لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

کیک یازده ماهگی و ماجراهایش!

1393/6/6 14:25
نویسنده : مامان مهنوش
4,693 بازدید
اشتراک گذاری

یادش به خیر..شهریور پارسال...و چنین روزهایی..شمارش معکوس برای زمینی شدن فرشته ام و اشتیاق بی حد من برای دیدن روی ماهش

و حالا ماه زندگیم به همین زودی یازده ماهه شد..

باورش برایم سخت است..این گذر سریع زمان.. و این که تا یک ماه دیگر نوزاد نرم و ابریشمی دیروز من کودکی یک ساله خواهد شد

می دانم که دلم برای همه روزهایی که با هم گذراندیم تنگ میشود..برای روزهای تکرار نشدنی نوزادیش..برای نفس هایش که بوی شیر میداد..و آن عطر خاص تنش..بوی پاکی و فرشتگی..که کم از بوی ناب بهشت نداشت

خدایا شکرت..برای بودن دخترکم و تجربه تمام لحظات شیرین و اعجاب انگیزی که به لطف وجودش به من عطا کردی...لحظاتی که فقط یک مادر میشناسد و حسشان میکند..

و حالا باز هم شمارش معکوس..این بار برای شروع فصلی نو در زندگی دلبند شیرینم...فصل زیبا و پر خاطره کودکی....

گل همیشه بهارم..

                                        یازده ماهگیت مبارک

 

لیانا

لیانا

لیانا

و اما حاشیه های کیک خورون یازده ماهگی!

این بار دخترکم ضمن گرفتن عکس کاملا همکاری کرد و اصلا به کیک دست نزد..

فقط کمی به اون پا زد!

لیانا

لیانا

این هم کیک اول...که سرنوشتی بهتر از کیک دوم نداشت!..در همون آستانه ورود به خانه با سقوط آزاد از دستان آقای پدر نقش بر زمین شد و دار فانی را وداع گفت!سکوت

کیک

 

پسندها (17)

نظرات (41)

مامان مبینا
6 شهریور 93 18:30
واااااااای چه دخمل نازی خدا حفظش کنه به وبلاگ مبینا کوچولو هم سر بزنید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون..حتما عزیزم
مامان دو فرشته
6 شهریور 93 19:26
لیانای عزیزم 11ماهگیت مبارک که مصادف با تولد حضرت معصومه و روز دختر هم هست.روز دختر بر تو و همه دختران ایران زمین مبارک.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..ببوس دو تا فرشته ات رو
مریم بانو
6 شهریور 93 20:05
کیکش چقدر ساده و شیکه.ترکیب سفید و صورتی کمرنگ.یازده ماهگیش مبارک.گریه ام گرفت با این چیزایی که نوشتی.اینکه این روزا تکرار نمیشن و ادم دلش تنگ میشه.یادش به خیر پارسال تو این روزها.فقط مایی که داریم نزدیک به یک سالگی بچه هامون میشیم درکش می کنیم.منم شهریور پارسال برام خاطره انگیزه چون داشتم وارد ماه سه ماهه اخر بارداری میشدم و کلاسهای بارداری در اب رو شروع کرده بودم.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..پس فرشته کوچولوی شما هم به زودی یک ساله میشه..به سلامتی ایشالا
nasim
6 شهریور 93 21:55
سلام مهنوش جان تبریک می گم مهنوش جان 11 ماهگی لیانا جونمو ایشا الله 120 ساله بشی عزیزم روز دختر رو هم تبریک می گم پرنسس خیلی دوست دارم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی نسیم عزیزم
نسرین
6 شهریور 93 23:58
وای عزیز دلم یازده ماهگی دخترت مبارک انگار این شمارش معکوس برای یک ساله شدن لیانا شروع کردی خوب درک میکنم پسر نازنین من هم ماه مهری هست و من از همین الان تو تب تاب گرفتن جشن تولدش به بهترین شکل هستم چقدر زود بچه ها بزرگ میشن اصلا دوست ندارم این روزها زود بگذره اصلا دلم نمیخواد مامان مهنوش خیلی خوشمل مینویسی پر از احساس نوشته هات افرین افرین
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..ببوس گل پسر مهر ماهی رو
الهه مامان مبین
7 شهریور 93 3:31
ماهگردت مبارک عسلممممممممممممم . مهنوش جون ماشاا.. دخملم چقدر تغییر کرده . فدات بشه خاله . روزت هم مبارک باشه عروسک من . یه دنیا گل واسه گل خاله
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی الهه جونممممم
الهه مامان مبین
7 شهریور 93 3:32
قربونت اون پاهات که رفته توی کیک . عکسش خیلی باحال بود
✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 11:13
خاک بهشت بهر قدمگاه تو کم است آغوش نجمه بود سرای رسیدنت قلب برادرت ز تب شوق آب شد در التهاب ثانیه های رسیدنت روزت مبارک
✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 11:24
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
مهشاد
7 شهریور 93 11:39
مهنوش جون هر ماه کیک میخری؟؟؟؟ خسته نشدی؟!
مامان مهنوش
پاسخ
..مگه ادم از کیک خوردن هم خسته میشه؟!!
ツ دختربهاریツ
7 شهریور 93 16:36
سلام لیانا خانوم 11 ماهگیت مبارک باشه گلم...
آویسا
7 شهریور 93 17:03
11 ماهگیش و روزش مبارک.لیانا گلی خوب کردی عزیزم،دیگه یا باید به کیک دست بزنی یا پا بزنیمنم دلم برای نفسهای آویسا که بوی شیر میداد و عطر تنش تنگ شده.چقدر زود گذشت
مامان مهنوش
پاسخ
..اره واقعا..خیلی زود گذشت
نسیم
7 شهریور 93 23:38
باورتون نمیشه همینطور که داشتم عکساتونو میدیدم اشک میریختم دختر و بسرتون منو یاد بچگیهای خودمو داداشم انداختن من اان 22 سالمه داداشم نیما هم 28 که تازه از ایران رفته و من با دیدن این عکسا حسابی دلتنگ شدمممممممم راستی دخترتون خیلی بوسیدنیه
مامان مهنوش
پاسخ
..همیشه شاد و سلامت باشید ..برادرتون هم ایشالا که هر کجا هست در پناه خدا خوش و سالم باشه
راحیل
8 شهریور 93 0:13
فرشته کوچولو یازده ماهگیت مباررررک. پیشاپیش تولد یک سالگیت مبارک خوشگل خانم.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
راحیل
8 شهریور 93 0:14
آخی کیکه بیچاره،ناکام موند،خخخخخخ.
مامان مهنوش
پاسخ
..ما بیشتر ناکام موندیم..نشد بخوریمش..خخخ
راحیل
8 شهریور 93 0:16
لیانا جونم روز به روز خانم تر میشه،هزارماشاالله.بووووس
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
مامان خدیجه
8 شهریور 93 9:48
عزیزم 11ماهگیت مبارک باشه درضمن روز دختر را هم تبریک میگم همیشه شادشاد باشی
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم گلم
مینا
8 شهریور 93 11:04
11 ماهگیت مبارک عسل خانوم. نوشته هاتون فوق العاده هستن می شه کامل احساستونو درک کرد. بوس برا لیانای خوشگل
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
ژاله
8 شهریور 93 11:10
سلام مهنوش جان 11 ماهگی لیانا جون مبارک باشه عروسکهای حلقه خیلی وقته آمادست ولی هنوز نتونستم پارچه مناسب پیدا کنم اگه قبول کنی بالای حلقه رو نمد کرمی بزنم پایینش صورتی. اس ام اس دادم جواب ندادی لطفا زودتر بهم بگو بیشتر از این شرمندت نشم مدل عروسکایی که خواسته بودی رو برام ایمیل کن چند سانتی باشن؟
مهربوون
8 شهریور 93 12:46
11 ماهگیت مبارک لیانا جووون... وووواااای عجب ماجرایی ... عکس ها هم خیلی زیبا هست و گویای ماجرا خانومی خیلی ماهی
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
مامان مهرناز
8 شهریور 93 17:38
11 ماهگیت مبارک پرنسس کوچولوی ناااااااااااااااز ببین چیکار شده کیک طفلکی
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم
مامان فاطيما
9 شهریور 93 11:50
عزيزممممم ، يازده ماهگيت مبارك
مامان لیانا جون
9 شهریور 93 15:44
وایییی عزیزم خیلی وقته نیومدم اینجا البت میومدم اما نمیتونستم نظر بذارم عزیزم یازده ماهگیت مبارک مهنوش جوون میدونم چه حسی داری ولی خیلی زود گذشت
مامان مهنوش
پاسخ
..دقیقا..خیلی زود
mamannasim
9 شهریور 93 16:14
سلام مهنوش جووون، خوبی خانوووومی? ماشاءالله لیانادچه بزرگ شده، خداحفظش کنه، خیلی دلم برات تنگ شده ، گل های قشنگتو ببوس عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی مامان نسیم جونممم..گل پسر فسقلی رو ببوس
نیکو
9 شهریور 93 16:15
11 ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم بیچاره کیک اولی
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم
سکانس های دونفره ی ما
10 شهریور 93 10:56
سلام عزیزم.خیلی اتفاقی وبتو دیدم. چ دختر نازی داری. ای جونممم خدا حفظش کنم انشالله... عزیزم اجازه هس وبتو لینک بکنم گاهی بهت سر بزنم./؟/؟ از دیدن وبی ک برای بچه هاس ذوق میکنم ))
مامان مهنوش
پاسخ
..البته عزیزم..لطف داری
سکانس های دونفره ی ما
10 شهریور 93 11:16
الان ک همه ی وبتو نگاه کردم. بیشتر ذوق کردم... عزیزم... من محو لباس های خوشگل دخترت شدم... چقدر ناز لباس هاش...
آبجیــــــــــ حنانــــه
10 شهریور 93 13:17
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
Mahya
11 شهریور 93 18:42
سلام ای جونم به این عروسک ماشالله مبارک باشه اخرین ماه قشنگ اولین سال زندگیش ایشالله که اولین ماه صدمین سال زندگیشو با سلامتی و شادی و کنار عزیزانش جشن بگیره♥♥♥♥♥♥ راستی قبلا گفته بودید توی اینستا هم هستید ولی هرچی گشتم نتونستم پیداتون کنم :-(
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی گلم..اخه گوشیمو عوض کردم و رو گوشی جدیدم اینستامو اپ نکردم هنوز
مامی الی
12 شهریور 93 10:39
چقدر خانوم شدي شما ليانا جون. يازده ماخگي مبارك فرشته كوچولو. مهنوش جون معلومه حسايب سرگرم ثبت نام و خريد مدرسه ماهان جون هستي. يه سوال دارم ميشه راهنماييم كني براي تولد يك سالگي آريا چه هديه اي بخرم خوبه؟مرسي ماماني كه داداش هم نداره.خخخ
مامان مهنوش
پاسخ
..ماشین شارژی به نظرم بدک نیست واسه پسرا..از اینایی که سوار میشن
مامان آنیسا
12 شهریور 93 11:05
خیلی باحال بود آنیسا هم هر طور که شده یه جاشو میزنه به کیک بسکه تکون میخورن 11 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
مامان فرخنده
13 شهریور 93 10:40
یازده ماهگیت مبارک تا تولدت چیزی نمونده مامانی راست میگه خیلی زود روزها میگذرند وهمه این دوران میشه خاطره ناز وقشنگ وتکرارنشدنی لیانا جونم
ژاله
15 شهریور 93 16:14
سلام مهنوش جان من از روی مدل نمدی کارهامو درست می کنم چند تا نمونه ای که دارم اینهاست ببین خوشت میاد؟ http://www.axgig.com/images/52448578585332404809.jpg در مورد شباهت ، عکس آشپزها رو با نمونه کارم مقایسه کن تا اونجا که بتونم شبیه در میارم عروسکها آویز باشن؟یا روی یه سطح ایستاده باشن؟
مهتاب
15 شهریور 93 22:49
سلام مهنوش جون خاطرات ماهان ادامه نمیدین[؟
مامان مهنوش
پاسخ
..در اولین فرصت مهتاب جان..یک ماه اینده سرم خیلی شلوغه
عمه فروغ
16 شهریور 93 19:40
سلام .چه دختر زیبایی 11 ماهگی پرنسس کوچولوتون مبارک ان شاا.. تولد 120 سالگیش رو جشن بگیرید به منم سر بزنید خوشحال میشم اگه مایل باشید با هم دوست بشیم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..چرا که نه..خوشحال میشم
ژاله
17 شهریور 93 13:35
سلام مهنوش جان 4 شنبه می تونی سفارشاتو تحویل بگیری شهر زیبا هستم بازم بابت تاخیر معذرت می خوام تولد دختر گلت هم پیشاپیش مبارک باشه.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم ژاله جون از تبریکت..باهات هماهنگ میکنم عزیزم
مینا
18 شهریور 93 10:39
سلام میشه بپرسم شغل همسرتون چیه؟
مامان مهنوش
پاسخ
..میشه بپرسم برای چی این سوالو میپرسین؟!!!!
ابجي جون تياراجون
18 شهریور 93 22:20
خوشگل خانوم چه نازي
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی
مینا
20 شهریور 93 12:41
خب از ظاهر وبلاگ مشخصه که ایشون توو شغلشون خیلی موفق هستن که تونستن به اینجا برسن ضمن اینکه خب با توجه به سن بچه ها میشه حدس زد سنشون هم خیلی زیاد نیس و توو زمان کمی به این موفقیت رسیدن
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون از توضیحتون..شغل ازاد داره
شیما مامان شاهین کوچولو
22 شهریور 93 12:07
خیلی باحال بووووود. مخصوصا افتادن کیک توسط اقای پدر
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 19:59
سلام خوبین ؟ مامان لیانا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا یادتون نره
مامان مهنوش
پاسخ
حتما