لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

هفت ماهگی در کرانه خزر( part 2)!!

1393/2/9 1:19
نویسنده : مامان مهنوش
4,546 بازدید
اشتراک گذاری

یه چرت کوچولو در کنار ساحل با لالایی گوشنواز امواج چه میچسبه!

لیانا

 

خسته و بی رمق بعد از یک گردش جانانه همرا با بازی و ورجه وورجه بسیارررر!

ماهان

 

فسقلی ها در طی سفر هم دست از سحر خیزی برنداشتند و کماکان هر روز صبح خروس خون شیپور بیدار باش رو به صدا درآوردند!

ماهان و لیانا

و پسرکم که در اعماق جنگل و در هجوم بوسه باران پشه های با محبت! هر چی ژست و فیگور ماهانی داشت رو کرد! خودش روسوپر مدل فرض کرده بود و مادرش رو عکاس مدلینگ!عینک

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

 

 

و این هم مشتی بود نشانه خروار! وگرنه فیگورهای دردونه مامان همچنان ادامه داشت و بازمانده اش به خونه ختم شد!خیال باطل

ماهان

ماهان

ماهان

 

 

  لیانا با یه علامت تعجب بزرگ تو کله اش!! آفتاب بدم خدمتتون خان داداش!نیشخند

ماهان

 

                                                                                                       

ارتفاعات سرسبزدر مجاورت آبشار چلندر که توصیه میکنم اگر گذرتون به اونورا افتاد سری بهش بزنید، دیدنش خالی از لطف نیست

ماهان

ماهان                                                                                                                             

 و اما این جناب آقای گاو! اصلا گول ظاهر موجه و آرومش رو نخورید! بنده کلی در باب بی آزار بودن و مهربونی آقا گاوِ برای پسرم سخنرانی کردم تا قبول کنه کمی نزدیکش بشه تا ازش عکس بگیرم  ! اما نزدیک شدن همان و ماااااااااااااق کشیدن گاو بی اعصاب همان! چنان با شاخهاش گارد گرفت و نعره کشید که پدر و پسر به اتفاق فرار رو بر قرار ترجیح دادند!خنده

گاو               

 و این هم یکی از قشنگترین و با ارزشترین هدیه هایی که در روز مادر گرفتم                  

از طرف پسرکم ( با این توضیح که من و ماهان و باباش رو در تصویر مشاهده میفرمایید و لیانا رو چون خیلی کوچولو بوده بلد نبوده بکشه!!هیپنوتیزم)

 

نقاشی

نقاشی           

      

                totalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower2.gif  بخش اول این سفر در پست قبلی !totalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower.gif

                               

پسندها (4)

نظرات (27)

زهرا ک
8 اردیبهشت 93 16:32
سلام آخییییییییییییی چه سفر خوبی چه عکسای دل انگیزی کلی کیف کردم با دیدن روی ماه ماهان خان و البته لیانا عسلی هم که جای خود دارد ایشالله همیشه به گردش و شادی بوسسسسسسسس محکم برای فسقلی های جیگرطلا
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی گلم...شما هم شاد باشید و برقرار
nasim
8 اردیبهشت 93 18:36
سلام مهرنوش جان روز شما رو هم تبریک میگم با تاخیر ماهان جان ماشاالله چقدر ناز و دوست داشتنی هستی عزیزم لیانا عسلی.جیگر.از همه مهمتر دوست داشتنی هستی عزیزم ماچ] عکسا فوق العاده است به خاطر وجود شما 2 تا عزیز دل مامان مهرنوش اسفند دود کنید
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..لطف داری گلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
8 اردیبهشت 93 20:03
به به چه خوااااااب شیرینی نوش جونت لیانا باااااانـــــــو
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی خاله
امیرحسین کوچولو نفس ما
8 اردیبهشت 93 20:05
عکسهای ماهان جووووونم بی نظیر شدن. ببخشید آقای سوپر مدل لباس اولی چه قیمته
مامان مهنوش
پاسخ
فروشی نیست خاله
امیرحسین کوچولو نفس ما
8 اردیبهشت 93 20:07
آفرین ماهان جونم نقاشی رو عاااالی کشیدی، من لیانا رو دیدم، پشت مامانش قایم شده..خخخخخخخخ
مامان مهنوش
پاسخ
دیگه اونقدر ها هم کوچولو نیست
الهه مامان مبین
9 اردیبهشت 93 16:31
ای جونم مهنوش عزیزم . همیشه به سفر و گردش چه عکسای هنری خوشگلی گرفتی خانمی . واقعا از طبیعت شمال کشور لذت میبرم . وقتی میریم شمال دلم نمیخواد برگردم همیشه دوستون دارم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی گلم..واقعا دل کندن از طبیعت سبز و هوای تازه و پاک سخته
ساناز
10 اردیبهشت 93 0:58
خيلي عالي بود مخصوصا ژستهاي ماهاني
مامان مهنوش
پاسخ
فیگورو داشتی..
مـ ــریـــ ـــــم
10 اردیبهشت 93 1:21
عزیز دلم ماهاااااااااااان و چ نقاشی نازی کشیده جونم لیانا با اون نگاه دلبرش خصوصی گلم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی مریم جون
مـ ــریـــ ـــــم
10 اردیبهشت 93 1:23
ای بابااااااااا یادم رفت خصوصیش کنم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی از رمز..خودم خصوصیش کردم
سهیلا مامان آیسا
10 اردیبهشت 93 9:06
ماهانی عاشق این ژستات شدم عکسای خیلی خوشگلی انداختی پسر خوشتیپ
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی خاله جون...بووووس برای ایسا گلی
مامان آیسو وآیسا
10 اردیبهشت 93 18:23
عالی بود همه چی همیشه به گردش وسفر وکنار دریا مهنوش جون نمیدونم کجا نظر دادم کدوم پست رو دیدم ولی هر دو رو خوندم
مامان مهنوش
پاسخ
..همش تقصیر این نی نی وبلاگه..من یه پست رو تا تکمیل کنم یکی دو روز طول میکشه..ولی این بار هر چی کردم نشد پست اول رو بهش عکس اضافه کنم..ناچار یه پست دیگه نوشتم
mAhyA
10 اردیبهشت 93 22:33
آخییییییی ای جووونممم عزیزدلم ماشالله به این گل پسر خوشتیپ و ناز و خوش ژست و همینطور به اون عروسک کوچولوی ناز و خوردنی و دوست داشتنی هم این پست هم پست قبلی رو خوندم و کلی لذت بردم از دیدن این عکسای زیبا و خوش آب و رنگ....
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم مهیا جون...همیشه به ما لطف داری
بهار مامی غزل
11 اردیبهشت 93 1:48
مهنوش جون عکسهای ماهان واقعن بی نظیر بود چه ژست های جانانه ای هم میگرفته لیانا هم که عسل منه با اون کلاهش نقاشی ماهان هم خیلیییییی جالب بود و کوچیک بودن لیانا که مثلن نتونسته بکشه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی بهارم...لیانا رو ریز میبینه بچه ام کلا
آدرینا
11 اردیبهشت 93 19:06
همیشه به شادی و گردش گلم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم
حکیمه نیک بخت
12 اردیبهشت 93 14:29
الهییییییی قربونت برم عزیزم خیییلی ماهی دیگه داری واسه خودت خانمی میشیااااا آقای سوپرمدل هم که عکساشون خیلی زیباشده انشالاکه همیشه شادوبرقرارباشید دوست عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
خدا نکنه حکیمه جون...مرسی دوستم..شما هم شاد و سلامت باشید
مامان آدرینا
12 اردیبهشت 93 15:19
سلام عزیزم. واای ماشالله خیلی دخملتون نازه خدا حفظش کنه. از اشنایی باهاتون خوشحالم. ممنون میشم که به وب دخمل من بیایید و با اجازتون من وبلاگ زیبای شمارو لینک کردم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی گلم..لطف دارین..حتما ...خوشحال میشم
مامان فرخنده
13 اردیبهشت 93 11:50
عاشق اون عكس ليانا جونم كه داره دادشش را چون عينك زده با تعجب نگاه ميكنه كلي ژست هات حرف نداشت ماهان جون ميبينم كه به خاطر وب ليانا توهم براي خودتت مدلينگ شدي عزيززززززززززم كادو روز مادر هم فوق العاده زيبا بود خوش به حالت مامان جون كي ميشه مليسا هم براي من از اين كارها بكنه
مامان مهنوش
پاسخ
...تا چشم به هم بزنی ملیسا هم برات از این نقاشیها میکشه..خیلی زودددددددد...
مامان امیرصدرا
13 اردیبهشت 93 15:53
سلام خدا حفظشون کنه خوشحال میشم به من هم سر بزنید
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم..حتما
الهه مامان مبین
13 اردیبهشت 93 16:19
ممنونم مهنوش مهربونم بابت راهنماییت . دوستون دارم زیاااااااااااااااااااااااااااد
مامان مهنوش
پاسخ
خواهش میکنم الهه جون..
مامان دردونه
14 اردیبهشت 93 16:20
سلام عزیزای دل من...خوبین؟؟؟ ماشاا... ماهان جونم با این ژستاش عزیزم لینا جونم خاله چرت بهت مزه داد؟؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم...خوبیم..بوووووس برای انیتا جون
مامان دردونه
14 اردیبهشت 93 16:21
آخی نقاشی شو نگاه... الاهی من فدای لیانا کوچمولو بشم که داداشی نتونسته نقاشی شو بکشه
مامان دردونه
14 اردیبهشت 93 16:22
به به آقا گاووووووووووووووووه شما هم یه نگاهی به دوربین میانداختین؟؟؟؟
مامان دردونه
14 اردیبهشت 93 16:23
عزیزم قربون اون علامت تعجبت بشم من خاله ای
مامان مهنوش
پاسخ
خدا نکنه
مامان آینده
14 اردیبهشت 93 19:40
سلام،چه دختر پسر ناز و خوشگلی خدا حفظشون کنه من که عاشقشون شدم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم..لطف داری
هما
15 اردیبهشت 93 19:49
آخیششششش بالاخره وبلاگ لیانا نفسی باز شد هر بار میومدم نصفه نیمه باز میشد! آخ آخ چه سفری اونم با این دو تا فرشته های نانازی چه طبیعتی چه آقای گاوی چه کادوی روز مادری بسی لذت بردم از طرف من دوتاشونو دوتا ماچ آبدار بکن بووووس
مامان مهنوش
پاسخ
نصفه نیمه؟؟..این به خاطر نت ذغالیه که گاهی دیر لود میشه صفحه..بوووووس برای فسقل دختر
مـ ــریـــ ـــــم
17 اردیبهشت 93 11:32
مهنوش جون این دفعه ک اومدین شمال باید لیانا رو بیاری پیشموناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تا با حنا دوست بشن
مامان مهنوش
پاسخ
حتما مریم جون...البته خبر نداشتم شما هم از خطه سرسبز شمال هستی!
lissa jan
5 خرداد 93 19:44
سلام خوبین واقعا عالی بودند کیف کردم .خدا حفظشون کنه براتون. حوصله ی شما هم در عکاسی و....قابل تقدیره. راستی چرا دیگه نمیاین تاپیک مامانای ابانی؟
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..دلیل خاصی نداره..صرفا کمبود وقت