لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

این روزها..

1393/2/18 22:48
نویسنده : مامان مهنوش
3,957 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دردونه شیرینم روزهای اردیبهشتی مون داره به سرعت میگذره و خنکی و لطافت هوای بهاری از همین حالا  جاش رو به گرمای نه چندان خوشایند روز های داغ و تبدار تابستون میده ... این روزها گاهی تو خلسه و رخوت بعد از ظهر های ملس اردیبهشت ، زمانی که بالای سرت میشینم و آروم آروم پشتت رو ماساژ میدم تا چشمات گرم خواب بشه در حالی که غرق تماشای صورت نمکی خواستنیت هستم ، توی ذهنم نقب میزنم به گذشته و سوار بر اسب خیال میرم به اردیبهشت پارسال ، به روزهایی که تو کنجد کوچولوی من توی آشیونه گرم و نرمت جا خوش کرده بودی و نرم نرمک در وجود من رشد میکردی و شکل میگرفتی ، و من اسیر سر پنجه های  قوی درد بودم ...دردی که شب و روز همراهم بود ، یه درد مبهم و ناشناخته که تور دکتر گردی و سونوهای چندین و چند باره هم نتونست علتش رو مشخص کنه ..

اگر چه این درد لعنتی کم و بیش تا آخرین روزهای بارداری هم ادامه داشت و طعم شیرین روزهای تکرار نشدنی دوباره مادر شدن و به بار نشستن رو برام نامطبوع و گس میکرد ، اما حالا از اون ایام سخت و اون همه درد جز یه خاطره باقی نمونده و وجود تو و آرامش و خوشبختی من از حضورت پاداش صبوری من از جانب همراه همیشگی و مهربانم است..

 

        گل

             و اما روزانه های دخترک گیس گلابتون مادر به روایت تصاویر

                پری دریایی نازم که از بدو تولد عاشق آب و آب بازی بود

لیانا

لیانا

لیانا

و این قلقلی خوشمزه هم برادر کوچولوی لیانا وقتی که همسن خواهرش بود

ماهان

 و باز هم لیانا در حماممممممممممم

 

لیانا

لیانا

و لیانای بازیگوش عاشق بپر بپررررررررر!

لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

مادر به فدای غش غش خنده دلفریب تو

لیانا

و کدو قلقله زن دوست داشتنی ما!

لیانا

که دایما در حال غلتیدنِ! گاهی به اینور..گاهی به اون ور

لیانا

لیانا

و عشقم ، نفسم، عمرم ، صبحم ، آفتابم ، قند و نباتم.....پسرمممممممممم

ماهان

ماهان

مدیر عامل به این شیرینی و خوشمزگی کسی دیده تا حالا؟؟..نه والا...نه والا!

لیانا

اون هم از نوع تف تفووووی همیشه خیس!

لیانا

و لیانای سرخابی در کنار مینی موس سرخابی..

لیانا

روابط در ابتدا حسنه بود!.....تا این که

لیانا

و نهایتا این پهلوون پنبه مامان بود که مینی موس رو ضربه فنی کرد!

لیانا

و خوب دعوت به صرف یک صبحانه دلچسب به میزبانی برادر بزرگتر چیزی نیست که بشه ازش گذشت! 

لیانا

لیانا

لیانا

و این هم یه کفشدوزک خسته بعد از یک حمام و آب بازی درست و حسابی

لیانا

و یه کفشدوزک موش موشک شیطون بلا!

لیانا

پسندها (12)

نظرات (47)

امیرحسین کوچولو نفس ما
19 اردیبهشت 93 10:15
به به آب بازی....چه خوبه که عکسهای گذشته گل پسری رو هم میگذارید....
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 اردیبهشت 93 10:17
جوووووونم مدیر عااااااامل.چقدرهم بهت میاد این سمت وروجک دوست داشتنی.
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 اردیبهشت 93 10:21
عجب صبحانه ای، دستپخت داداش ماهان، به به...
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 اردیبهشت 93 10:22
عکسهای ماهان جونمم که مثل همیشه خوشگل بودن.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 اردیبهشت 93 10:25
جووونم کفش دوزک خوشملم،معلومه از خستگی وا رفته... ولی عکس بعدیش حسابی سرحاله...بووووووس.
مامان مهنوش
پاسخ
..امیر حسین نازنین رو ببوس..
مامان شازده پاشا
19 اردیبهشت 93 12:00
انشالاکه حال دلهاتون همیشه مثل هوای اینروزهای اردیبهشت گرم وعشقتون سوزان باشه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی حکیمه جون گلم
elham
19 اردیبهشت 93 15:11
سلام مامان مهنوش چند روزی که با وبلاگتون اشنا شدم پسر و دختر خیلی ماهی داری و بچه هاتم مامان خیلی با سلیقه ای دارن بابایی باید به داشتن همچین همسر و بچه هایی افتخار کنه
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..لطف دارین...
الهه مامان مبین
19 اردیبهشت 93 15:55
سلام به روی ماه مهنوش جونم و دوتا دسته گل خاله . قربون این عکسای خوشگلشون و متن های قشنگی که دوست خوشگلم مینویسه .. ایشاا... همیشه شاد شاد شاد باشید . میبوسمتون زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان مهنوش
پاسخ
سلام بر الهه نازنین...و بووووس برای مبین قشنگم
الهه مامان مبین
19 اردیبهشت 93 15:56
عاشق اون عکس لیانام که از حموم اومده ای خدا جونمممممممممممممممممممممم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم
ساناز
19 اردیبهشت 93 18:43
عزيزززززززم خيلي خوشگل بود ليانا جون هم ماشالا بزرگتر و توپو لتر شده عكساي حمومو بگو به به با اون ستارهههههه ميكي موس كوچولو و كفشدوزك ناز ميبوسمت راستي مهنوش جون تولد ماهان جون بود مگه ؟ انشالا به سلامتي عزيزم چيزي ميخواستي بگو برات بزارم وبم
مامان مهنوش
پاسخ
..کجاش توپول شده ساناز؟؟!!..این یه قلم به گروه خونش نمیخوره...تولد ماهان این هفته اس سانازی
مینا
19 اردیبهشت 93 19:49
ای جان من عاشق این خانوم کفشدوزک شدم. خیلی نازه. خدا حفظش کنه براتون.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..نظر لطفته
مامان دو فرشته
20 اردیبهشت 93 13:50
عزيزم با ديدن عكسهاي خوشگل ماهان جون و ليانا جون كلي خرسند شدم ماشاله به هر دو فرشته كوچولو . مهنوش جان خدا براتون حفظ كنه . لطفا از كوچكي هاي گل پسري هم بيشتر بذارين ماشاله خيلي خوردني بوده.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..خدا فرشته های شما رو هم حفظ کنه....حتما عکسای بیشتر از کوچکی پسرم میذارم در اینده..
مامان دردونه
20 اردیبهشت 93 15:13
اول از همه بگم من این مدیرعامل و میخوام قورتش بدم درسته...اجازه هههههههه؟؟؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
قبلا رزرو شده برای قورت داده شدن
مامان دردونه
20 اردیبهشت 93 15:14
ای جون دلم چه ذوقی کرده تو حموم....آخ که من دورت بگردم چقدر لباس صورتی بهت میاد فدای چشای نازت داداشی رو نگاه...آخی چه کوچمولو بوده....الاهی من این ژستای ماهانی رو خیلی دوست دارم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..خدا نکنه..
مامان دردونه
20 اردیبهشت 93 15:15
عزیزکم عاشق این کفشدوزکت شدم من مهنوش جان
مامان مهنوش
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامان دردونه
20 اردیبهشت 93 15:16
ایشاا... همیشه 4 نفریتون شاد و خوشحال باشین
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی..و همینطور خانواده سه نفره شما
مامان آدرینا
20 اردیبهشت 93 15:56
سلام مهنوش جان لیانا عزیز من خیلی خیلی خوردنی و شیرین خدا حفظش کنه من عاشق کشتی گرفتن لیانای سرخابی با مینی موس سرخابی هستم پهلونی این لیانا خانم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم...البته از نوع پهلوون پنبه اش!
nasim
21 اردیبهشت 93 0:11
مهرنوش عزیز سلام خدا نگهداره این دو فرشته کوچولو باشه لیانا جونم چقدر صورتی بهت میاد عزیززززززززززززززززززززززززززم لیانا جونم بالای تردمیل رفتی بالا خوبه؟
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم...ممنون از لطفت
نارین
21 اردیبهشت 93 0:31
ای جونم عروسکای نازو دوست داشتنی قربونتون برم من
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی عزیزم..خدا نکنه
fafa
21 اردیبهشت 93 20:42
ای جونم به این ددختر دوست داشتنی و داداش خوش تیپش که واقعا برام عزیزن خدا حفظشون کنه برات عزیزم واقعا شیرین و خواستنی هستن ماشالله هزار ماشالله هر صبح سوره ناس رو تو گوش هر کدومشون زمزمه کن تا از بدی ها در امان باشن
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی فافایی جون...فسقل خان رو ببوس
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 22:24
اي جونم همه ي كفش دوزك ها انقدر نفس اند؟؟؟
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 22:55
فدات شم كه عاشق اب بازي هستي عروسكمممم
مامان مهنوش
پاسخ
خدا نکنه
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 22:55
اي جونم براشون حتماً اسپند دود كن مهنوش
مامان مهنوش
پاسخ
..به این یه قلم اعتقاد ندارم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 22:56
چقدر صورتي بهت مياد عروسكم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی خاله
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 22:57
چشم بد ازتون دور باشه .... عاشق اين روابط خواهر برادريشونم
مامان مهنوش
پاسخ
ایشالا...من هم همینطور
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 22:58
اي جونم قشنگ معلومه خسته از اب بازي و حمامه هاااا
مامان مهنوش
پاسخ
..بله بله..بسیار خسته
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 23:01
دوسسسسسستون دارم مفصل .... ببخش دير اومدم ميدوني كه حسابي درگير اوا بودم و تو اين وان افزا پرستارشم عوض كردم و ..... خلاصه ببخشيد ديدههههههه
مامان مهنوش
پاسخ
..دل به دل راه داره...این حرفا چیه ؟؟..شما نیومده عزیزی..فعلا برس به اوایی
الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 17:48
ولادت حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز پدر رو به شما دوست عزیزم تبریک میگم . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی الهه جونم
مامان
22 اردیبهشت 93 17:57
ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر بر شما و خانواده محترم مبارک.... مخصوصا بزرگ مرد کوچیک شما ماهان عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
مامان مینای آرتین
24 اردیبهشت 93 13:38
1000 ماشالله به گلهای نازتون. لیانا خانم واقعا عسلی و خوردنی آقا ماهان که دیگه نگو جنتلمن واقعی. مهنوش جون من چندروزی با وبلاگتون آشنا شدم. خوشحال میشم اگر اجازه بدید لینکتون کنم.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..لطف داری..خواهش میکنم..من هم خوشحال میشم گلم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 اردیبهشت 93 15:47
سلامممممممم ... خوفي ؟؟؟ كادوي روز پدر چي خريدي ؟؟؟؟ اره فضولم حرفيه ؟؟؟؟ خخخخخخ
مامان مهنوش
پاسخ
..خخخخخ..جوراب دیگه!..مگه چیز دیگه ای هم مرسومه؟؟!...فضولی نه!..فقط یه نموره کنجکاوی بید
مسيحا
24 اردیبهشت 93 23:27
مامان مهنوىش نازنين! از وبلاگ غزل بهار با نوشته هات آشنا شدم و بي اغراق ميگم از خوندن اين مادرانه هاي زيبا و از عمق جان بر آمده و ازين همه عشق جاري بين توي نازنين و دلبركان شيرينت محظوظ شدم. يه سوال داشتم عزيزم اگه لطف كني و پاسخ بدي ممنون ميشم. سرويس قابلمه زيباي لياناي نازنين و هم چنين جامپر خوش رنگ و لعاب و جذابش از چه ماركي هستن و از كجا تهيه كردي؟ مادرانه هات تا هميشه مستدام عزيزم . ببخش جسارتم رو. فرشته هاي نازنينت رو ببوس.
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنونم عزیزم..لطف داری...قابلمه لیانا مارک berghoffبلژیکه...من توی پاساژ سر دولت از نمایندگیش خریدم..و جدیدا توی هایپر استار هم دیدم نمایندگی زده و همینا رو داره...جامپرش هم مارک evenflo امرکاییه و ارمغان کودک روبروی پارک ملت و فروشگاه پارمیدا توی خیابون بهار داره...مدلهاش هم متنوعه..
مسيحا
25 اردیبهشت 93 13:47
ممنون مهنوش عزيزم. ازاينكه با حوصله پاسخ سوالم رو دادي سپاسگزارم.
مامان مهنوش
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 اردیبهشت 93 2:25
سلام مهنوش جوووونم.خوبی؟فرشته های بی نظیرت خوبن؟ راستی یادم رفت زودتر بگم،.... اگه اشتباه نکنم 24 /2 تولد ماهان جون بوده، تولدش هزاران بار مبارررررک.انشاالله که عاقبت بخیر بشه....《دعای مادر بزرگونه
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم...ممنون عزیزم..بله تولدش 24 اردیبهشت بود
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 اردیبهشت 93 2:29
ماهان عزیز و دوست داشتنی انشاالله همیشه تنت سالم باشه و مایه ی افتخار مامان و بابا باشی و صد البته لیانا خوشملــــــه روی ماهتو میبوسم. دوستدار شما خاله راحیل این بود انشای من
مامان مهنوش
پاسخ
چه انشای قشنگی..نمره تون بیست شد
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 اردیبهشت 93 2:34
مهنوش جون منتظر دیدن پست زیبای تولد ماهان جون هستم....
مامان مهنوش
پاسخ
دارم مینویسم عزیزم...ایشالا در صد سال اینده تکمیل میشه
mahya
27 اردیبهشت 93 15:29
سلام وای خدا من عاشق این دو تا عسل شدم چاره ای هم نیست ماشالله بهشون که وقتی میام وبلاگشون کلی حس خوب می گیرم نظر خصوصی هم دارید
مامان مهنوش
پاسخ
..لطف داری مهیا جان...حس خوب در همه لحظات زندگیتون جاری باشه
آدرینا
27 اردیبهشت 93 18:46
جوووووووووووونم عزیــــــــــــــــــــــزم
مامان فرخنده
27 اردیبهشت 93 20:58
قربون وروجکها بشم عکساتون خیلی ناز بود مخصوصا عکس آب بازی ماهان مدیرعامل همیشه شاد و خندون بشید عسلکهای من
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم فرخنده جان....کم پیدایی دوستم!
نیم وجبی
27 اردیبهشت 93 22:12
وای وای هزار ماشالله به این عروسک نااز و شیرین خیلی بچه های نازی دارین خدا حفظشون کنه ..با اجازه من لینکتون کردم اگه شما هم دوست داشتین در ارتباط باشیم مارو لینک کنین
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..حتما..خوشحال میشم
مامانی اریان
28 اردیبهشت 93 17:45
وای خدا دلم غش رفت براش وااااااااااقعا نازه این دختر کوچولو ماشالله.به وب منم سر بزنید من لینکتون کردم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم..حتما
مامی النا کوچولو
29 اردیبهشت 93 5:27
سلام لیانا خانم خوشکل امیدوارمباداداشی مهربونت زیر سایه مامان وبابای نازنینت بزرگشی وتموم روزات قشنگ وآلبالویی باشه عزیزم لینک میکنم خوشحال میشم شما هم مارو لینک کنید
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم..وبتون برای من باز نمیشه متاسفانه
مریم مامان دیبا
1 خرداد 93 19:36
اخ دلم تنگ شده بود برای این 2تا گل و مامان مهربونشون تولد ماهان جونم مباااااااااااااااااااااااااااااارک ایشالا داماد بشی عزیزم قربون لیانای دلبر و بلا بشم من چه جامپر خوشملی هم داره مبارکش باشه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم...دیبای قشنگم رو ببوس
عمه سارا
4 خرداد 93 15:56
سلام مامان لیانا جان من وبلاگ شمارو با افتخار لینک کردم خوشحال میشم که شما هم وبلاگ دوقولوهای افسانه ای رو لینک کنین تا به وبلاگ همدیگه بیشتر سر بزنیم و حتما در خواست دوستی وبلاگ مارو قبول کنین.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..حتما
paridokht
22 خرداد 93 9:45
وای چه دخمل نازی! خیلی بچه هارو دوس دارم من
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..لطف داری
بهار
19 تیر 94 13:37
وای چقدر نازه خدا براتون نگهدداره