پارسالتون ماشاله الان چ خانم شده ووووییییییی ماهان جونم چطور دلت میاد خاله قزی رو تو اتاقت راه ندی، ببین چ ناز بازی میکنه بوس واسه ماهان جون بوس واسه لینا جون
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم شیمای عزیز..ببوس فسقل پسرو
ریحانه مامان کیمیا وکمند
12 دی 93 21:31
عزیزم. ...هندوانه کوچولو ناز ....خدا هردوشونو برات حفظ کنه
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم..ببوسید گل دختر ها رو
Samangol
12 دی 93 23:16
سلام مهرنوش جان، مثل هميشه از خوندن نوشته هاي زيبات و همچنين ديدن فرشته هاي نازنينت لذت بردم اميدوارم كه هميشه شاد و سلامت باشيد ما هم دقيقا سناريو مشتركي با دخترم داريم بصورت كاملا مخفيانه اب ميخوريم مهرنوش جان من چندتا سوال در مورد دخترم چون دقيقا همسن ليانا جون هستش، دارم از شما كه اگه صلاح دونستي ادرس ايميلت و برام بفرست يا هر جوري كه راحت بودي بهم بگو ايميل من (safariansamira@gmail.com) ممنون ميشم
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم از لطفت..تو خصوصی برام بنویس..به ایمیلت جواب بدم
الهام
13 دی 93 10:46
سلام مهنوش جون.امان از این لیانای شیطون و بازیگوش و خوش تیپ که دل مارو بدجوری برده.آقا ماهان هم واسه خودش یه پارچه آقا شده.هردو تاشون رو از طرف من ببوس.انشاله همیشه شاد و صمیمی باشین عزیزم .بوووووووس واسه ماهان جون و لیانا جون
مامان مهنوش
پاسخ
سلام الهام جون..مرسی از لطفت..شازده کوچولو رو ببوس
سمانه
13 دی 93 13:10
سلام مهنوش جون در جواب سوالت که گفتی از کجا بدونیم که بچه تو استخر جیش میکنه یا نه باید بگم ما قیل از اینکه بچه بره تو استخر یه پودری تو اب میریزم دقیق اسمشو نمیدونم اقام امد میپرسم میگم وقتی پودر ریخیم تو اب اگه بچه جیش کنه رنگ اب تغییر میکنه وما هم میفهمیم.
مامان مهنوش
پاسخ
بله...اما خوب توی استخر به اون بزرگی اون حجم کم مشکلی ایجاد نمیکنه
الهه مامان مبین
13 دی 93 16:24
به به همیشه به گردش . قربون لیانای خوشگلم . عسل خاله . ماهانم که عالی مثل همیشه . خوشبحالتون بالاخره برف رو کامل دیدید دیگه اون برف های زمان بچگیمون دیگه نمیباره و برای من شده رویا .... دوستون دارم خیلی زیاد
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم از لطفت الهه عزیز..واقعا دیگه باید خواب اون برفا رو ببینیم..
رومینا
14 دی 93 11:37
قربون این پرنسس کوچولو و شازده پسر بشم که اینقدر دل ادم براشون ضعف میره . مهنوش جونم به دونه ایی خیلی دوستون دارم .
مامان مهنوش
پاسخ
مرسب رومینا جونم از لطفت..ببوس شازده قشنگتو
razi
14 دی 93 14:52
سلاااام عزيزم اميدوارم هميشه با دودونه هاي خوشگلتون شاد و سلامت باشيد شما يك مادر مهربون و خوش ذوق و با سليقه ايد واقعاً واسه خودتون اسپند دود كنيد همچنين براي بچه هاي نازتون من خط به خط وبلاگتون و خوندم خيلي خيلييي حال كردم شما واقعاً متواضع و با شخصيتين منم عاشق اسم ليانا جون شدم شايد اگر روزي خداوند مهربون من و لايق مادر شدن دونست اسم دخترم و ليانا بزارمهر روز منتظر خبرهاي خوب و عكس هاي زيبا و هنرمندانه شما هستم
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..ممنونم از لطفت..ایشالا که مامان یه دختر ناز و تپلی و سالم میشین
گلسا
15 دی 93 12:46
چرا عکس خودتان و بابا بچه را نمی زارید
مامان مهنوش
پاسخ
چون لزومی نداره
مامان دردونه
15 دی 93 13:23
سلام مهنوش جون خوبی؟؟؟؟ دوتا خوشگلات چطورن؟؟ ای جانم شب یلدا بی شب یلدا...خخخخخخخخخخ قربونت بشم خوش گذشته بهتون...امیدوارم همیشه خوش باشید
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیز دلم..ممنونم..ببوس انیتای نازنین رو
♥ دنیای دســر ♥
15 دی 93 15:32
مهنوش جون من تازگی یه وبلاگ زدم، از دسر و کیک ... خوشحال میشم سر بزنی (:
مامان مهنوش
پاسخ
حتما
مامان دیبا
17 دی 93 1:50
سلام عزیزم همیشه به سفر و خوشی عزیزم نمی دونی چقدر با دیدن عکس های زیبا از این دو تا فرشته انرژی گرفتم . یلداتون هم مبارک عزیزم البته با تاخیر
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم مریم جون..ببوس دیبای نازنین رو
مامی الی
17 دی 93 8:41
سلام مهنوش عزيزم. بالاخره مشكل ارسال كامنت حل شد. يلداتون پساپس مبارك. ميبينم كه مشكلات مشابهي داشتيم. خدا هر دوشونو برات حفظ كنه يكي از يكي شيرينتر و دوست داشتني تر. روي گلشونو ببوسيد.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی مامی الی عزیز..گل پسر شیرین عسلتو ببوس
سمیه مامان غزل
17 دی 93 11:55
چه جیگرای قد بلندی ماشالله لیانا الان قدش چقدره
مامان مهنوش
پاسخ
هشتاد و سه
مامانی عسل
17 دی 93 22:55
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.
Nasim
19 دی 93 17:58
سلام مهنوش جان همیشه به سفر و گردش پرنسس خوشگل من دلم برات تنگ شده بود شب بلا هم مبارک ببخشد دیر شد ماهان عزیز دلت مباد پرنسس خوشگل تو اتاقت نیاد. بووووووووووس براى ماهان خوشت و لیانای دوست داشتنی
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون از لطفت نسیم عزیزمممم
مامان آنیسا
20 دی 93 9:05
اینم بوس واسه دوتا فرشته کوچولو همیشه یه شادی وگردش عزیزم به به عجب جای قشنگی
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم
مامان الهام
20 دی 93 10:31
قبلا می اومدم به وبلاگتون بدون نی نی الان خودم مادر شدمحالا دیگه 2تا دسته گلتو عاشقانه تر نگاه میکنم ماشاالله بهشون
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم ..خوشحالم که به زودی مامان میشی ..به سلامتی ایشالا
فراخوان گروه انسانهای سبز GPG
20 دی 93 20:06
همزمان با روز هوای پاک در همایش زیست محیطی و ورزشی " دوباره آسمان آبی " با شمــــا سبـــز می اندیشیـــم و سبـــز میمانیم کلیه اعضا، هواداران گروه انسانهای سبز 29 دی ماه جاری همزمان با روز هوای پاک از ماشین شخصی استفاده نخواهند نمود و از هم میهنان سبز اندیش بویزه ساکنان کلان شهرهای کشور نیز دعوت به عمل می آورند تا با همگرایی هدفمند، دوباره آسمان آبی را بر فراز شهرهایمان تجربه و چشمک زدن ستاره ها را به (((فرزندانمان هدیه))) کنیم. علاقه مندان به مشارکت در این همایش زیست محیطی و ورزشی می توانند روز دوشنبه 1393/10/29 از نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، مترو، دوچرخه و حتی پیاده به امور روزانه خود بپردازند. مردم هوشمند هشت کلان شهر: اراک، اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج و مشهد مقدس به عنوان پیشروان اجرای این طرح کشوری هستند که با همراهی اثر بخش و همتی بلند دوباره آسمان آبی را به فرزندانمان هدیه خواهند کرد و سایر هم میهنان گرامی شهر ها و روستاهای کشور نیز به شکرانه برخورداری خود از هوای پاک و ترویج این فرهنگ و آموزش آن به کودکان و نوجوانان که آینده سازان این سرزمین کهن هستند در روز 29 دی ماه از ماشین شخصی استفاده نمی نمایند. به اطلاع هم میهنان گرامی میرسانیم در راستای گسترش فعالیتهای زیست محیطی بمناسبت گرامیداشت روز هوای پاک با همکاری حفاظت محیط زیست استان فارس، حفاظت محیط زیست استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، سازمان انتقال خون استان تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران، موسسه مردم نهاد سیراف پارس و ... سرگروه بمدت یک هفته چند کلان شهر کشور را با دوچرخه رکاب خواهد زد./ شما هم میتوانید در راستای گسترش هرچه بیشتر این تفکر انسانی در جامعه به ما بپیوندید. دیدار سبز و سراسری ما روز دوشنبه 29 دی ماه 1393 در بزرگترین همایش بدون ماشین در کشور آماده تبادل لینک با سایت ها و وبلاگها میباشد. ما را با نام گروه انسانهای سبز به آدرس www.GPG.ir در قسمت پیوندهای وبلاگتان ثبت نمایید و سپس اعلام نمایید. سایت ها: گروه انسانهای سبز GPG www.GPG.ir ایران هخا انجمن ملی ایرانیان www.forum.iranhakha.com ایرانگردان و جهانگردان www.touristsupport.ir تبلیغات رایگان www.AvArAsA.com
fafa
21 دی 93 13:59
مهرنوش دلم گرفت از خودم که ایقدر فاصله گرفتم از همه چیز از چیزهایی که یک روز دلخوشی هام بودن مرور خاطرات دوستان گلم نوشتن و به روز کردن وبلاگ پسرم دلم گرفت چقدر بزرگ شدم وروجک ها ماهان دوست داشتنی من و لیانای شیرین ببوس جفتشون رو
مامان مهنوش
پاسخ
اخیییی..فافای عزیزم..اینا به خاطر دردسرای شیرین بچه داریه همش..من هم خیلی این روزا از علایقم فاصله گرفتم..به هر حال این هم دورانیه واسه خودش..شازده پسر چطوره؟..ببوسش پوریای نازنین رو
مامان النا
21 دی 93 23:39
سلام مهنوش عزیز از ماه چهارم بارداری تو تاپیک مامانهای ابان با شما اشنا شدم و تو اون شرایط سخت نوشته هاتون لبخند به لبام میاورد و خاموش و بی صدا دنبال پستهای ابریشمی بودم دخترم مثل لیانای عزیز با اختلاف 15 روز دیرتر مهر ماهی شد وهم وزنش یادمه اون موقع با کشتی موفق به شیر دادن میشدین من هم با این مشکل مواحهم تا الان !می خواستم بپرسم هزار ماشالا لیانا جون داره بهتر میشه واینکه الان چند کیلو شده؟و چه تدابیری اتخاذ کردید البته اگر مایلید لطفا جواب بدید.بوس برای فرشته های زیباتون
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..چه جالب..پس از قرار همیشه خاموش بودین که من نمیشناسم شما رو..والا لیانا که مدتهاست شیر خشک میخوره..و البته خیلی کم و بیشتر شبها توی خواب..غذا خوردنش هم چنگی به دل نمیزنه..وزنش هم حدود 10 و نیمه..به هر حال باید کنار اومد با بد غذایی این جوجه ها..من خیلی هم تاکیدی ندارم روی تپل بودنش..سلامتیش مهم تره..گل دخترو ببوسید
مهدیه مامان تبسم
22 دی 93 13:48
خدا واستون نگه دار کوچولوهای خوشگلتون رو چشم بد ازشون دور باشه
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم از لطفت
Kosar
22 دی 93 16:58
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم..
مامان نی نی
22 دی 93 23:49
سلاممم عزیزمممم مثل همیشه بی نظییییر خدا گلای خوشگلتونو واستون حفظ کنه و جمع خانوادتون هر روز گرم تر و گرم تر براتون بهترینهارو آرزو دارم دوست عزیز میشه بپرسم واسه افزایش قد کودک چه مکملی خوبه؟
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..والا اطلاعی ندارم..ولی زینک به طور کلی برای رشد و افزایش اشتهاشون خوبه
رویــــا
23 دی 93 17:35
سلام مهنوش جونم..باز مث همیشه ماهان صبوری کرده و لیانا زور گیری اخه خان داداش چقد اجیکسی رو دویس داری که اینقد هواشو داری...عزیزم خدا کولوچه های نازنینت رو برات نگه داره..ببوسشون
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..ممنونم عزیزم
مامان سیدعلیرضا
24 دی 93 8:06
سلام.من اولین باره وبلاگ دختر نازتون رو می بینم.خداحفظش کنه. پسرتون ماهان جان نیز ماشاءالله خیلی زیبا و متین هستش.خدا هردوشونو براتون نگه داره.امیدوارم زیر سایه پدر و مادرشون زندگی خوبی داشته باشن. به وبلاگ پسر من هم سر بزنید اگرچه خیلی وقته به روز رسانی نشده ولی دیدن وبلاگ لیانا جان منو باز سر ذوق آورد.از عوض من هردوعزیز نازتون روببوسید.
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم از لطفت..چشم..حتما..ببوسید گل پسرو
ندا
25 دی 93 7:09
سلتم مهنوش جون خوبی عزیزم نمیدونی چقد دلم براتون تنگ شده بود هم شما هم ماهان جون و هم لیانا خانوم.... ماشالله من نبودم این دختر چقدر بزرگ شده دیگه خانومی شده وایه خودشا..... روز به روز از دیروز زیبا تر .... کلی ببوسید دختر گلتون رو از طرف من.... این دعواهای خواهر برادی که کلا هست تازه این اولشه....بزرگتر که بشن کار به کتک و کتک کاری هم میکشه شما صبر کنید...... ماهان جون ناز هم که اقایی وایه خودش شده ....کلا من نبودم همه چی عوض شده که اخه..... خب مهنوش جونم گلهای ناز رو ببوسید بوووووووووووووووووووس فراوون میام خصوصی کارتون دارم.......
مامان مهنوش
پاسخ
سلام ندا جون..مرسی عزیزم..لطف داری..دل ما هم برات تنگ شده بود
الهام
27 دی 93 14:06
سلام مهنوش جان.مبارک باشه دندونای قشنگ لیانای ناز و عزیزم.انشااله به سلامتی
مامان مهنوش
پاسخ
سلام الهام جون..مرسی عزیزم
مامان هلیا
19 مرداد 94 11:52
واقعا بچه های خوشگلی دارین خدا حفظشون کنه