لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

وقتی ماهان کوچک بود( بخش اول)

1393/5/26 13:44
نویسنده : مامان مهنوش
3,882 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم این روزها که  داری به سرعت بزرگ میشی و دوران نوزادی رو پشت سر گذاشتی و هر روز که میگذره شیرین تر و دلرباتر میشی ، هر پیشرفت و مهارت جدیدی که کسب میکنی من رو میبره به گذشته ها ، به گذشته نه چندان دور ..به روزهایی که برادرت ، ماهان من یه فسقلی شیرین و کپل و دوست داشتنی بود همسن این روزهای تو، به دوران تکرار نشدنی تجربه عشق با اولین فرزند ، به اولین روزهای مادر شدن و مادری کردن که گرچه توام بود با بی تجربگی و خامی اما پر بود از عشق ، یه عشق ناب و بی نظیر که فقط بعد از مادر شدن میشه تجربه اش کرد...                                                                                                                                                 

این روزها دایم تو خاطراتم ، تو فولدرعکسام ، تو کتابچه های رشدتون و هرجایی که بشه ردپایی از اون دوران رو توش پیدا کرد میگردم دنبال شباهتها و تفاوتهای شما دو تا نفسم ، کشف شباهتهاتون من رو به وجد میاره و از دیدن تفاوتهاتون شگفت زده میشم...                                                                                                                                                                          

دلبند شیرینم..اگرچه این وبلاگ رو بعد از تولد تو شکوفه قشنگم و برای ثبت لحظلات کودکی تو درست کردم..ولی مطمئنم که در آینده خود من پر و پا قرص ترین خواننده کودکانه های قشنگت خواهم بود..

و دلم میخواهد که بعدها مرور این صفحات برایم یاد آور خاطرات  کودکی هر دوی شما باشه...شما دو تا که نفسم به نفسهاتون بسته ست ...و به لطف حضور و وجودتان  این همه خوشبختمممم

و پستهای * وقتی ماهان کوچک بود*  رو به همین منظور ثبت میکنم ..فلاش بکی به گذشته  و روزهای  کودکی پسرکم..به مدد عکس و تصویر

                           

                                  بخش اول (تولد تا شش ماهگی)

 

پسرکم ساعاتی بعد از تولد در بیمارستان( تولد غیر مترقبه در هفته سی و پنجم بارداری)

ماهان

عزیز دلمممم در بدو ورود به خانه ..در آستانه در ورودی 

ماهان

و بالاخره شاهزاده رویایی مادر..در اولین ساعات حضور در خانه

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

و بلاخره پسرک شش ماهه من در حال خوردن اولین فرنی در اولین روز از ماه هفتم..

ماهان

 

                                           

پسندها (16)

نظرات (38)

آویسا
26 مرداد 93 14:00
هنوز کامل نشده درسته؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
..این بخش کامل شده
مامان شازده پاشا
26 مرداد 93 14:36
نمیدونم چرادوست دارم پسرم توهمین سن بمونه وبی قیدوشرط وکامل مال خوده خودم باشه ...یه عشق ناب ودوطرفه بهتون حق میدم که دلتون برای کوچیکی های فرشته هاتون تنگ بشه
مامان مهنوش
پاسخ
..حکیمه جون عشقتون هم پا به پاتون رشد میکنه و قوی تر میشه..نگران نباش
مامان دو فرشته
26 مرداد 93 15:15
مهنوش جون چقدر کار قشنگی کردی از اینکه خاطرات ماهان عزیزم رو در کنار خاطرات خواهر گلش ثبت میکنی.وبلاگت زیبا بود از این به بعد زیباتر هم میشه.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
بهار
26 مرداد 93 16:13
خیلی ناناز بوده مخصوصا اونجا که شال و کلاه ابی پوشیده.چقدرم از همون اول شبیه الانش بوده حتی تو یک ماهگی.
مهتاب
26 مرداد 93 17:15
سلام مهنوش عزیز خیلی خوشحال شدم که دارین خاطرات ماهان عزیز مینویسید.وای چقدر پسر تپلی وخوشگلی بوده بخصوص عکسی که با شال و کلاه ابی گذاشتین.یه معصومیت خاصی داره ماهان کوچولو.من از لیانا بیشتر دوسش دارم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم گلم..حتما پسمل دوستی دیگه
الهه مامان مبین
26 مرداد 93 17:16
ای جون دلم چقدر عسل بودی و هستی ماهان خوشگلم . وای مهنوش جون واقعا دنیا و لحضه های اون چقدر زودگذر هستند . امیدوارم دوتا دسته گل نازت همیشه سلامت و شاد باشند عزیز دلم . چقدر هم عکسا به ترتیب سنی بود . کلی کیف کردم . دوستون داریم خیلی زیاد عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی الهه عزیزم
رومینا
26 مرداد 93 20:16
ای جانم عزیزم . چقدر ناز و خوردنی هستی. مامانی واقعا چقدر زود میگذره باورم نمیشه همین پسر کوچولو ناز الان دیگه کم کم باید بره مدرسه . ماهان عزیزم امیدوارم که همیشه موفق باشی.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم رومینا جونم..دقیقا..من هم باورش برام سخته
آویسا
26 مرداد 93 22:02
جااااااااااان چقدر کوچولو بوده
مامان مهدیه
27 مرداد 93 0:57
الههههههههی چقدر ناز بوده
مامان ارنیکا
27 مرداد 93 1:27
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم حسابی لذت بردم وییییی این پسره چرا هرچی بزرگتر شده خوشگلتر شده ماشال....
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..لطف داری
مامان خدیجه
27 مرداد 93 8:56
وای چه عکسهای نازی به نظرم لیانا جون وماهان جون خیلی شبیه هم هستند خدا براتون نگه داره
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیزم
parisa
27 مرداد 93 14:36
زهرا
28 مرداد 93 11:40
سلام اییییییییییییییییییییییی جانم پسر خوردنی چقدر کار خوبی کردید از بچگی های ماهان عسلی پست گذاشتید وایییییییییی خدا چقدر ناناز بوده و هست این پسر چقدر لباساش نازن ماشالله هزار ماشالله به گل پسر بوسسسسسسسس محکم برای ماهان جیگر طلا راستی نی نی منم پسره و البته بوسسسسسسسسسس خیلی محکم برای لیانا گلی
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی زهرا جون..به سلامتی ایشالا..پس صاحب یه قند عسل ناز میشی..مبارک باشه عزیزم
مینا
28 مرداد 93 11:45
وایییی عکس ششم از بالا ماهانی خیلی نازییییییییییییییی
مامان مهنوش
پاسخ
..فقط ششم ناز بود؟!
مامان دیبا
28 مرداد 93 13:17
چقدر خوب کردی که از کوچکی های ماهان هم عکس گذاشتی ماشالا ماهان جون تپلی مپلی بود ببوس دو گل نازت رو
نسرین
28 مرداد 93 13:22
مامی مهربون ماهان و لیانا نازنین خدا این فرشته کوچولوهای قشنگ برات نگه داره . وقتی لیانا میبینم کلی ذوق مرگ میشم خدا کنه خدا یک روز به من هم یک دختر خوشمل بده خخخخ مامی مهنوش خوش سلیقه میتونم ازتون یک سوال بپرسم میتونم بپرسم کوله پشتی قشنگ برای پسرم از کدوم بازار تهران میتونم بخرم ببخشید عزیزم اخه سلیقه مون تو لوازم بچه شبیه هم برای همین گفتم ازت بپرسم ببخشید دیگه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..چه جور کوله ای میخواهین؟؟..کارتونی و فانتزی یا ساده؟؟..اتفاقا من برای مدرسه ماهان دو تا کوله چند روز پیش خریدم..از خیابون منوچهری..اونجا بورسشه و تقریبا تنوع مدلاش زیاده
ساناز
28 مرداد 93 17:52
وای خدا ماهان چقدر بامزه و جیگر بوده .. جالب اینکه چشماش تو بیمارستان کامل بازه ..خیلی قشنگ بود و کارت جالبه برای ثبت عکسای دوران کودکی ماهان جون
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی ساناز جونمممم
ساناز
28 مرداد 93 17:53
مهنوش عزیزم والا نمیدونم چی برات بزارم هرچی کم و کسر داری بگو دنبال همون برات بگردم عزیزم انشالا تولد شاد و زیبایی برای کوچولوی نازمون میگیری
مامان مهنوش
پاسخ
...باشه ساناز جون..مزاحمت میشم
مامان فرخنده
29 مرداد 93 8:14
مهنوش جون خوب كاري كردي كه عكسهاي نوزادي ماهان گل را گذاشتي چقدر زمان زود ميگذره والان ماهان جون براي خودش مردي شده قربونش بشم كه چقدر عجله داشت در هفته سي وپنجم بدنيا اومد وروجك ماماني بازم عكسهاي كودكيش را بذار
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون فرخنده گلم..به روی چشمم..ببوس ملیسا جونم رو
ندا
29 مرداد 93 10:11
مهنوش جان (البته اگه اشتباه نکنم ) سلام به شما و به همسرتون و بچه های نازتون تبریک می گم بخاطر این همه سلیقه ، ذوق ، انرژی و انگیزه ... اسم دختر کوچولوی منم لیاناست یک روز بطور اتفاقی اسمش رو سرچ کردم و سایت شمارو دیدم .. از اون روز طرفدار پر و پاقرص سایتون شدم امیدوارم همیشه انقدر شاد و پر انرژی باشی و به این کارت ادامه بدی چون مطمئناً کوچولوهای نازت وقتی بزرگ شدن و اینارو خوندن بیشتر از همیشه به داشتن همچین مادری افتخار می کنن.. من با دیدن سایتت انرژی زیادی گرفتم دوستم برات آرزوی موفقیت می کنم عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیزم..نظر لطفته..شما هم موفق و پایدار باشید..بووس برای لیانا کوچولو
مهربوون
29 مرداد 93 13:23
چه کار خوبی مهنوش جووون .... دلم میخواست عکس های بچگی ماهانم ببینم... واقعا ناز بوده و هست درست مثل خواهری گلش .... همه عکس هاش خوشگلن....
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیز دلم
نسرین
29 مرداد 93 14:34
مرسی گلم از راهنمایی ات من کوله کارتونی یا فانتزی که کیفیت خوبی هم داشته باشه مد نظرم خیابان منوچهری میشه ادرس دقیقتر بگی عزیزم من تهران زندگی نمیکنم یک سفر چند روزه به تهران دارم
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم خیابون منوچهری تو خیابون سعدیه..اینجا به تاکسی یا اژانس بگی میدونن کجاست
مامان مهرناز
30 مرداد 93 1:06
ماشالله گل پسر از نوزادی خوشکل وخواستنی بوده خدا هردوگلتو حفظ کنه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..لطف داری
مامان
30 مرداد 93 2:36
وای مهنوش جون چه حس خوبی بود دیدن عکسهای بچگی های ماهان جونم.خییییلی لذت بردم از دیدن عکسهاش.عالی بودن. مخصوصا اولی که تازه بدنیا اومده . خدا حفظش کنه. بازم منتظر دیدن عکسهای قدیمی ماهان جون هستم. مهنوش جونم یه پیشنهاد دارم. کاش اگه خاطره ای از حرف زدن یا کلا خاطره هایی از این قبیل از ماهان جونم داری،که قطعا داری، ضمیمه عکسهاش بذاری خیلی خوب میشه.یا اینکه زمان اولین دندون در آوردنش.یا اولین قدمهاش،که مثل پست های مخصوص لیانا جونم متنهای اختصاصی گل پسری هم کامل باشه. بوؤوووووووس
مامان مهنوش
پاسخ
...پیشنهاد خوبیه عزیز دلم...ممنون از راهنماییت دوستم
مامان آنیسا
30 مرداد 93 7:41
خدا حفظشون کنه
مامان مینای آرتین
30 مرداد 93 9:49
سلام خانمی،خواننده چشمک زن وبلاگتون هستم گاهی وقتها روشن و گاهی وقتها خاموش. اما حقیقتا این بخش وبلاگ منو به وجد اورد و حیف بود اگر نمی نوشتم، امیدوارم ماهان جون سالهای زیبای عمرش با نگاه عاشقانه پدر و مادرش بگذرونه همینطور لیانا کوچولوی خوش خنده... از علاقه ام به پسر بچه ها که بگذرم واقعا ماهان جان جذاب و دوست داشتنیه...زنده باشه
مامان مهنوش
پاسخ
..چه تعبیر جالبی...خواننده چشمک زن..ممنونم عزیزم..نظر لطفته
مینا
30 مرداد 93 11:03
مهنوش جون اشتباهی گفتم عکس ششم منظورم عکس پنجم بود. کوچولوی شیطون. همه عکساش خوشگلن منم عاشق نی نی های پسررررررررر.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیز دلم...لطف داری
Hasti
30 مرداد 93 20:19
مهنوش جان کیک 10 ماهگی لیانا رو میشه بگی از کجا خریدی؟؟ من هفته دیگه میخوام بخرم.. یه چیزی تو این مایه ها میخوام. فوندانت کیف و کفش روش باشه..
مامان مهنوش
پاسخ
..شیرینی الف ..میدون الف محمودیه
✿مامان دنیز✿
31 مرداد 93 2:19
شاهزداه چه خوشگل بوده و خبر نداشتیم،همش در حال لم دادن هم که بودنخیلی نانازی گل پسر خیلی شیرین بودی و شیرینتر هم شدی راستی یه جورایی شبیه دنیزی من هم هستی تپل خان
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..لطف داری
مامانی اریان
2 شهریور 93 17:01
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بابا نرو اصن وبلاگ خیلی قشنگی داری ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هر چه قدر بخوای بهت نظر میدم فقط نرو ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬پس یعنی حرف دوستتو گوش نمیدی دیگه ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فقط 12 پله مونده تا فرصت آخر ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬خب رسیدیم و اما باید این کارو کنی حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی و نظر بدی و بپــــــــــسندی
ندا
3 شهریور 93 9:18
سلام مهنوش جون خوبی عزیزم ببخشید می تونم شماره ی اون خانومی که کیک دندونی لیانا و بیسکوییت هاش رو درست کرد داشته باشم؟
مامان مهنوش
پاسخ
...09353064260
نی نی عکس
3 شهریور 93 14:51
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
تارا
4 شهریور 93 21:44
مهنوش خانوم من خیلی وقته وب دختر گلتونو می خوندم اتفاقا همیشه برام جای سئوال بود که ماهان جون بعدا شاکی نمیشن که از کوچیکی هاشون خیلی حرفی نشده که دیدم این پستو گذاشتین کوچولو هاتون خیلی خواستنی و نازن.خیلی دوسشون دارم...
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی گلم..لطف داری
سولماز
4 شهریور 93 21:56
سلام خیلی نازنند خدا نگهدارشون باشه به ما هم سر بزنید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..حتما
حکیمه نیک بخت
5 شهریور 93 23:14
سلام مهنوش جون.امروزفکرمیکردم که دقیقایک ماه مونده تاشازده کوچولوی مامان چهارسالش تموم شه.یکدفعه یادلیاناافتادم که تولدش باپاشاتویه روزه.فرشته ی نازشماهم دقیقایک ماه دیگه یک ساله میشه.انشالاکه سالهای سال شاهدرشدوبزرگیش بشین
مامان مهنوش
پاسخ
...چه جالب حکیمه جون..نمیدونستم تولد لیانا و پاشای عزیز تو یه روزه..ببوسش شازده نازنین رو
مامی آنا
6 شهریور 93 1:35
عزیز دلم چقدر کوچولو به دنیا اومده پسریمون.ماشااله الان مردشده .خیلی پست خوبی بود مامانی کلی از دیدن تغییرات ماهانی لذت بردم.روز به روز خوشکلتر و آقا تر
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنونم عزیز دلم
مامان آنیسا
6 شهریور 93 14:21
لیانا جونم روزت مبارک
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنون
هما
11 شهریور 93 1:09
ای جونممممم ماهان چقدر تپل مپلی بوده
مامان مهنوش
پاسخ
..اره..مثل رستا قلقلی