لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

اولین آسیاها

1393/10/24 23:28
نویسنده : مامان مهنوش
5,757 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مرواریدهای درشت آسیا هم در صدف زیبای دهان کوچک شیرین دخترکم رونمایی کردند!

بدغذایی ، بهانه جویی و انگشتهایی که غالب اوقات در قسمت عقب دهان در حال جویده شدن بودند ..نشان از رویش دندانهای نهم و دهم داشت و نهایتا لمس جسمی سخت در لثه های نرم و نازک ملوسکم در فک بالا این حدس را به یقین تبدیل کرد..

و حالا با رویش اولین دندانهای جونده می توان امید داشت که نخودی کوچولوی من از طعم یکنواخت و تکراری غذاهای میکس شده خلاص شود و کم کم بتواند همراه بقیه اعضای خانواده از غذای سفره بخورد و بر تنوع غذاییش افزوده شود..

موش کوچولوی همیشه انگشت به دهان..

لیانا

لیانا

کنترل تی وی کماکان جزو علایق ویژه محسوب می شود!

لیانا

و همچنین شانه و برس مو..

لیانا

لیانا

لیانای خوشحال و خندان!

لیانا

و لحظاتی بعد لیانای گریان قهر کرده زیر کنسول!

لیانا

لیانا و الموی اهدایی از طرف ماهان!هیپنوتیزم...( بخششی که باید در تاریخ ثبت بشه!)

لیانا

 

لیانا

 

 

و دلبرکان من در حال تماشای کارتون و هله هوله خوری!

 

ماهان

 

نظرات (49)

مامان مهرناز
26 دی 93 0:31
اییییییییییییییییی جوونم مبارکت باشه گل ناز وخوشکلم نبینم قهر کردنتو عزیزم دست داداشی گلم درد نکنه که این قدر نسبت به خواهرش بخشنده است
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
عمه فروغ
26 دی 93 0:46
مرواریدت مبارک لیانا جونمان شاا.. دندونات هر چه زودتر بیرون بیان و کمتر اذیت بشی آخی عزیزم ببین چطوری داره گریه میکنه خدا نکنه هیچ وقت ناراحت بشی ان شاا.. همیشه لبت خندون باشه عزیزم آفرین به این داداشی بخشنده
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون فروغ عزیز
مامان
26 دی 93 4:23
ای جاااااان .مبارک باشه مرواریدهای جدیدت دخمل ملوس فدای خودتو قهرت،چه بامزه رفته زیر کنسول.
مامان
26 دی 93 4:26
چه برادر بخشنده ایی به به. نوش جونتون هله هوله ها. عکس هایی که هر دو کنار هم هستن خیییییییلی زیبا و دلچسبن. خدا هر دوتونو حفظ کنه فرشته های بی نظیر.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون راحیل جون..بوس برای امیر حسین گل
maedeh
26 دی 93 14:02
ای جوووووووونم مبارک باشه خوشگل خانووووووووووم
رویا
26 دی 93 17:18
الهی .. داداش سخاوتمند مروارید جدید مبارک لیانا خانووووم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم
دوستدار همیشگیتون
26 دی 93 18:28
سلام مهنوش عزیزم خوبین .مبارک باشه دندان های جدید قشنگ دخملی ای جان به لیانای عزیزمممممممممم که حسابی خانوم و خوشگل شده عزیز دلم الهی که همیشه صحیح و سلامت باشین. هدیه برادر گلت هم چقدر خوشگله مبارکت باشه عزیزم... عکس آخر خواهر و برادر دل من رو آب کرد با اون شکل ایستادن نصفه نیمه لیانا که دلم رو حسابی برد.... بمیرم برای اشکات که قهر کردی ای جانمممممممممممممممممم نبینم اشکاتو عزیز دلمممممممممم خواستنی ترین دنیا....
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..مرسی..ما خوبیم..ممنون از لطف همیشگیت
دوستدار همیشگیتون
26 دی 93 18:30
مهنوش جان جسارت نباشه میتونم بپرسم اسم گلی رو که داخل آشپزخانه گذاشتین؟ گلدون زیباش رو از کجا تهیه کردین میدونم از بس خوش سلیقه هستین مدام با پرسیدن چنین سوالاتی وقتتون گرفته میشه .به بزرگواری خودتون ببخشین.
مامان مهنوش
پاسخ
گل انتریوم هست عزیزم..از یه گل فروشی ابتدای حقانی..اسمش نمیدونم چیه متاسفانه
ستاره
26 دی 93 19:42
مامان فرخنده
27 دی 93 8:08
مرواريد نهم ودهمت مبارك باشه ليانا جون قربونت بشم چرا قهر كردي اصلا گريه بهت نمياد عروسك خوشگل اولين عكست فوق العاده زيباست سفيد برفي ناز معلوم نيست توي تلويزيون چي داريد مي بينيد كه دوتا وروجك اينقدر هيجان زده شدند مخصوصا ليانا جون ماهان جون هم كه بزرگ شده و بخشنده
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی فرخنده عزیز..ملیسای نازنین رو ببوس
سمیه مامان غزل
27 دی 93 10:27
خیلی جیگرن ماشالله
aida
27 دی 93 10:28
سلام مامان مهرنوش مبارکه رویش دندانهای 9 و 10 لیانا عسلی. فکر کنم دندونای 9 و 10 متینای منم در شرف رویش باشه. آخه اونم همین نشونه ها رو داره... واقعا که با هر تغییر جدید توی فرشته کوچولوها مامانا کلی ذوق میکنن... خدایا خودت همه کوچولوها رو حفظ کن.
مامان مهنوش
پاسخ
سلام ایدا جون..مبرک باشه دندونای گل دختر..امین به دعای خوبت
مادر دیبا
27 دی 93 10:44
سلام عززززززززیزم رویش مرواردیدهای نو مبااارک عسلم فدای اون اشکات بشم خاله جون چه قهری هم کرده مهنوش جون لباس قرمز لیانا جون خیلی نازه و خیلی هم بهش میاد مبارکش باشه
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم..ببوس دیبا جون رو
ندا
27 دی 93 13:14
مامانی لیانا سلام نمیخوایین جواب من رو بدید؟ اگه که قبول نمیکنید بهم بگید منتظر نباشم ممنونم.........
مامان مهنوش
پاسخ
سلام ندا جون..جوابتو دادم
مامان آریانا پرنسس مبارز
27 دی 93 16:27
سلام ..دندونهای جدیدت مبارک گل نرگس به شما هم تبریک میگم مامانی گل ... ماشاا... به خواهروبرادر نازنین ... خدا هردوشون را زیرسایتون حفظ کنه
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم از لطفت
سنا شمسی
27 دی 93 18:42
عکساتون بی نظیره . میشه بپرسم اون رومیزی که گل گلیه انداختین روی میز از کجا تهیه کردین؟
مامان مهنوش
پاسخ
از کالای خواب ورونیکا ولیعصر
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
27 دی 93 20:11
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
مهربوون
27 دی 93 23:27
مبارکههههه دندون آسیای لیانا جووووون .... عزیزم واقعااا درد داره دندون در اوردن... ناززززی دختر نازززز و خوش لباس ما .... و داداشی خوشتیپ ...ماهان دوست داشتنی ... شاد و سلامت باشین کوچولوهای دوست داشتنی همیشه💙💜💛💚❤
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی مهربون عزیزم
الهه مامان مبین
28 دی 93 1:02
مبارک باشه عزیزم مرواریدهای خوشگلت دست ماهان جونم درد نکنه که به خواهر خوشگلش کادو داده . میبوسمتون عزیزای من
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون الهه جون
مامی حنان(وبلاگ روچک)
28 دی 93 9:02
سلام.خداحفظشون کنه براتون.زیرسایه پدرو مادربزرگ شن ان شالله
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..ممنونم
رونیکا
28 دی 93 10:24
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
مامان راحله
28 دی 93 18:14
ماشالله .. خدا حفظشون کنه ..
سهیلا مامان کسری
28 دی 93 18:50
سلام مامانه مهربون،..خدا حفظشووون کنه چقدرنازن..وچقدر عکسی که لیاناجون داره گریه میکنه،دوس داشتنیه...
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنوم از لطفت
شیما مامان شاهین کوچولو
28 دی 93 22:55
به به مبارکت باشه خوشگل خانوم ایشاله مرواریدای بعدی هم بدون دردسر دربیان اخــــــــــــی گریه معصومانت چقدر نازه ، اون زیر چیکار میکنی شیطون چ جالب خواهر برادر در صلح و صفا کنار هم نشستن و خوردنی نوش جان میکنن
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی شیماجونی
شیما مامان شاهین کوچولو
28 دی 93 22:57
راستی مهنوش جون اگه پایه قرارای وبلاگی هستی، یه ندا بده خبرت کنیم، خوشحال میشیم از نزدیک شما و وروجکای خوشگلتو ببینیم
مامان مهنوش
پاسخ
منم خیلی خوشحال میشم شیما جون..فعلا که خیلی درگیرم..ولی ایشالا تو یه فرصت مناسب حتما میام
ميترا
29 دی 93 13:39
سلام مهنوش جان خوبي عزيزم چند وقتي دنبال تهيه سيسموني براي خواهرم بودم نرسيدم به وبلاگ شما سر بزنم اميدوارم شاهد رويش بقيه دندانهاي ليانا جون باشي و بابت دندون ها هم زياد اذيت نشه آفرين به اين برادر گل كه اينقدر به فكر خواهر عزيزش هست انشاالله شاهد پيشرفت هر دو گل عزيزت در آينده باشي
مامان مهنوش
پاسخ
سلام میترا جون..به سلامتی و دل خوش ایشالا..ممنون از لطفت عزیزم..
مامان لیلی
29 دی 93 15:33
سلام مهنوش جونم...وای که چقدر کیف کردم از این دو تا خوشگلات ماشاا... عزیزم مبارکت باشه این دندونای آسیا....آخی دیگه کفاف میخواد لیانا جونم...خخخخخخخخخخ ای جانم عاشق عکشی شدم که قهر کرده....بوس ....ولی اشکش دلم و لرزوند...همیشه بخندی خوشگلم آفرین به ماهان سخاوتمند....
مامان مهنوش
پاسخ
سلام لیلی جون..ممنونم از لطفت..ببوس انیتای گل رو
naria
29 دی 93 19:33
با سلام طراحی،چاپ و برش استیکر برای اطاق کودک و نوجوان با طرح های کارتونی دخترونه و پسرونه برای دیدن نمونه طرح ها و دانلود کاتالوگ از این وبلاگ دیدن فرمایید. www.stikers.blogfa.com با تشکر
سحر
30 دی 93 10:32
سلام بر مهنوش بانوی عزیزم و دو تا فرشته زیبا دندونای خانم خانما مبارک باشه . امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید. ببوس این دو تا گل نازمونو
مامان مهنوش
پاسخ
سلام سحر جان..مرسی از لطف همیشگیت
مامان دو فرشته
30 دی 93 10:57
لیانای عزیزم دندانهای اسیا مبارک باشه.دستت ماهان عزیزم هم درد نکنه که از اسباب بازیهای دوست داشتنی خودش،به ابجی گلیش میده.بوس برای هردوتون.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیز دلم
مــامـــان نســا
1 بهمن 93 15:07
سلام مامانی خوبی گلم لیانا جون خاله مرواریدهای خوشگلت مبارک عزیز خاله
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم
محمد
1 بهمن 93 15:19
آپم آپم آپم با مطلب "اینجا کسی پویا نمیبیند...!" بروزم دوست من به منم سر بزن.
مینا
1 بهمن 93 20:28
فدای خانوم موشه بشم که داره گریه می کنه.
مامان مهنوش
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
سوگل
1 بهمن 93 23:31
ماشاالله به گلای نازت....
مامان سمانه
2 بهمن 93 0:26
سلام مهرنوش جون احوال شما و فسقلیها چطوره؟عکسای خیلی قشنگی بود لیانا جونم مرواریدای سفیدت مبارک باشه عزیزم ، امیدوارم سرنوشتت مثل دندونای قشنگت سفید و بدون سیاهی باشه عزیز دلم یه دنیا بوس
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..مرسی از لطفت
بهار مامان غزل
2 بهمن 93 0:54
واقعن کلمه عسل -هلو - سفید برفی هر چیز سفید و طلایی که ظرافت منحصر بفردی داره برازنده این لیانا عسلی می باشد همینطور ماهان عزیزم البته با صفات پسرونه تری خدا حفظشون کنه و از چشم بد همیشه بدور باشین گلهای ناز و زیبا مهنوش جون میدونستی ارام کوکی دیگه کار نمیکنه بنظرت کوکی رو میشه به کجا سفارش بدم؟
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی بهار جون...چه بد..قرار بود موقتا کار نکنه..من هم جای دیگه ای رو سراغ ندارم که به کارش مطمئن باشم..گذری خیلی به چشمم خورده..ولی سفارش ندادم تا حالا
eli
2 بهمن 93 1:43
مبارک باشه خانوم کوچولو اون مرواریدای نازت من هر شب به وب شما سر میزنم مهنوش جان همیشه شاد باشید )
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم از لطفت عزیز دلم
مامان آنیسا
2 بهمن 93 14:14
خاله جون دندون نو مبارک امان از دندونای آسیابی که بدجور اذیت میکنه تا در بیاد
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیز دلم
فاطمه مامان صدرا
3 بهمن 93 1:26
سلام. اشکاتو نبینم خاله. مامانش دلم شکست. چرا اشکاش در اومد. لیانای ناز و دوست داشتنی....
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..خدا نکنه دلت بشکنه
مريم
3 بهمن 93 7:20
به وبلاگ دو قلوهاى مهربون. برو. تعجب ميكنى. عكس ماهان اونجاست. اسم دو قلوها. اريسا. و پارسا
مامان مهنوش
پاسخ
..یعنی چی؟!..متوجه منظورتون نمیشم
مريم
5 بهمن 93 7:02
سلام. من مرتب هم وبلاگ شما را نگاه ميكنم هم چند وبلاگ ديگه را. از جمله وبلاگ دوقلوهاى مهربون اريسا و پارسا بعضى وقتها يك يا دو تا از عكسهاى بچه هاى شما. اونجا قرار. ميگيره. و بعد از چند ساعت. پاك ميشه. براى مامان دوقلوها هم نوشتم. به وبلاگ شما سر بزنه. در واقع. قاطى ميشه
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..نمیدونم والا دلیلش چی میتونه باشه..عجیبه ولی
ندا
5 بهمن 93 21:30
سلااااااااام مهنوش جون شرمنده عزیزم یه مدت نبودم...... بابت جوابتون ممنون......همین که توجه کردین و جواب دادین خعلییییییی متشکرم باید زودتر میومدم اما متاسفانه درگیر درسهام بودم....... عزیزم رنگ قرمز چقدر با گل دختر میاد!!!!!!! ماشالله خعلی ناناز شده بودا.هزار ماشاالله ....چشم حسودش کووووووووور..... عزیزم ماهان گلی و لیانا گلی رو ببوس فعلا
مامان مهنوش
پاسخ
سلام ندا جان..ایشالا که هم تو درسات و هم بقیه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم
شيرين
5 بهمن 93 21:37
مبارکهههه مروارید های خوشگلت پرنسس کوچولو قرون قهر کردنت برم عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون شیرین جان
مریم
5 بهمن 93 22:26
سلام عزیزم.اگه امکان داره ادرس دقیق ورونیکا رو میدید؟؟؟/
مامان مهنوش
پاسخ
ولیعصر..500 متر پایین تر از سه راه پسیان
مامان لنا
6 بهمن 93 16:12
سلام خدا فرشته های قشنگت رو حفظ کنه. پرنسس ریز نقشت خیلی دوست داشتنیه .عکسای بچه ها رو مقایسه میکنم ماشاالله پسری تپل دختری باربی و ظریف زیر سایه شما بزرگ بشن
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..نظر لطف شماست
سپیده
7 بهمن 93 12:25
چ خواهر و برادر دوس داشتنی
مامان نورا
7 بهمن 93 19:53
قربونه لیانا جون واقعا که زستت جالبه واسه تماشای تلویزیون نمی دونم مامانی عکس العملش تو این مواقع چیه ولی اگه من بودم چند تا گاز خوشمزه و چند تا ماچ ابدار نثارت می کردم عسلی از بس که خوشمزه ای.راستی مهنوش خانم تو خصوصی براتون بیام گذاشتم اگه امکان داره جوابشو تو وبم خصوصی بذارید
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..لطف داری
Nasim
8 بهمن 93 20:08
سلام مهرنوش جون لیانا جونم 16 ماهگیت مبارک عزیززززز دلم دندون جدید هم مبارک پرنسسم
مامان مهنوش
پاسخ
سلام نسیم جون..ممنونم عزیزم
مامان شیرین خانوم
18 اسفند 93 16:50
سلام اولین باره وبلاگتونو می بینم، خیلی قشنگه مخصوصا خیلی عکس های قشنگ و زنده ای گرفتی، ایشاله همیشه شاد و سلامت باشید.
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون از لطفت