لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

پسر هفت ساله من...

1394/2/28 15:30
نویسنده : مامان مهنوش
7,714 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرک دلبند مادر  چند روز پیش شمع  تولد هفت سالگیش را فوت کرد..شکوفه بهاری من که برای اولین بار به من فرصتی بخشید برای عاشقی..عشقی از نوع مادرانه..

 

ماهان من...عزیزترین مادر..بهشت کوچک من..جانم ارزانی بودنت...

 

                                 هفت سالگیت مبارک آرام جانممم

 

دختر کوچولوی شیرین خانه ما  هم حالا فاصله چندانی تا بیست ماهگی ندارد..وروجک زبلی که حتی ثانیه ای نمیشود از او غافل شد..و با این اوصاف نوشتن از کودکانه های شیرینش هم کمی سخت میشود..وقتی که حتی برای انجام کارهای شخصیم هم وقت کم می آورم.....

 

 هفت ساله عزیزتر از جانمم

ماهان

آقای پدر قرار بود کلاه تولد بخرند..ولی چیزی که خرید به کلاه مصری بیشتر شبیه بود!

ماهان

در طول مراسم جشن کوچکی که برای تولد ماهان داشتیم موفق نشدم هیچ عکسی از لیانا بگیرم..از اونجا که ثانیه ای حاضر نبود یک جا بند بشه!..این تنها عکسی هست که اون روز قبل از امدن مهمانها ازش گرفتم

لیانا

کلا عکس گرفتن از دخترک فسقلی ما این روزها کار پیچیده ای شده!..برای این که از دوربین فرار نکنه به ناچار روی سطح بلند میگذارمش..نتیجه کار میشه این!!

لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

امسال روز مادر من یک مامان به توان دو بودم..این هم دو تا دسته گل از طرف دو تا گل خوشبوی من

گل

والا از قدیم و ندیم این پسر ها بودن که خیلی به ماشین علاقه نشون میدادن..حالا تو خانواده ما ظاهرا یه ژنی هست که نسل به نسل منتقل میشه و دختر و پسر براش فرق نداره!..روزی که رفته بودیم برای ماهان هدیه تولد بخریم چشم لیانا افتاد به این ماشین..همونجا سوارش شد و دیگه از خر شیطون که پایین نیومد هیچ..از ماشین هم پیاده نشد..خلاصه که بعد ماهان عشق ماشین چشممون به لیانا خانوم روشن!

لیانا

 

در حال تماشای تام و جری تو ماشین!

لیانا

لیانا

 

اینجا مثلا لیانا داره یواشکی گل میکنه که کسی نبینه!

ماهان

لیانا

لیانا

 

 

 

نظرات (56)

خاله مهتاب
28 اردیبهشت 94 23:27
تولدت مبااااارک گل پسر خوشکل... با این ابجیه نانازت...بووووووووس برای هردوتون دوس داشتین به ما هم سر بزنید..
مینا
29 اردیبهشت 94 0:52
تولدت مبارک ماهان خان همچو ماه. ای جان ن ن ن خانوم راننده
سیمین
29 اردیبهشت 94 8:41
میگن 7عدد مقدسیه پس7777بار میبوسمت میگم ماهان عزیز7سالگیت مبارک
فريبا
29 اردیبهشت 94 8:43
سلام ، به تازگي با وبلاگ قشنگتون آشنا شدم و عاشق قلم زيبا و بچه هاي گلتون . اميدوارم گلهاي زندگيتون در پناه خدا هميشه سالم و لبانشان پرخنده باشه.
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..ممنونم از لطفت
سمیه
29 اردیبهشت 94 9:09
عزیزم تولدش مبارک ایشالله تولد 120 سالگیش راستی مهنوش جون خیلی غیبت داشتیا
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..والا از بس گرفتار این دختر شیطونم
ميترا
29 اردیبهشت 94 9:30
سلام به فرشته هاي ناز و دوست داشتني ماهان و لياناي عزيز انشاالله هميشه سايه پدر و مادر بالا سرتون باشه تولد ماهان عزيز مبارك انشاالله مهشيد جان جشن فارغ التحصيلي پسر دلبندت را بگيري و هر روز شاهد بالندگي فرزندان عزيزت باشي
مامان مهنوش
پاسخ
سلام میترا جونم..ممنونم
مامان لنا
29 اردیبهشت 94 9:43
سلام تولدت ماهان عزیزم مبارک. هزار ماشاالله به بیاناتی ناز که رفته رفته شیرینتر و خوردنی تر میشه شیطونی از چشاش میباره. خدا حفظشون کنه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی گلم
مامان دیانا
29 اردیبهشت 94 9:49
سلامممممممممممممممم . دلمون تنگ شده . همه چیز عالی . چقدر ماهان جون بزرگ شده . دیانای بلا هم همینطور . فسقلی دیگه برای عکس هم ناز داره . ببوسینشون
سحر
29 اردیبهشت 94 10:40
ای جوووونم سلام مهنوشی عزیزم امروز تو فکر این بودم که بیام پی ام بزارم که کجایی خانوم خانوما دلمون تنگیده حسابی که سورپراااایز تولد ماهان جان مبارک زیر سایه پدر و مادرش صدو بیست ساله و اخر و عاقبت به خیر بشه الهی اون فرشته کوچولو رو هم ببوس که اینقدر شیرینه
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان فرخنده
29 اردیبهشت 94 10:58
ماهان جونم هفت سالگيت مبارك باشه عزيززززززززم از چهره ات كاملا مشخصه كه داري بزرگ ميشي اميدوارم توي تمام مراحل زندگي موفق باشي ماهان ناز اي جانم ليانا جون چقدر موهاش را خرگوشي ميبنده بهش مياد براي خودش وروجكي شده شيطون بلا ماشينت هم خيلي خوشگله مباركت باشه عزيزززززززززززم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی فرخنده عزیزم..ببوس گل دخترو
دوستدار همیشگیتون
29 اردیبهشت 94 11:25
مهنوش عزیزم سلاممممممممممم چقدر خوشحال شدم بعد از مدت ها مجدد پست جدید پر از حس زندگی ممنونم.ای جانمممممم به لیانا طلای ما که اینقدر بزرگ شده هزار ماشالله ای جانممممممممم که دل ما اب میشه باید دیدن عکس های زیبات حتی در ارتفاع که زحمت عکاسی مامان خانوم رو زیاد میکنه . ماهان عزیزم تولدت مبارک آقای گل الهی جشن 120 سالگیت و الهی که همیه موفق و شاد باشی د رکنار خانواده محترم . مهنوش عزیزم روز مادر رو به عنوان یکی از نمونه ترین ماد رهای دنیا بهتون با تاخیر تبریک میگم مادر گلی که بی همتاست .
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم دوست گلم...همیشه به ما محبت داری
مامانی
29 اردیبهشت 94 11:35
ماهان جون تولدت مبارک وای ماشاالله لیانا روز به روز با نمک تر میشه اون عکسی که یواشکی گل میچینه خیلی بامزه است خدا حفظشون کنه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم
ستاره
29 اردیبهشت 94 11:46
دلم براتون تنگ شده بود خوب شد که نوشتید دوباره، روزهاتون سرشار از شادی . تولد آقا ماهان هم مبارک ، لیانا خانوم خوشگل دوست داشتنی رو از طرف من ببوسید ،راستی مهنوش جووون واقعا هنرمند هستید پیجتون تواینستا دیدم واقعا لذت بردم از این همه سلیقه و هنر
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..بدیش اینه که من ای دی دوستای وبلاگی رو تو اینستا نمیدونم چیه
parisa
29 اردیبهشت 94 12:04
تولد ماهان عزیز مبارک . عکسا مثل همیشه زیبا هستن . همیشه شاد و سلامت باشین عزیزم
فرزانه
29 اردیبهشت 94 13:03
سلام مهنوش جان.ماشا.. لیانا گلی بزرگ شده.هفت سالگی ماهانی هم مبارک...ایشاا.. همیشه شاد باشین
mzm
29 اردیبهشت 94 14:03
سلام. تولد ماهان عزیز مبارک. ان شاله خدا هر دو گل زندگیتونو حفظ کنه و سالهای سال سایه شما وهمسرتان بالای سر این دو عزیز باشه. از وقتی با وبتون آشنا شدم عاشق دختر طلاتون شدم. یعنی میشه دخترمنم زودتر بزرگ بشه وشیطونی که وراه بره منم دلم بره.
مامان مهنوش
پاسخ
ایشالا عزیزم
mzm
29 اردیبهشت 94 16:10
کلی ازتون ممنونم عزیز دلم. فایلها رو برداشتم. شرمنده مزاحمتونم شدم اذیت شدین. اما پایه ثابت وبتون شدم دیگه
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 16:59
سلام مهنوش عزیزم تولد ماهان خوشگلم مبارک باشه ماشین پرنسس نازم هم همینطور قربون اون عکسای خوشگلت همیشه سلامت و شاد باشید
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم الهه عزیز
عمه فروغ
30 اردیبهشت 94 0:42
هفتمین بهار زندگیت مبارک ماهان گلم 100 سال به این سال ها ان شاا.. همیشه زنده و تندرست باشی 20 ماهگردت مبارک لیانا جونم ای جوونم به دخترک عشق ماشین روز مادر رو با تاخیر بهتون تبریک میگم مهنوش جون ان شاا.. همیشه زنده باشید و سایتون بالا سر فرشته های نازتون باشه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی از محبتت فروغ گلم
مامان بهار
30 اردیبهشت 94 1:27
جونم به لیانا .خیلی خوب بود پست تون .امیدوارم همیشه در کنار هم بهترین لحظه هارو سپری کنید
مامی آنا
30 اردیبهشت 94 8:23
تولدت مبارک ماهان عزیزم. انشااله 120 سالگیت. ای جونم لیانا چقدر کاراش با نمکه واقعا تنها راه عکس گرفتن از بچه ها گذاشتنشون روی یه جای بلنده. منم اکثر مواقع اینجوری جواب میگیرم
مامان مهنوش
پاسخ
اره دیگه..بس که شیطونن
مریم مامی آرین
30 اردیبهشت 94 14:20
ای جووووونم لیانا با این ماشین خوشکلش مبارکش باشه از الان معلومه مثل مامان مهنوش خوش سلیقه هست تولدت مبارک ماهان جون..راستی مهنوش جان ماهان جون امسال میره کلاس دوم ؟
مامان مهنوش
پاسخ
اره مریم جونممم
مامان بهناز
30 اردیبهشت 94 18:14
7 سالگیت مبارک ماهان جون انشالله تولد 170 سالگیتو جشن بگیری گلم چه کیک تولد خوشگلی مبارکت باشه عزیزکم دست بابایی هم درد نکنه با این کلاه خوشگلی که برات خریده .مامانی زیاد ناراحت نشه اینم یه مدل از خریدهای آقایون هست که هرچی به نظرشون خوب میاد میخرن سوای اینکه چی سفارش داده باشین وای وای جیگر خاله رو چه لباسهای خوشگلی چقدر ناز شدی عزیزکم واقعا درکت میکنم مامانی اینروزا از این وروجکها نمیشه عکس درست و حسابی انداخت باز شما یه راهکاری پیدا کردین اما من از این راهکار میترسم و تا حالا امتحانش نکردم که خدای نکرده یکدفعه بیفته پایین از بس در حال وول خوردنه شایلین تا دوربین رو میبینه میدوه طرفش تا عکس ببینه . لیانا جون ماهان جون روزهای شیرینی واستون آرزو میکنم
مامان نی نی
30 اردیبهشت 94 20:43
سلامممممم مبارکه تولد گل پسرتون مثل همیشه زیبا ماشالله دختر خوشگلتونم خانومی شده واسه خودش ببوسینش
مامان مرجان
30 اردیبهشت 94 20:43
عزیزم تولد گل پسر مبارک باشد عزیزای خاله خیلی خوشگل شدن لیانا جان خیلی بزرگ شده خدا هر جفتشونو حفظ کنه عزیزم
منم لیلی
31 اردیبهشت 94 1:05
خیلی وقت بود منتظر پست جدیدتون بودیم. چه خوب که نوشتین
رویا
31 اردیبهشت 94 11:23
تولد ماهانی مبارک
مامان
31 اردیبهشت 94 20:46
وای چقدر خوشحال شدم آپ کردی مهنوش جونم.دلم برای فرشته ها تنگ شده بود.
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم راحیل عزیزم
مامان
31 اردیبهشت 94 20:49
ماهان عزیزم تولدت هزاران بار مبارک . ان شاالله سالیان سال عمر با عزتی داشته باشی .
مامان
31 اردیبهشت 94 20:51
لیانای ظریفم هزار ماشاالله خیلی شیطون شده، از عکسها کامل جنب و جوشش مشهوده. خدا حفظ شون کنه.
مامان
31 اردیبهشت 94 20:54
ماشین لیانا جونمم خیلی خوشگله مبارکش باشه. بادکنک های ماهان گلمم خوشگله.همینطور کلاه و کیکش. و صد البته گلهای زیبای روز مادر یه مامان مهربون
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی راحیل جان
مریم
1 خرداد 94 14:08
سلام مهنوش جون تولد ماهان عسلی مبارک امیدوارم 120ساله شه لیاناجون هم که دیگه واسه خودش خانمی شده ببوس بچه های نازنینت رو. ببخشید یه سوال داشتم شماتولد یکسالگی ماهان رو چه تمی انتخاب کردین؟ من واسه تولد یکسالگی پسرم موندم چه تمی انتخاب کنم ممنون میشم اگر راهنماییم کنی
مامان مهنوش
پاسخ
تم نداشت تولد یکسالگیش
مهربوون(محیا)
4 خرداد 94 2:05
اول از همه سلااااام .. و دومم تولد گل پسری،مباررررررررک.انشاالله بابا مامان سالیان سال تولدت و برات جشن بویرن و تو تمام مراحل زندگیت موفق و موید باشی عزیزم... دختر شیطون ما ی جا بند نمیشه ک ی عکس خوب بندازین ازش،. ای جاااانم... عکس پایینی ها همه عالیییییی... حسابی بزرگ شدن و هزار ماشاالله... و اینکه لیانایی مبارکه ماشین. بچه از الان عاشق ماشینه...زودتر از ماهانم مهنوش جون ازتون ماشین میخواد... فدای بچگیهاتوووووون که دنیای شیرینی دارین 💟❤❤❤❤❤💟
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم از لطفت
بهار
6 خرداد 94 9:02
سلام مامان مهنوش جان از خوندن وبلاگت واقعا لذت می برم ماشین لیانا جون رو از کجا خریدی ؟ خوشگله
مامان مهنوش
پاسخ
از خیابون میرزای شیرازی
زهرا
6 خرداد 94 20:33
ما شالله خدا حفظشون کنه
آفاق
7 خرداد 94 11:35
سلام عزیزم عکسها مثل همیشه عالی . میشه بپسم دوتا گلدون عروسکی خوشکل را که تو تراس هست از کجا تهیه کردین ؟
مامان مهنوش
پاسخ
مال قدیمه..تازه نخریدم
سمانه مامان صدرا
9 خرداد 94 22:23
مهنوش نکن با روح وروان من بازی نکن تو نمی دونی من عاشق دخملت هستم ! آخرش عروس خودم میشه! چهار با شما و خونه هم با ما بابای صدرا هم دکتره ها!!!!
مهدیه مامان تبسم
11 خرداد 94 11:03
سلام تولد ماهان عزیزم مبلرک باشه ایشاله 27 ساله بشه جشن27سالگیشو جشن بگیرید
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم
مهسا مامی رها
15 خرداد 94 16:27
سلام مهنوش جان...یه عالمه تبریک به پسر ناز و خوش تییییپ..آقا ماهان تولدت مبارک عزیزم..ایشاا... هر سال با یه تولد قشنگ.. ای جووونم به لیانای شیطون بلا واقعا تو این سن سخته از کوچولوها عکس گرفتن... با اینحال لیانای ما همه جوره نازه و با نمک
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..ممنونم از لطفت
دوستدار همیشگیتون
16 خرداد 94 14:07
مهنوش جان سلام اگر اجازه بدین من هم به عنوان یکی از طرفدارهاتون پیج اینستاگرامتون رو داشته باشم
مامان مهنوش
پاسخ
سلام دوستم..البته که میشه..mehnoosh_mah..این ای دیمه..
مامان ديبا
16 خرداد 94 15:11
تولدت مبارك عزيزم دلم حسابي براتون تنك شده بود بوووووووووووووووووس براي اين دو فرشته خوشمل و ناز
مامان دو فرشته
16 خرداد 94 23:54
تولدت مبارک ماهان عزیزم.انشاله 120 ساله بشی.این لیانای خوشگلم که از هر فرصتی برای خودش استفاده میکنه شیطون.همیشه شاد و سربلند باشید.
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم
فاطمه
17 خرداد 94 10:54
سلامچند ماهی میشه با وبلاگتون اشنا شدم ولی وقت نشده بود نظر بزارمتولد ماهان جان و بیست ماهگی لیانا شیرین(پیشاپیش)مبارک باشهامیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامامی
18 خرداد 94 13:45
سلام مهنوش جان خوبی عزیزم لیانا جان و ماهان گلی خوبن ؟.؟؟؟؟؟؟ حتما ببوسشون راستی خیلی دوست دارم خودتونو ببینم اخه بچه هاتون به این خوشکلی هستن پس شما حتما پرنسس هستید میشه بپرسم خودتون و اقاتون چه کاره هستن؟؟؟؟ با عرض پوزش
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم..سوالات شخصی رو علاقه ندارم جواب بدم
Mahya
18 خرداد 94 19:27
مهنوش جان پیج اینستاتون چی شد ؟؟؟ یهو غیب شد :-( خوب بود بالاخره ازتون باخبر میشدیم اونجا:-( خیلی زیاد دلتنگ بچه هاتونم عکسشونو میخوام
مامان مهنوش
پاسخ
غیب نشده مهیا جا..ای دیت چی بود؟؟
...
19 خرداد 94 9:28
سلام خانم . من منتظر جواب سوالم هستم . در خصوص استفاده از متون زیبای شما در وبلاگ بچه ام
مامان مهنوش
پاسخ
من دوست ندارم از دست نوشته های من که برای بچه هام نوشتم کپی برداری بشه..حالا خودتون میدونید
رویــــا
19 خرداد 94 15:23
ماهانی تولدت مبارک باشه خاله..لیانا جونم دربست کرایش چقد میشه؟
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم
✿♡سهیلا مامان آیسا♡✿
19 خرداد 94 22:28
Tavallodet mobarak Mahane go lam.120sale shi azizam
✿♡سهیلا مامان آیسا♡✿
19 خرداد 94 22:30
Salam meh posh joon,khoobi azizam?mishe I'd page instagrameto b manam bedi?albate age doost Dari
مامان مهنوش
پاسخ
ایدیم اینه سهیلا جون..mehnoosh_ mah
مامان لیلی
31 خرداد 94 1:13
مهنوش جون کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟/خبری نیست ازت؟؟؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی از احوالپرسیت لیلی جون..همین دور و بر..زیر سایه شما و مشغول بچه داری
ندا
1 تیر 94 12:40
مهنوش عزیزم چرا نیستی دلم براتون تنگ شد .... امیدوارم هرجا هستی سالم و شاد و خوشبخت باشی عزیزم .. انقدر که وبسایتتو دوست دارم و از نوشته هات لذت می برم انگار یکی از دوستای خوبم شدی عزیز دلم ... ماهان جون و لیانا جونو ببوس ... لیانای منم دیگه داره بزرگ می شه و بلبل زبونیاش شروع شده .. وای که چقدر شیرین و دوست داشتنین این بچه ها ... فدای تو عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
عزیزم خیلی گرفتار بودم این چند وقت..متاسفانه لیانا هم به خاطر عفونت شدید لوزه چند روزی بیمارستان بستری بود و این شد که وقت نکردم وب رو اپ کنم..ممنونم از لطفت در هر حال
مامان نازنین
1 تیر 94 12:59
سلام خانم عزیز این برای جندمین بار که واستون یادداشت میذارم من فقط آدرس جایی که تم تولد دخترتونا گرفتید و موسسه ای که کمکتون کرد میخواستم من جند جا که خودم میشناختم تماس گرفتم ولی این سفارش را قبول نکرد فکر نمی کنم سوالم اطلاعات شخصی و خاصی باشه من چون دخترم گیر داده که این تم را میخواد مزاحمتون شدم ممنون
مامان مهنوش
پاسخ
عزیزم شما ظاهرا فقط عکسا رو نگاه میکنید و مطالب رو نمیخونید..چون من تو پست تولد اشاره کرده بودم که خودم کارهای مربوط به تم رو انجام دادم..و از هیچ موسسه ای کمک نگرفتم..تم رو هم خودم از نت پیدا کردم..و بعدا هم یک موسسه تازه تاسیس تولد این تم رو استفاده کرده بود و کلی هم ظاهرا سفارش گرفته از روش.. چون همون موقع من کل فایلها رو برای استفاده دوستان گذاشتم تو وبلاگ..الان هم تو قسمت کامنتها رو چک کنید..اکثر فایلها هست..باید خودتون مابقی کار رو انجام بدین..کامنتهای پست تولد رو میگم
✿♡سهیلا مامان آیسا♡✿
6 تیر 94 15:48
Merc azizam😍😘
ندا
8 تیر 94 11:09
عزیز دلم چرا مریض شد واقعا وقتی بچه ها مریض می شن خیلی سخته .. آدم دلش می خواد خودش مریض شه ولی بچه اش حتی یه خراشم نبینه ... ایشالله که همیشه سالم و سلامت و شاد باشه .. خیلی خیلی خوشحال شدم پست جدیدتو دیدم مهنوش جونم ... بچه های گلتو ببوس عزیز دلم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم
شید شاد
9 تیر 94 9:59
در پناه خدا همیشه شاد و عاشق باشید عزیزم در زمینه خلاقیت و آموزش کودکان سایت شید شاد مطالب خوبی دارد حتما پیشنهاد می کنم ببینید http://www.shidshad.com/
رویا
7 شهریور 94 22:11
کجایی مهنوش جان ...