لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

نوپای سیزده ماهه هشت دندانه!

1393/8/8 20:14
نویسنده : مامان مهنوش
5,834 بازدید
اشتراک گذاری

و اما داستان ما و دخترک سیزده ماهه در این روزها...

فسقلی شیرینم چند روز مانده به تولد یک سالگیش اولین قدمهای مستقل زندگیش را برداشت..و حالا بعد از گذشت یک ماه به اندازه ای در راه رفتن تبحر پیدا کرده که در چشم به هم زدنی کل خانه را با قدمهای کوچکش طی میکند..از این سر خانه به آن سر..و در این راهپیمایی کنجکاوانه به هر سوراخی سرک می کشد..هر کشویی را باز میکند و محتویات آن را برایمان بیرون می ریزد..سیمهای وسایل الکترونیکی خانه را گردن بند میکند و به گردن می آویزد..گلدانهای پشت پنجره را هرس میکند و برگهای اضافیشان را می کند!...سری به سطل زباله میزندشاکی...در نبود برادرش اتاقش را حسابی سر و سامان می دهد و مرتب میکند !..با تلفن و موبایل صحبت می کند ...و در  این میان هر وقت هم صدای موزیک شادی در خانه به گوش برسد رقص و نانای کردن را فراموش نمی کند..

مرواریدهای هفتم و هشتم نوگل مادر هم در طرفین دو دندان کوچک قشنگش در فک پایین در این ماه بالاخره نمایان شد..

 

 

          

یک سال و یک ماه و یک روزگی دخترکم ..بهانه ای  شد برای خوردن کیکی خوشمزه با چای...

یک سال و یک ماه و یک روزگی لیانا

چی داری میخوری داداش؟!من هم میخوام!

لیانا

و فسقلی خودرای که از حالا دارد تمرین استقلال می کند!..کی گفته که نمیتواند موهایش را شانه کند؟!!سکوت

لیانا

لیانا

و راه رفتن به روش بند بازها برای حفظ تعادل!

لیانا

لیانا

کمک و همراهی دخترکم در انجام کارهای خانه!

لیانا

 

لیانا

در بین انجام کارها گاهی هم دخترک کمک حال مادر!..نیم نگاهی به اسباب بازیهایش می اندازد و چند ثانیه ای با آنها سرگرم می شود!

لیانا

گاهی هم برادر در نقش راننده ای که باید دایم در مورد سرعت غیر مجاز به او هشدار داد!...چند دقیقه ای خواهر کوچکش را سواری می دهد و خودش بیش از او از این کار لذت می برد..

 

در این میان یکی هم هست که دختر کوچولوی کله شق خودرای ما از او حساب می برد و حرف شنوی دارد...ربات جارو کش!!تنها موجودی که به محض راه افتادنش دخترکم فرار را بر قرار ترجیح می دهد ...

این هم موشی که تو سوراخ نمی رفت و به دمش جارو  هم می بست!.. دخمل  فسقلی  ما که ضمن فرار از دست این روبات ترسناک  و در تلاش برای بالا رفتن از مبل..یک کیسه دو کیلویی دراژه را هم با خودش این ور و آن ور می برد!متنظر

لیانا

و اما اولین فیلمی که دخترکم در سینما دید ..فیلم شهر موشها بود..اگر چه در تمام قسمتهای غیر موزیکال فیلم حوصله اش سر می رفت و در حالی که من و ماهانم مشغول تماشای فیلم بودیم..پدر و دختر هم بیرون از سالن نمایش قدم میزدند و از خلوت دو نفره شان لذت می بردند!خندونک

و لیانا که به گمانم دارد کپل را از نظر سلامت جسمانی بررسی می کند!..معاینه کامل چشمها..گوشها و بینی..

 

لیانا

خوب..خدا رو شکر به نظر سالم میاد!

لیانا و کپل

و وروجک کنجکاو من در حال تحقیق و اکتشاف...

لیانا

لیانا

از دیوار راست که هنوز نمیتواند بالا برود..ولی از صندلی چرا!

لیانا

و باز هم نفسک های من..

ماهان

لیانا

ماهان

از قرار معلوم طرف مقابل حرف حساب در کله اش نمی رود..دخترکم بد جور سعی در توجیح او دارد!زبان

لیانا

و دو تا عکس تابستانی به عنوان حسن ختام..

لیانا

لیانا

پسندها (17)

نظرات (102)

عمه فروغ
8 آبان 93 23:25
عزیزمی هزار ماشاا.. به لیانا جونم خدا حفظت کنه عروسک تو چقدر شیرینی مرواردیات مبارک لیانا جونم 13 ماهگیت هم مبارک ان شاا.. 120 سالگیت رو جشن بگیری عزیز خاله کلی با دیدن عکسات ذوق کردم خیلی دوس داشتنی هستی آخی دخترم رفته شهر موش ها نگاه کنه آقا ماهانم که یه پارچه آقاست
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عمه فروغ گل
مامان عاطفه
8 آبان 93 23:26
عاطفه بهرام
8 آبان 93 23:50
عزیززززز دلم خدا حفظت کنه خوشگل خانممممنم ایشالا همیشه زیر سایه پدر و مادر گلت باشی و در کنار داداشی نازنینت روزگار بگذرونی.....مهنوش جووووون واقعا تولد عالیه بود من با اجازه لینکت کنم اگه موافقی لطفا بهم خبر بده....
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی از لطفتون..خواهش میکنم عزیزم
فائزه مامانه سوگند
9 آبان 93 0:15
فرزندان نازی دارید خدا حفظشون کنه
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
رومینا
9 آبان 93 9:55
1 سال 1 ماهگیت مبارک باشه لیانای گلم . همیشه مثل به پرنسس میمونی . و دوست دارم همیشه بهت بگم پرنسس لیانای گل. مهنوش عزیز چقدر ناز داره با تلفن حرف میزنه . از دیدن عکسها واقعا سیر نمیشم .
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی رومینای عزیزم..ببوس رادوین نازنین رو
دوستدار همیشگیتون
9 آبان 93 13:03
جانم عزیزم فدای راه رفتنت بشم الهی من مبارک باشه اولین قدم هات عزیزم. خدا همیشه صحیح و سلامت حفظت کنه نفس طلا در کنار برادر خوشتیپت. مهنوش جان هزار ماشالله هر لباسی به لیانای عزیزم به یک شکل زیباست زیبایی اون لباس با حضور لیانای خوشگلم صدچندان میشه.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیز دلم..لطف دارین
مامی
9 آبان 93 13:16
عزیزم ۱۳ماهگیت مبارک لیانا جونم
آی ناز
9 آبان 93 15:07
مادر هم برای خودش نویسنده ای هست. چه جالب مینویسی. موشی که به دمش جارو میبنده. خیلی جوجه هاتون بامزن. شاد و پیروز باشید.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..شما هم شاد باشید و برقرار
شيوا
9 آبان 93 16:06
وای مهنوش جون چشمم کف پاش این لیاناجون چقدر نازو خوشگله ماشا... جفت بچه هاتون قشنگن شما خودتونم که ماشا... حسابی خوش سلیقه ,چه خانواده ای شود این
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..این نظر لطف شماست
مهربوون
9 آبان 93 21:29
عزیزم خیای نازی هم خودت هم داداشیت.... همیشه خندون باشین
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون مهربون جان
مریم
9 آبان 93 23:06
سلام عزیزم من خیلی اتفاقی باوبلاگ شما آشناشدم تولد دخترتون خیلی شیک و درنهایت سلیقه بود میخواستم ازتون کمک بگیرم بنظرتون برای تولد یک سالگی پسرم چه تمی بردارم بهتره ممنون میشم راهنماییم کنید لیاناعسلی رو ببوس
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..والا چه عرض کنم..این یه مسئله سلیقه ایه..شما باید ببینید چه تمی..چه ترکیب رنگی رو خودتون میپسندید..من به شخصه تمهایی با ترکیب رنگی سرمه ای و قرمز رو برای پسرها دوست دارم
مامان
9 آبان 93 23:19
ای جاااااان لیانای شیرینم. یکسال و یک ماه و یک روزگیت مبارک. ماشاالله حسابی شیطون شدی ها.خدا حفظت کنه.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم از لطفت دوست عزیز
مامان
9 آبان 93 23:24
خیلی عکسها زیبا بودن مهنوش جون. پسر ما هم سرعت مجازو رعایت نمیکنه و مدام از روی پامون رد میشه.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..ببوس گل پسر درایور رو
مامان
9 آبان 93 23:30
آفرین که کمک مامان میکنی دختر خوووووب. ظرفو ظروفم می شکنی،یا هنوز نشکستی؟
مامان مهنوش
پاسخ
..هنوز که نه..ولی اینجوری پیش بره به زودی بشکن بشکن هم میکنه
ميترا
10 آبان 93 7:44
سلام مهنوش جان اميدوارم هميشه كوچولوهاي عزيزت صحيح و سلامت باشند از بودن آنها لذت ببر كه خيلي زود اينا مي گذره و فقط خاطراتش مي ماند من مامان يك پسر 24 ساله هستم و هميشه دلم براي سن بچگي او تنگ ميشه اگر چه اون موقعها وبلاگ نبود ولي بيشتر خاطراتش را برايش ثبت كردم كه به يادگار بماند به خصوص فيلم هاي تولدش سايه شما مادر عزيز و پدر عزيزشون بالا سر فرزندان گراميت باشه
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنون از لطفتون..چه کار خوبی کردین..من هم از بچگی عادت به خاطره نویسی داشتم..خدا اقا پسرتون رو در سایه لطف و رحمتش حفظ کنه..شاد باشید و سلامت
مامان فرخنده
10 آبان 93 8:13
قربونت بشم ليانا جون كه همش در حال كنجكاوي كردن هستي خاله وقت كردي يه كوچولو بشين واي ليانا جون چقدر خنديدم از دستت بابت تري از جاروي هوشمند واي كه حالي ميشي وقتي اين جارو را ميبيني كلي بهت خنديدم كه داشتي فرار ميكردي ولي بميرم برات كه تو ميترسي خاله جون ترس نداره كه قربون ماهان جون بشم كه خواهر كوچولش را سواري ميده براي خودش مردي شده هميشه خوش باشيد مهنوش جون ولي ديگه اون جاروي هوشمند را روشن نكن ليانا جون ميترسه
مامان مهنوش
پاسخ
..خدا نکنه فرخنده جون..چرا اتفاقا..بذار لااقل از یکی حساب ببره تو خونه..از ما که نمیبره..بلکه از این جارو ببره
الهه
10 آبان 93 9:51
سلام مامان مهنوش.تازه با وبلاگتون آشنا شدم .قشنگه.خدا بچه هاتو برات حفظ کنه زیر سایه پدر و مادر بزرگ شن .دنیای رنگارنگی دارین .لیانا جون چه لباسای خوشگلی داره یعنی سبک زندگیتون ایجاب میکنه این کوچولو تو خونه همیشه هدبند و گیره و پاپوش و کفش داشته باشه؟برا ما شهرستانیها این لباسای خوشگل گیر نمیاد که حتی تو مهمونی تن بچه کنیم. وقتی بچه بودم دوس داشتم درس بخونم دکتر مهندس شم پولدار و مرفه زندگی کنم حالا در 35 سالگی من مهندس شوهرم دکترای مهندسی یه دختر و پسر دارم ولی با اینکه از صبح تا شب کار میکنیم زندگی معمولی.........دیدن وبلاگتون منو یاد ارزوهام انداخت.ماجرای ثروت بهتر از علمه .چون با راهی که رفتیم نمیشه اینقد رنگارنگ با سلیقه با ذوق و.... زندگی کرد حتی یادم نمیمونه از پسر 20 ماهم عکس بندازم.یه جوری قانعم کن .این فقط درد دل بود .براتون ارزو دارم همیشه شاد و خوشبخت در نهایت صحت و سلامت در کنار هم زندگی کنید .آمین یا رب
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام عزیزم..حقیقتش کامنتتون برام کمی عجیب بود..والا از نظر خودم زندگی ما هم معمولیه و چیز غیر معمولی توش وجود نداره..ما هم همون راه شما و همسرتون رو رفتیم و از این جهت هم نادم نیستیم...ضمن این که از حمایت خانواده هم برخوردار بودیم..اما در کل این خصوصیت ما ادمهاست که از داشته هامون لذت نمیبریم و فقط وقتی ارززشش برامون مشخص میشه که خدای نکرده اون رو از دست بدیم..به نظر من داشتن خانواده خوب و منسجم..دو تا بچه سالم..شغل و تحصیلات عالیه و خیلی پوئن های دیگه که ممکنه شما ازش برخوردار باشین چیزهایی نیستن که به چشم نیان و به سادگی بشه نادیده گرفتشون...اگه به دور و بر خودتون هم یه نگاهی بیندازید ادمهای زیادی رو میبینید که داشتن همین چیزها براشون یه رویای دست نیافتنیه و در حسرت همین چیزهایی هستن که به نظر میرسه برای شما کم اهمیت تلقی میشن..و یه نکته دیگه این که سعی کنید تا جایی که میشه ادمها رواز روی ظاهر قضاوت نکنید..کاری به این مورد خاص ندارم..این رو به صورت کلی میگم..شاید اون ادمی که به نظر شما همه فاکتورهای خوشبختی رو داره...از چیزهایی محروم باشه که شما ازش بهره مندین و به نظرتون پیش پاافتاده میاد..بعد هم شما کدوم ادمی رو میشناسین که به همه ارزوهاش رسیده باشه؟؟..همه ما ارزوهای تحقق نیافته زیادی داریم..حالا نوعش ممکنه فرق کنه و اینی که گفتین چرا توی خونه کفش پای دخترمه!..دلیلش این بوده که اماده اش کرده بودم برای بیرون رفتن..فکر نکنم تشخیص این موضوع کار چندان سختی بوده باشه..زدن یه تل یا گیره سر هم مستلزم داشتن تمکن مالی نیست..کمی ذوق و حوصله میخواد ..تو خیلی جاهای دیگه تو دنیا هم امکاناتی هست که ما توی تهران ازش بی بهره ایم..ولی این دلیل نمیشه که من به خاطرش غصه بخورم ....من هم به عنوان یه مادر با کلی مشغله ریز و درشت گاهی فراموش میکنم یا حتی وقت نمیکنم که کارهایی رو که برای بچه هام دوست دارم انجام بدم..ولی سعی میکنم عکس انداختن رو فراموش نکنم..چون لحظات کودکی بچه ها تکرار نشدنی و غیرقابل برگشته..و اگه الان ثبت نشه بعدا فرصتی برای جبران مافات نخواهد بود..هر کس تو زندگیش یه اولویتهایی داره..شاید فقط اولویتهای من و شماست که متفاوته..و شما هم واسه خودتون برنامه هایی دارین که من فرصت انجامشو ندارم.. براتون ارزوی شادی و سلامتی و ارامش دارم در کنار خانواده..موفق باشید
مامان دو فرشته
10 آبان 93 10:47
ای جانم هر روز شیرینتر از دیروز.بوس برای لیانای ناز
memol
10 آبان 93 11:58
سلام چه عكساي نازي. . شما اينقد كيك مي خورين چاق نميشين؟ چقد وسيله هات شيك و تك هستن..
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام جانم...نه چاق نمیشیم..بعدش میریم میدویم
شیرین مامان شادلین
10 آبان 93 14:18
سلام عزیز دلم ماهگردت مبارکه الهییی قربونت برم چقدر ناز شدی راستی مهنوش جون خیای باسلیقه هستی از عکسها مشخصه عزیزم من نمیدونم چرا از وب ما وب شما چرا باز نمیشه باید از گوگل سرچ کنم 
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..ممنون از لطفت..نمیدونم والا..گاهی اینجوری میشه
نسیم
10 آبان 93 15:10
سلام دومین عکس از اخر رو خیلی دوست داشتمیه سوال میشه بگین شغل شما و همسرتون چیه؟ببخشیدا کنجکاویه..
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام ..من که در حال حاضر مشغول بچه داری هستم..همسرم هم ارشیتکت..ولی کنجکاوی غریبی بود!
مامان خدیجه
10 آبان 93 22:32
عزیزم دختر وپسر نازتون را ببوسید راه رفتن گل دختری هم مبارک قدمهاش استوار وپابرجا
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم
مامان
10 آبان 93 23:12
سلام مهنوش جون گلم من پسرمو مهد کودک سرخابی نوشتم این آدرسشِ ببین همونجاییِ که پسرنازت میرفته؟ میشه شهریه شو بگی؟ تجریش - خیابان شهید آیت الله ملکی ( سعد آباد) پلاک.. ممنونم
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام عزیزم..شما که اسمشو نوشتی چطور شهریه رو نمیدونی؟؟..ادرسش درسته....برای پیش دبستانی سال گذشته حدود دوازده تومن..الان رو نمیدونم
سحر
11 آبان 93 10:16
ای جونم به این دوتا عروسک زیر سایه پدر و مادر همیشه سلامت باشند
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی سحر جان
ستاره
11 آبان 93 10:33
سلام من خیلی اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم .سبک نوشتنتون دوس دارم فوق العاده زیباست مثل دو تا کوچولو ناز و دوست داشتنیتون امیدوارم همیشه سلامت موفق باشید از طرف من کلی این خانوم خانوما رو ببوس که اینقدر شیرین دوست داشتنیه
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام عزیزم...این نظر لطف شماست..ممنونم
نانی
11 آبان 93 12:35
یک سال و یک ماه و یک روزگی پرنسس مبارککک.بسیار زیبا بود عکسا.روزهاتون پر از شادی لذت میبرم نوشته های شما رو میخونم.بسیار فهمیده و دانا هستید.پاسختون به یکی از خواننده ها زیبا بود
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم از لطفتون
الهام
11 آبان 93 13:52
سلام.چه بچه های نازی دارین.حتما میدونین که خودتون هم خیلی با سلیقه هستین.امیدوارم جمع خانواده تون همیشه شاد باشه.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.میتونم لینکتون کنم؟
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام عزیزم..ممنون از لطفتون..حتما ..خواهش میکنم
شیرین مامان شادلین
11 آبان 93 15:19
[سلام مهنوش جون من امروز اومدم برای دانلود تم تولد لیانا جونم دست خالی برگشتم چه زود ور داشتی البته فکر کنم من دیر جنبیدم هزار تا بوس واسه لیانا جونممممممممممممم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..اخییی..چه دیر اومدی ..5 روز تو وبلاگ بود که..وبت برای من باز نمیشه..درست بشه برات میذارم تو کامنتات
عاطفه بهرام
11 آبان 93 16:01
سلام عزیزم ای جاااانم قربون این دو فرشته نازنین بشم من الهی همیشه زیر سایه پدر و مادرتون باشین
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام...خدا نکنه..ممنون عزیزم
سوگل
11 آبان 93 23:51
مهنوش عزیزم برات آرزوی خوشبختی میکنم با دیدن لبخند فرشته های نازت عشق میکنم ان شاالله همیشه زیر سایه پدر و مادر باشن عاشق خوش سلیقگیتم گلم اسپند دود لطفا یکسالگی لیانای نازنین رو ه تبریک میگم البته با تاخیر ان شاالله عمری داشته باشم و شاهد عکسای عروسی عروسک خانوم باشم.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون سوگل عزیز
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
12 آبان 93 10:02
قدمهات استوار لیانا عسلی
ندا
12 آبان 93 11:34
سلام مامان مهنوش عزیز خواستم یکمی یه چیزی بگم راستش رو بخوایید هرکسی هرجایی باشه یه سبک زندگی رو داره اینجور مهمونی و تولد گرفتن برا دختر یکدونه و دردونه ای مثل لیانا رو منی که توی شهرستان زندگی میکنم هم دیدم....من هم از خانواده متوسطی هستم اما مهمونی هایی که میگریم به همین سلیقه و زیبایی برگزار میشه شاید منو غذایی و تنوع غذایی کمتر باشه اما همین سلیقه و همین تزئینات رو بکار میبریم اگر کمی دقت کنید میبینید توی پست (وروجک دو رقمی)آخرای پست که ماهان عزیز و لیانا درحال بازی اند هردو با لباس راحتی و بدون کفش و اینجور چیزها هستند و در خیلی پست ها دیگه اما ببینید خود شماهم اگر باشید بخوایید یه عکس یادگاری بگیرید میخوایید که بهترین و زیباترین عکس باشه و به هر طریقی این زیبایی ها فرعی ها رو فراهم میکنید تا عکس خوب در بیاد اگر توی سایت های آشپزی رفته باشید و دقت کرده باشید اون عکس توسط آشپز معمولی و نویسنده وب گرفته شده اما چون با عشقق و علاقه و زحمت اون غذا رو درست کرده با یک سری تزئینات مثلا پسته روش میذاره و نمیدونم به هر روش دیگه ای تزئین میکنه و یک عکس زیبا میگیره که اولش فکر میکنی یه عکاس ماهر این کار رو انجام داده نمیخوام بگم فرزندان مهنوش جون غذا هستند اما این مادر هم عاشق بچه هاش هست و دوست داره با سلیقه و آراستگی از بچه هاش عکس بگیره منی که یه دختر 17ساله ام هم هنوز توی خونه موهام رو خرگوشی یا دم اسبی میبندم و با گیره و انواع تل تزئین میکنم و کلی از خودم عکس میگیرم حتی بعضی مواقع ته کفش فانتزی هام رو میشورم توی خونه میپوشم تا با لباسام ست بشه و عکس زیبایی از آب در بیاد و یه مسئله دیگه که هر چیزی و هر زیبایی و هر لذتی بسته به دید ما نسبت به زنگی مون داره خیلی آدم های دیگه ای هستن من همسر ایشون معمار باشن یا اصلا یه مهندس باشند و درآمدشون حتی از این خانواده محترم بیشتر باشه اما یه چیزی که کم دارند اینه که کمی سلیقه و حوصله هم ندارند یا هر چیزی رو زیبا نمیبینند...من شخصی رو میشناسم که درآمد ماهیانه ش میلیاردی هستش اما اگه خانومش رو ببینی فکر میکنی شوهرش کارگره...باور کنید این حرفم رو حتی این مرد زن و بچه ش رو جایی نمیبره چون خجالت میکشه.......اما اگه این خانوم کمی سلیقه داشت دیگه مشکلی نبود...... به نظرم فقط میخواد دیدتون رو نسبت به زندگی و دنیا عوض کنید مطمئنا قانع میشید باید خاطرات کودکی بچه هاتون رو ثبت کنید و ازشون عکس بگیرید........
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنون از کامنتت..در ضمن لیانا تلفیقی از هردوی ماست
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
12 آبان 93 21:59
مهنوش جون من میتونم رمزتون رو داشته باشم
مامان مهنوش
پاسخ
..کدوم رمز؟؟..من مطلب رمز دار ندارم عزیزم..جز روز تولد که صرفا برای لیانا ثبت شده
مریم مامی آرین
12 آبان 93 23:27
دخمل خوشکل 13ماهگیت مبارک ..لیانا مثل کیک توت فرنگیش خوشمزه وشیرینه راستی خانومی شما چقدر زیبا و با متانت جواب سوالات کسانیکه از شما سوال می برسن میدید حتی راجب تم تولدشون و.... به همسرتون تبریک باید گفت که هم سلیقه دارین هم اخلاق...ضمنا مرسی که به وبلاگم سرزدین بااجازه لینک هم شدین.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..لطف دارین..خواهش میکنم
مادر وفرزند
13 آبان 93 14:41
سلام مهنوش خانم هم خوب عکس میگیری وهم خوب توضیح میدی .خانمی من قبلا این سوال رو پرسیدم چند وقت دیگه تولد پسرم میخواهم تولد خوب وبا شکوهی براش بگیرم میخوام بدونم چقدر هزینه کردی برای لیانا جون تا بتونم بهتر برنامه ریزی بکنم .اگه راهنمایی کنی ممنون میشم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..متاسفانه من شخصا خریدها رو انجام نمیدم..و به همین خاطر در جریان هزینه ها نیستم..و ضمنا تولد چون شامل ایتمهای زیادیه معمولا هزینه هاش خیلی پراکنده اس..و ما هم هیچ جمع بندی از کل مخارج نکردیم..ولی در کل به نظرم با هر بودجه ای میشه یه تولد شاد برای بچه ها گرفت..
eli
13 آبان 93 19:24
سلام 2روزه بصورت اتفاقی اومدم وبلاگ شما این 2 روز کل آرشیوتونو خوندم و بسیار لذت بردم از این 2 تا فرشته ی دسته گل و شما مامان بابای با سلیقه خیلی خوشحالم که با وب شما آشنا شدم، من چند ماهه فقط که ازدواج کردم و بسیار و وبلاگای خوب بچه ها علاقه مندم و مخصوصا" سلیقه خرج کردن تو خونه تولد لیانا جون عالی بود و بهتون تبریک میگم و خدا پشت و پناه فرزندانتون و بدونین ازین به بعد من هر شب به وب شما سر میزنم و از آشنایی با شما بسیار خوشبختم مهنوش جان
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیز دلم..ممنون از لطفت..من هم از داشتن دوستی مثل شما خوشحالم..شاد باشید و سلامت
مامان دیبا
13 آبان 93 21:14
عزیز نازنینم لیانا قدم هات استوار و پابرجا زندگانی ات پر از لحظه های شاد
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..همون مامان دیبای خودمونی شما؟
مامان آریانا
13 آبان 93 21:50
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارین . خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم چراکه با دیدن عکسهای قشنگ کوچولوهاتون شخصا خیلی انگیزه میگیرم ضمنا جسارتا عرض کنم من وهمسرم هردو مهندس عمران وهردو بسیار پرمشغله واینکه امثال مامادران وقت رسیدگی ویزه به فرزندمون رونداریم دیدن وبلاکهایی مثل وبلاگ شما انرزی مثبتی رابه ماالقا میکنه و به نظر من دوستمون که نظرشون هم محترم میشمارم نگاهشون به زندگی را باید تغییر بدن وبه قول شما دوست عزیز قدر داشته هاشون را بدونن امیدوارم کوچولوهاتون درپناه حضرت حق وزیرسایه پدرومادر خوبشون همیشه سالم باشن و خوشحال
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام عزیزم..ممنونم از لطفتون.. من هم برای شما و خانواده تون ارزوی شادی و سلامتی دارم
مامان بنفشه
13 آبان 93 22:52
سلام خانمی مهاجرت دختر گفت مبارک،من خواننده خاموش وبلاگ لیانا عزیز هستم،همیشه به وبلاگش سر میزنم و همیشه لذت میبرم در ضمن توی قسمت نظرات هم سرکی می کشم،البته با اجازه. و اینو بگم که از صحبتی که با الهه جون داشتید واقعا لذت بردم،منم نظرم مثل الهه جون بود ولی شما واقعا قشنگ صحبت کردید و منم توجیه شدم،راستی وقت کردید سری هم به وبلاگ مهرسای من بزنید خوشحال میشم
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام عزیزم..ممنون از لطفت..حتما ..در مورد کامنت خصوصیتون هم وبتون باز نمیشه که جواب بدم..من فایل این تم رو به مدت 5 روز برای استفاده همه دوستان گذاشتم تو وبلاگ..نیازی به پرداخت هزینه نیست!..مجددا میذارم
شيرين
14 آبان 93 1:41
ممنون مهنوش جون وب شما دیگه از وبما باز میشه کلی خوشحال شدم هرسری میرفتم گوگل الان راحت شدم دستتون دارم خوشحالمیشم مرسی اگه برام فایلها رو بذارید
مامان مهنوش
پاسخ
برات گذاشتم عزیزم
.......
14 آبان 93 8:35
واقعا پول خوشبختی میاره توی.یکی از پستات دیدم چند تا کلاه برای دخترت خریدی و همه نوووووووو موندن خیلی هاااااا هستن که شب تا صبح سر بچشونو تو اغوش میگیرن که سردش نشه چون پول پرداخت یه کلاه ساده رو ندارن.......دنیای عجیبیه
مامان مهنوش
پاسخ
..واقعا دیدت به زندگی اینه؟؟..پول خوشبختی میاره؟؟..داشتن چند تا کلاه بافتنی از ملزومات خوشبخت بودنه؟!!..اره واقعا ..دنیای عجیبیه..فقط ثروت و مکنت نیست که به عدالت تقسیم نشده..خصوصیات والای انسانی هم چیزی نیست که همه به یک نسبت ازش برخوردار باشن..ولی خوشبختانه هستن ادمهایی که با وجود داشتن بضاعت اندک مالی ..چشم و دل سیر و سعه صدر و دل بزرگشون زبونزد خاص و عامه..نعمت باارزشی که هر کسی ازش بهره مند نیست...
.......
14 آبان 93 8:37
خوش به حالتون که هر ماه یه کیک میگیرید.بعضی پول جمع میکنن میذارن.کنار که روز تولد بچشون شرمنده نشن و سالی.یه کیک
مامان مهنوش
پاسخ
..من که در حد توان و بضاعتم سعی میکنم هر کمکی که از دستم برمیاد از هم نوعم دریغ نکنم..ولی بعید میدونم که صبح علی الطلوع و به محض اومدن سر کار ..رفتن به وبلاگ یه بچه یک ساله و گذاشتن کامنتهای اینچنینی کمکی به این افراد بکنه!
مامی الی
14 آبان 93 8:54
مهنوش جان روي ماه هردوشونو ببوس. واقعا دلم براتون تنگ ميشه و جاتون خيلي خاليه. اين ماشين ظرف شويي نميدونم چه جذابيتي داره كه آريا هم مدام چسبيده بهش و گاهي هم از غفلت من استفاده ميكنه و ميشيه توش
مامان مهنوش
پاسخ
...خوبی مامی الی جونم..اریای نازنین رو ببوس از طرف من..واقعا دل من هم برای همه مامانا و نی نی های ابانی تنگ شده
سولماز
14 آبان 93 9:13
سلام بچه ها .ووب زیبایی دارید خدا نگهدارشون باشه من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنون..به روی چشم
شیما مامان شاهین کوچولو
14 آبان 93 9:53
13 ماهگیت مبارک خوشگل خاله خوشبحالتون هر ماه بساط کیک داریناااااا اخییییییی راه افتادن پرنسس مبارک باشه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی شیما جونم..بوس برای شاهین عزیز
nasim
14 آبان 93 11:06
سلام مامان مهنوش مهربون لیانا جونم 13 ماهگیت مبارک عزیز دلم قدم هات استوار پرنسسم همیشه شاد باشید وبرقرار مهنوش جون من خصوصی گذاشته بودم اومده برای شما
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام نسیم جونم..اره خصوصیت رسید..فقط اکانت لاین داری؟؟..اگه اره بهم خبر بده
ندا
14 آبان 93 14:13
دوستان عزیز برای یه عده واقعا متاسفم گاهی نباید یک سری حرف ها رو هی گوشزد کرد درواقع عقل انسان باید تشخیص بده که هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد.بهتره به جای حسرت خوردن برای مهنوش جون و بچه های عزیزشون آرزوی سلامتی کنید و ار خدا بخوایید این خوشبختی شون پایدار بمونه اون کسی که سر بچه شو توی بغلش میگیره معلومه که همین زندگیش رو فوق العاده دوست داره و بهتر از مادری هست که بخاطر پول نداشتن حاضر نیست تف روی شوهرش و بچه هاش بندازه بهتره دیدتون عوض شه و یکم مراعات کنید و باعث ناراحتی دیگران نشید بهتره بگم جنبه داشته باشید لطفا..........
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی ندا جون..البته با اجازه ات من در جهت تعدیل کامنتت یه دخل و تصرفی توش کردم و یه کوچولو ازش حذف کردم..اون بخش رو خودم خوندم و ممنونم ازت
مامان دیبا
14 آبان 93 17:42
اره عزیزم چرا فکر کردی کس دیگه ایی هستم؟؟؟؟ با خوندن بعضی نظرا خیلی ناراحت شدن مهنوش جون. چندمین بار هست که می بینم حتی توی دنیای مجازی افراد کوته فکری وجود دارن که با دیدن مسایل مختلف مثل جشن تولد پرنسس کوچولوی ناز و یکساله ایی هزار مساله بی ربط رو بهم ربط می دن و بخودشون اجازه می دن هر حرفی رو بدون فکر بنویسن و ثبت کنن ...واقعا دنیای عجیبی هست.... اما یه چیز روشنه و اینکه کسایی که این حرفا رو مینویسن افرادی هستن که از لحاظ روحی و روانی در تنگنا هستن نه از لحاظ مادی...
مامان مهنوش
پاسخ
..مریم جون چون اسم وب دیبا جون نبود زیر کامنتت این فکر به سرم زد..ببخشید دوستم..به هر حال بهتره از یک سری حرفا و همینطور ادمها به سادگی بگذریم..انگار که اصلا وجود ندارن..همونجور که اسم و هویت هم ندارن..ببوس دیبای نازم رو
elham
14 آبان 93 21:20
سلام مامانی یعنی من عاشق 2تادسته گل و این همه ذوق و سلیقه شما هستم من تقریبا خواننده خاموش وبلاگت هستم البته بعضی اوقات یه اظهاروجودی میکنماخه خیلی تنبلم تو نوشتم ولی هرروز بهتون سرمیزنمخدا براتون نگهشون داشته باشه...بابایی با دیدن خانوم به این باذوقی و 2تا ماه چه ذوقی کنهبرا من با دعاکنید این ماه مامان بشم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام بر خواننده چشمک زن گاهی روشن و گاهی خاموش..و مرسی از لطفت عزیزم..از ته دلم برات اروز میکنم که به زودی مامان یه نی نی سالم و توپولی بشی
maedeh
15 آبان 93 0:04
Slm Azizam khili vaghte az nini weblog u postaye u va ghazal jano donbal mikonam va hamishe bein zibaii va in hese madarane ahsanat migam va az khoda mikham in eshgh in khoshbakhti hamishe mostadam bashe khoshhal misham age instAgram va line darin onja ham donbaleton konam Age khastin nazaramo taiid konin id hazf konin mamnonam
مامان مهنوش
پاسخ
...مائده جان من ای دیت رو پاک کردم ..ولی قبلش فراموش کردم برای خودم سیوش کنم..میتونم تو لاین ادتون کنم..ولی بدون داشتن شماره هم امکان داره؟..اگر نه شماره تو ن رو تو خصوصی بذارید برام
✿مامان دنیز✿
15 آبان 93 0:32
چشم و دل سیر و سعه صدر و دل بزرگشون زبونزد خاص و عامه..نعمت باارزشی که هر کسی ازش بهره مند نیست ************** مهنوش جونم اینو خوب اومدی گلم واقعا نصیب هر کسی نمیشه
مامان مهنوش
پاسخ
..اره متاسفانه
مریم
15 آبان 93 0:34
سلام.میخواستم یه گلگی از یه سری ها بکنم.....چندتا از کامنتارو خوندم خیلی ناراحت شدم.میخواستم بگم اگر کسی از خرید و مناسبتها و مسافرت های شما ناراحت یا اذیت میشه وبلاگ لیانا کوچولو رو نخونه....مهنوش جون برا ما که نمینویسه ......میخواد لیانا خانم که بزرگ شد بدونه کجاها رفته و چه چیزهایی داشته.من نمیدونم چرا بعضی ها از خوشحالیه همنوع خودشون ناراحت میشن..یکی داره یکی نداره.مقصر که مهنوش جون نیست!!!!منم 3سال ازدواج کردم ولی شغل همسرم یه طوریه که به خدا15 ماه دیه از حقوق چیزی نمیمونه.یا دزست دارم بچه دار بشم ولی نمیتونم سیسمونی بخرم ...ولی خدارو شکر میکنم که خودم و همسرم سالم وشاد هستیمولی اعصابم خورد میشه میبینم یه سریا انقدر تنگ نظرن.....تو رو خدا اگرم وبلاگ این کوچولو خوشگل و میخونید براش ارزوی سلامتی شادی و خوشبختی بکنید.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون مریم جان از کامنتت..جالبه بدونی که این ادم کسیه که وبگذر نشون میده از صبح خروس خون که چشم باز میکنه تا نیمه شب بارها و بارها به وبلاگ سرک میکشه..من نمیدونم چه کاریه خوب!..خود آزاری داره آیا؟!..من هم براتون اروزی سلامتی و شادکامی و مهم تر از همه یه دنیا ارامش دارم در کنار خانواده
✿مامان دنیز✿
15 آبان 93 0:38
عزیزم یادم رفت واقعا شرمنده کوچولوی من راه رفتنت مبارک،نازنین میبینی دنیا آدم هر شکلی داره ،امیدوارم با استواری قدمهاتو برداری و مثل مامانی قوی باشی و جواب با درایت بهشون بدی میدونم همینطور خواهی بود نازنین،چون دختر همین مادری گل منمیبوسمت بهترین
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوستم..بابت مزاحمتی که یه عده برات ایجاد کردن تو وب دنیز کوچولو متاسف شدم..اتفاقا از اونجایی که یه ادم خاص از وب دنیز میاد اینجا فکر کردم شاید اون کامنتهای نامربوط هم کار همین شخص باشه..تشخیصش کار سختی هم نیست..ببوس دنیز عزیز رو
شيرين
15 آبان 93 1:05
سلام مهنوش جون تشکر بابت فایل ها هزار تا بوس واسه لیانا نازنازیییییییییی
مامان مهنوش
پاسخ
...خواهش میکنم شیرین جان
الهام
15 آبان 93 8:49
سلام مامان لیانا جون.شما واقعا با سلیقه هستین .منم یه پسر 5 ماهه دارم .میشه بپرسم شما این لباسای نازو از کجا می خرین ؟البته ما شهرستان زندگی میکنیم و حتی غبار این لباسا هم به شهر ما نمی رسه
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنون از لطفت..از همین تهران و گاهی هم جاهای دیگه..ولی خیلی از دوستان هستن که برای خرید ملزومات گلهاشون میان تهران..و الیته لازم نیست به دفعات هم بیان..میشه خرید رو به صورت فصلی انجام داد..من خودم هم معمولا همین کا رو میکنم و ابتدای فصل یه خرید کلی میکنم..چون با وجود ترافیک و دو تا بچه وروجک سخته که ادم دایم بخواد برای خرید دو تکه لباس راهی مغازه ها بشه..شما هم گاهی که گذرتون به تهران بیفته میتونید همین کا رو بکنید..هر چند که این گلهای خوشبو تو هر لباسی خواستنی و دوست داشتنی هستن..مثل کوچولوی 5 ماهه شما
ميترا
15 آبان 93 10:05
سلام مهنوش جون خوبي عزيزم اميدوارم سايه پرمهرت خودت و همسرت هميشه بالاسر عزيزانت باشه من در پيغام هاي قبلي گفتم كه مادر يك پسر 24 ساله هستم از دوستاني كه اينطور اظهار نظر مي كنند خيلي دلم ميگيره اخه خودم هم زماني كه براي مهدي جشن تولد مي گرفتم از اين حرفا پشت سرم زياد بود ناراحت نشو مهنوش جون تنها چيزي كه باقي مي مونه در سال هاي آينده همين عكس وفيلمي است كه به يادگار مي مونه و زماني كه فرزندانت بزرگ ميشن قدر مادر گلي مثل شما را خوب مي دونن مثل الان فرزند من و هميشه ميگه مامان تو خيلي برام كارا كردي و برام كم نگذاشتي و اين يعني يك دنيا آرامش در جواب دوست عزيزي كه حتي از خودشون مايه نمي گذارند و تنها بسنده مي كنند به الفاظ .... اينو بايد گفت يكم اگر از خودت مايه بزاري شما هم ميتونيد بهترين ها را براي فرزندانت رقم بزني اگر خدا بخواهد در چند ماه آينده براي اولين بار خاله ميشم اون هم يك فرشته مثل دختر گلت
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام میترا جان..من اون بخش خصوصی کامنت رو برای خودم برداشتم و بعد حذفش کردم..خوشحالم که رضایت اقا پسرت برات شادی و ارامش به همرا ه اورده..دعا کنیم کمی ارامش هم نصیب اون عده ادمهای خاص بشه که پشت سر شما حرف میزدن تا شاید اینجوری سرشون به زندگی خودشون گرم بشه و کمتر تو زندگی شخصی دیگران سرک بکشن و اظهار فضل کنن! ..خاله شدنتون رو هم پیشاپیش تبریک میگم
عاطفه بهرام
15 آبان 93 10:39
سلام مهنوش جان عزیز ......واقعا با خوندنه یعضی کامنتا ادم.حسابی نا احت میشه که چرا گاهی یعضی ها اینقد کوته فکر میشن و تمام ارزش انسانی خودشونو با دیدگاهشون نشون میدن عزیزم به این چیزی نمیگن جز حسادت...امیدوارم که هر لحظه شما غرق در شادی و شعف باشه و همیشه پایدار و سربلند باشید....
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام....به هر حال این موضوع چندان هم مهم نیست..اون ادم شناسایی شد..به راحتی..و جالب اینجاست که خودش هم وبلاگ داره..و اگه من اینجا اسم وبش رو نمیگم برای اینکه ابروش حفظ بشه..و اون هم فقط به خاطر گل روی کوچولوی پاک و معصومش..و جالب تر این که کسی که ادعاش اینه که دغدغه افراد بی بضاعت رو داره و ناراحتیش محض خاطر اونهاست و یه کیک و چند تا کلاه رو پیراهن عثمان کرده و کلی در باره اش شعار داده!..نه تنها در وبلاگش برای هر ماهگرد کوچولوش کیک ماهگرد داشته بلکه ..از هر خرید ریز و درشتی هم که برای کودکش کرده اعم از لباس و اسباب بازی و ... عکس انداخته و گذاشته وبلاگ..بدون این که به فکر دل ادمهای کم بضاعت هم باشه!..و جالب تر تر !! این که تو یکی از کامنتهای خصوصی من رو با مشاور املاک اشتباه گرفته! و پرسیده با مبلغی حدود دو میلیارد تومن کجای تهران میتونه خونه بخره!!..رقمی که هنوز هم برای قشر متوسط جامعه چندان ناچیز محسوب نمیشه..!...پس نتیجه میگیریم که به قول دوست عزیزم مامان دیبا مشکل این افراد بضاعت اندک مالی نیست..بلکه مشکلاتشون از جای دیگه ای آب میخوره..و قسمت زشت داستان اینه که ایشون خودشون رو دوست وانمود میکردن و.....بگذریم..به هرحال دنیای غریبی داریم پر از ادمهای عجیب..!
مامان دو فرشته
15 آبان 93 11:20
مهنوش جون خصوصيتو چك كن عزيزم.
مامان مهنوش
پاسخ
..چک کردم عزیزم...واست میل کردم
ميترا
15 آبان 93 11:48
مهنوش جان ببخشيد كه زياد مزاحمت ميشم ميتونم بپرسم تو يكي از عكس هاي ليانا جون تختي كه در دوران نوزادي استفاده كردي (تخت يا تشك آبي رنگي كه كنار پهلوها دو بالش هست ) از كجا خريدي به نظرم خيلي كاربرد داره ممنون ميشم جواب بدي صورت كوچولوهاي عزيزت را مي بوسم
مامان مهنوش
پاسخ
..خواهش میکنم عزیزم..اون تخت کنار تخت والدینه..یه همچین اصطلاحی براش به کار میبرن..از اوای کودک روبروی پارک ساعی خریدم
Mahya
15 آبان 93 13:18
سلام ای جوووون کلی خندیدم به اون جارو که لیانا ازش می ترسه اون عکس سرعتی رفتن ماهانم خیلی باحال بود♥ برای شما گلهای قشنگ ارزوی سلامتی و خوشبختی بیش از پیش دارم واقعا متاسفم واسه بعضیا که جنبه وبلاگ آزاد رو ندارن همین کامنتا باعث میشن که وبلاگا رمزدار بشن دیگه متاسفانه. ..
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام...واقعا هم خنده داره..برای خودمون هم شده اسباب خنده و تفریح!..تا وقتی جارو خاموشه میره سر وقتش و کلی سرش جیغ و داد میکنه و خط و نشون می کشه براش..همچین که روشن میشه جیغ کشان و بر سر زنان الفرارررررررر.. بهتره فراموشش کنیم مهیا جون..ببوس خواهر زاده قشنگتو
مامان دو فرشته
15 آبان 93 13:41
مهنوش جون پاي ا ندكي آدم حسود به وبلاگ شما هم باز شد متاسفانه ،خوشحال بودم كه وبلاگتو زياد نميشناسن ولي از بعد از تولد ليانا متاسفانه كامنتهايي دريافت كردي كه من به شخصه نميدونم اين افراد چي فكر ميكنن كه همچين كامنتهايي ميزارن .ولي من فكر ميكنم ما بايد ياد بگيريم كه آدمها را از رو ظاهر قضاوت نكنيم و از خوشحالي ديگران و خوشبختيشون لذت ببريم و از خدا بخواهيم كه به هممون رضايت قلبي و خوشبختي باطني عطا كنه.اميدوارم كه از اينجور آدمها ناراحت نشي و ديدم كه جوابهاي زيبايي بهشون دادي.
مامان مهنوش
پاسخ
...اشکالی نداره دوستم..در کنار این اندکی ادم تنگ نظر..کلی هم دوست خوب و بی ریا و صادق پیدا کردم ..این به اون در
نسیم
15 آبان 93 15:21
عزیزم به کسی که دایم به وبت سرمیزنه طرفدار میگن نه خودازار!!!!!
مامان مهنوش
پاسخ
.فکر کنم این یه سوءبرداشت بوده از جانب شما...منظور اون ادم به خصوص بوده..نه هرکسی که دایم به وب سر میزنه..و اگه کامنتی رو که در جوابش من این حرفو زدم بخونید متوجه میشید که اشاره به کسی بوده که مطالب وبلاگ به مذاقش خوش نمیاد..ولی باز هم وبلاگ رو دنبال میکنه...شما اسم اینو چی میذارید جز خود ازاری؟..ادم عاقل بالطبع سعی میکنه از چیزهایی که ناراحتش میکنه دوری کنه..
مامان بنفشه
15 آبان 93 15:31
lمرسی عزیزم بابت فایلا لیانا و ماهان عزیز رو ببوس یراشون آرزوی سلامتی و بهترین ها رو دارم،همینجور برای مهرسای گل خودم.
مامان مهنوش
پاسخ
..خواهش میکنم ..در ضمن عزیزم من فقط فایل حروف اسم لیانا رو دارم..نه همه حروف رو..اسم گل دختر شما که کاملا حروفش متفاوته...ولی میشه خودتون طراحی کنید براش
مامان نی نی
15 آبان 93 16:29
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم تو خصوصی برام ادرس بذار
nasim
15 آبان 93 17:24
سلام مهنوش جان من خصوصی گذاشتم عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام نسیم جون..من سیو کردم تو گوشیم..ای دیت رو بذار برام
بهار
15 آبان 93 18:34
سلام.من اگر جای شما بودم اصلا اینجور کامنتها رو تایید نمیکردم.این پستت شده باعث حسادت خیلیها.خیلی از عکسها نشون از سلیقه و ذوق شما داره نه تمکن مالی.ولی بعضیها همه چیزو با هم قاطی می کنن.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..حقیقتش این اولین بار بود که در طول این مدت من کامنت بی ربطی داشتم..نخواستم بی جواب بمونه..بعد از اون هم فقط یه کامنت داشتم در تایید اون ادم با این مضمون که ما جزو مرفهین بی دردیم!!..که بی توجه از کنارش رد شدم..و بعد این هم حتما به توصیه شما عمل میکنم....من اینجا از زندگی شخصیم هرگز مطلبی نمیذارم که منتظر نقد صاحب نظران باشم!..صرفا از بچه هام مینویسم و نمیخوام که دنیای پاک و بی الایش اونها با حرفهایی از این جنس..فضاش مسموم بشه..باز هم ممنون از توصیه به جا و معقولتون
مامان
15 آبان 93 19:39
سلام مهنوش جون خوبی.دوتا فرشته ها خوبن؟ گفتنی ها رو بقیه گفتن،در مورد کامنتهای نامربوط و پر از بوی حسادت. فقط یه چیزی که خنده ام گرفته بود اینه که تا اونجایی که من دیدم حتی قشر فال فروش جامعه هم کلاه سرشونه و تا حالا ندیدم کسی تو زمستون بی کلاه مونده باشه. حالا مال یکی گل داره و رنگ رنگی مال یکی دیگه ساده.خیلی کوته فکرانه و مسخره ست که داشتن چند تا کلاه و لباس و ماهی یه کیک مثلا چند تومنی باعث حسادته اهای خانم یا اقای نقطه تو دیگه خیلی اوضاع عقلت ناجوره و تعطیله. تو غصه مردم فقیرو نخور فقیرا پول ندارن بیان نت. هر کی هم میاد نت و وبگردی حد اقل پول چند تا کلاه و ماهی یه کیکو داره.فقط ممکنه سلیقه و حوصله مهنوش جونو نداشته باشه.که میتونه از سلیقه مهنوش جون ایده بگیره و خیلی چیزای دیگه یاد بگیره. در ضمن قرار نیست زندگی همه ما ادمها شبیه و زیراکس هم باشه.هر کسی از هر قشری میتونه خوشبخت باشه و از زندگیش لذت ببره،حتی فقیر کنار خیابون از یه لذتهایی در حد خودش بهره منده،که انسانهای شاغل بی بهره هستن، مثلا همینکه بی زحمت پول در میاره!والا...《حتی اگر معلول باشه! چون معلول های شاغل هم داریم》 .نگاهتو به زندگی عوض کن. من به شخصه از مهنوش جون خیلی چیزا یاد گرفتم.و سعی میکنم به کار ببرم و ازش ممنونم که خاطرات فرزندهای ماهشو مینویسه تا از خوندنش لذت ببرم و یاد بگیرم. به جای حس حسادت و حسرت بزرگ منشی و سلیقه شو الگو قرار بده. من وقتی پستی رو که الگوهای تولد لیانا جون رو دیدم چقدر لذت بردم از اینهمه گشاده دستی بی دریغ و مهربونش،و باز هم ازش یاد گرفتم این چنین باشم. نقطه ، واقعا برات متاسفم....
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی از لطف بی اندازه ات دوستم..خجالتم میدی..قطعا این نظر لطفته..وگرنه من در خور این همه تعریف نیستم.. داستان این فال فروش رو که گفتی یاد یه مطلبی افتادم که ناخوداگاه ضمن خوندن کامنتت خنده اومد رو لبم..سر خیابون ما یه اقای خیلی مسنی هست که پشت چراغ قرمز در ظاهر اقلامی مثل دستمال کاغذی..کبریت و این جور چیزا میفروشه..ولی در واقع شغلش همون تکدی گریه.. معمولاهمه به خاطر کهولت سنش بهش بدون خرید جنس کمک نقدی میکنن..یه روز صبح داشتیم برای یه کاری میرفتیم بیرون ..دیدیم این اقایی که گفتم داره پرایدشو تو یکی از خیابونهای فرعی پارک میکنه و با یه کیسه جنس که معمولا دستش میگیره راهی محل کارش میشه!..جالب اینجاست که وقتی سر کاره یه جوری راه میره که ادم هر لحظه نگرانه نکنه بخوره زمین..تصورش هم نمیکنی که بتونه رانندگی هم بکنه..حالا هر بار که با اون سر و وضع مثلا اشفته و حال نزار و لنگ لنگان میبنمش ..یاد اون روز میفتم که چطور مثل قرقی داشت از ماشینش پیاده میشد و میومد سرکار!
ندا
16 آبان 93 6:44
سلاااااااااااااااااااام مهنوش جون بازم عکس های گل دختر رو بذار دلمون تنگیده برااااااااااااااااااش........
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام ندا جون..حتما..
maedeh
16 آبان 93 11:37
Azizam barat gozashtam
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..سیوش میکنم
آویسا
16 آبان 93 14:09
آویسا
16 آبان 93 14:12
یعنی من عاشق اون عکس گوشی بدست لیانام
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم
بهار
16 آبان 93 15:09
سلام.مهنوش جان شما در تهران جایی رو میشناسین که اکثر لباسهای مادرکر دخترونه رو داشته باشه؟
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم اوای کودک روبروی پارک ساعی بیشترین مادر کر رو داره..البته بیشتر سرهمی و لباس تو خونه..و یه سری هم لباسهای رسمی تر..ولی دخترونه نوزادی تو دبنهامز هم زیاده و مدلهاش نسبت به مادر کر متنوع تر و جذاب تر هم هست..خصوصا اگه لباس مناسب بیرون لازم دارین
مامان مینای آرتین
16 آبان 93 18:18
سلام... تولد لیانا جان با کمی تاخیر مبارک آرزو میکنم سالهای زیبای عمرش رو سلامت و سعادتمند در فضای گرم خانواده سپری کنه و شما نظاره گر شادکامی و خوشبختی گل های قشنگتون باشید... خواستم ازتون تقاضا کنم اگر امکان داره فایل تولد ماهان جون رو ازتون بگیرم برای تولد پسرم... البته ببخشید وقتی دیدم فایل تولد لیانا جان رو گذاشتید تونستم به خودم اجازه بدم چنین درخواستی ازتون کنم... برای روی ماه دلبنداتون
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنون از لطفت..یه سری از ایتمهای تولد ماهان مثل جعبه پاپ کورن و ریسه عکس و .. رو من به پانی تم سفارش دادم..و فقط یه سری لیبل و چیزهای دیگه رو خودم پرینت گرفتم..و متاسفانه همون چند تا ایتم رو هم از لپ تاپم پاک کردم..ولی اگه مک کویین مورد نظرتون هست وبهای هنری تقریبا همه دارن این تم رو..من باز هم چک میکنم سر فرصت اگه جایی اکثر گزینه هاش رو ببینم بهتون اطلاع میدم..
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
16 آبان 93 20:33
عزیزم من فکر کردم رمز رو به همه دادی عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
نه عزیزم..به همه ندادم
ریحانه مامان کیمیا وکمند
17 آبان 93 0:20
سلام تولد لیانای عزیز مبارک ...انشالله دانشگاه رفتنش... وای که اینقدر ترسیدم گفتم نکنه شمام تصمیم بگیری رمز دار کنی
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنون..حقیقتش تو چند روز اخیر به این موضوع خیلی فکر کردم...ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفتم..مشکل اینجاست که در صورت رمزدار کردن نمیدونم باید رمز رو به چه کسانی داد!..از دوستان قدیمی و خواننده های اشنا که بگذریم البته..تجربه نشون داد که صرف نی نی وبلاگی بودن یا وبلاگ داشتن نمیتونه ملاک خوبی باشه..ضمن این که خیلی از دوستان خوب ما در اینجا وبلاگ هم ندارن..و به طور کلی رمز دار نوشتن مشکلات خاص خودش رو هم داره..من خودم کلی از کامنتهای خصوصی رو حذف نکردم چون مجبورم هر بار برای رفتن به وب دوستان رمزدار به کامنتها مراجعه کنم و رمز رو ببینم..به هر جهت امیدوارم مجبور به این کار نشم
مامان آنیسا
17 آبان 93 9:12
تولدت مبارک عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم
مامی الی
17 آبان 93 9:34
مهنوش جون ياد جمع قشنگمون افتادم كه خيلي ساده و بيشتر بخاطر تنگ نظري يه عده از هم پاشيد. نميدونم اين چه رسميه كه يه عده طاقت هيچي رو ندارن حتي لباساي تن يه بچه يك ساله رو!!!! بالاخره هر كس از يه سطح از جامعه است مهم اينه كه همه ميخوان براي فرزندشون هر چي در توانشونه انجام بدن. مسلما امكاناتي كه تهران هست براي مني كه شهرستانم نيست ولي مقصر تهراني ها نيستن. من يا بايد از شهر و ديارم بكنم و برم تهران و غرق شلوغي هاش بشم و براي هر رفت و آمد كوچيك ساعت ها وقت صرف كنم و دنيايي از تنوع در همه چي در دسترسم باشه، يا ده دقيقه اي برم شعبه زيروتن سر كوچه و خريد كنم و بيست دقيقه اي راه خونه تا اداره رو برم و به همين سادگي كل شهرمو زير پام بذارم. بالاخره همه جا ويژگي هاي خودشو داره!! خانم يا آقاي محترمي كه به همين سادگي قضاوت ميكنيد: اين وبلاگ براي من و شما نوشته نميشه كه به خوشايند ما تنظيم بشه براي دخترك معصومي نوشته ميشه كه مادرش همه مادرانه هاشو پاي اون ميذاره پس من و شما بايد از اينكه اجازه داريم از اين همه ذوق و سليقه ديدن كنيم خوشحال هم باشيم.و مطمئنا شما هم همه توان ماليتونو صرف مرفه تر كردن زندگيتون ميكنيد.ضمنا مگه كيك چقدر قيمت داره كه توان مالي بالايي بخواد خيلي ها براي فرزندشون ماهگرد ميگيرن و كيك هم ميخرن واقعا اين حس حسادت عجيبه.واقعا متاسف شدم.
مامان مهنوش
پاسخ
...از تهران و شلوغی و ترافیک و هوای دود الودش نگو که واقعا برای من یکی اگه امکان داشت همین امروز بند و بساطمو جمع میکردم و الفرار..والا اون شخص تو یکی از کامنتاش گفته که تبلتش چند روز دست یکی از اشناها بوده و احتمال میده کامنتها کار اون اشنا بوده باشه با توجه به اینکه که وب ما رو تو تبلتش سیو کرده بوده..ایشالا که همینطوره..به هر جهت من که فراموش کردم این داستان رو..و بهتره که دیگه هم ازش حرفی زده نشه ولی برای اون جمع گرم و صمیمی من هم خیلی دلتنگم..واقعا کاش بشه یه جایی همه دوستان دوباره جمع بشن..من که به شخصه خیلی خاطرات قشنگی دارم از اون روزها و نمیدونم اگه همدلی و همراهی دوستام نبود ..چطور دوران سخت بارداریم رو با اون همه مشکلات ریز و درشت جسمی و اون شش ماه استراحت کسل کننده و طولانی پشت سر میذاشتم...واقعا جمع دوست داشتنی داشتیم... اریای عزیز رو ببوس
✿مامان دنیز✿
17 آبان 93 13:17
مهنوش جون از اتاق لیانا جونی عکس برامون بذار،تا ما ببینیم و عشق کنیم،و........
مامان مهنوش
پاسخ
..تو یه فرصت مناسب چشم دوستم...در ضمن ببخشید که من شدم ممیزی وزارت ارشاد و بعضی کامنتها رو سانسور میکنم..میخوام بحث تموم شه..ببوس گل دخترو
الهه مامان مبین
17 آبان 93 18:43
سلام به روی ماهت مهنوش عزیزم . یکسال و یک ماهگی پرنسس نازم مبارک باشه . امیدوارم همیشه سلامت و زیر سایه خداوند و پدر و مادر ماهش زندگی کنه . قربون اون عکسای نازت خوشگلم . قربون اون راه رفتنت . اولین قدم هات هم مبارک باشه ... ای جونم . همه عکسا و لباسات خیلی خوشگل بودند . خصوصا اون سرمه ایه که با کفشش ست شده . فدات بشم من عروسکم . همیشه زنده باشی گلم . ماهان عزیزم رو هم از راه دور میبوسم . قربونت برم من
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنون الهه جونم از لطفت..خدا نکنه دوستم..بوس برای مبین عزیز
الهه مامان مبین
17 آبان 93 18:43
بیا خصوصی مهنوش جون ..
مامان عاطفه
18 آبان 93 1:36
خواهش میکنم توی دعاهات من و پسرم رو هم دعا کن....
مامان مهنوش
پاسخ
دعای همیشگی من سلامت و شادی و عاقبت به خیری برای همه بچه هاست ...از جمله کوچولوی شما...
مامان نی نی
18 آبان 93 2:56
عزیزم آدرس خودمو یا دوست تهرانیمو
مامان مهنوش
پاسخ
.هر دو تاش رو برام تو خصوصی بذار عزیزم..قبلش حتما بهتون اطلاع میدم که به کدوم میفرستم
مامان نی نی
18 آبان 93 2:57
مامان نی نی
18 آبان 93 15:47
یه دنیا ممنون
مامان مهنوش
پاسخ
...خواهش میکنم عزیزم..من قبل از هر اقدامی با همون شماره هماهنگ میکنم باهاتون
مامی عرفان
18 آبان 93 18:19
مامان لیانا من یک پیشنهاد دارم بگم خوب میگم با خوندن بعضی کامنت ها واقعا ادم ناراحت میشه وبلاگتون هم به خاطر خوش مشربی شما بر خلاف خیلی از وبلاگ های دیگه از تعداد نظرات بالا برخوردار اگر میخواید وبلاگتون احیانا رمزدار کنید یک سر به وبلاگ غزل عاشقانه زندگی ام بزن نویسنده اون وبلاگ پست جدید بدون رمز میزاره پست قبل رمزدار میکنه و این قضیه تکرار میشه با گذاشتن پست جدید البته این فقط یک پیشنهاد دوستانه بود چون من واقعا از خیلی جهات میام اینجا تو این وبلاگ ایده میگیرم مثل همین کیک های ماهگرد خیلی چیزهایی که در رابطه مستقیم با سلیقه بود از طرفی قابل توجه خانم هایی که میگن این لباس های خوشکل اصلا تو شهرستان ها نیست مگر حتما ادم باید لباس مارک بخره که بچه اش خوشکل به نظر بیاد قسم میخورم اگر یکم ادم دل بده لباس ها با سلیقه انتخاب کنه رنگش ست کنه از رنگ های مکمل استفاده کنه غیره بچه اش خیلی خوردنی میشه ولی خوب واقعا من خیلی کم دیدم مادرهایی که سلیقه به خرج میدن تو این زمینه کش سر دیگه این حرف ها رو نداره من همیشه عاشق این بودم یک دختر داشته باشم یک دراور کامل براش گل سر و تل و هد پارچه ای انواع اقسام درست کنم این ها همه بر میگرده به ذوق ادم نه پولدار بودن نبودن ولی خوب در عوض یک پسر دارم که دنیام براش کلکسیون عینک دودی درست کردم وضعم هم توپ نیست ولی از خوشتیپی پسرم حال میکنم کلا هر کس یک جور حال میکنه من هم از خوشتیپی و خوشحالی یکی یکدونه ام حال میکنم ایش چقدر پر حرفی کردم
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنون عزیزم از پیشنهادت..بهار جون و غزل نازشو میشناسم..ولی نمیدونم اون سبک رمز دار کردن چه کمکی میتونه بکنه..چون به هر حال اکثرا برای دیدن پست جدید میان و فکر نکنم خوندن پستهای قدیمی تر چندان جذابیتی داشته باشه...حقیقتش من تا جایی که میشه خودسانسوری میکنم و سعی میکنم پستها خیلی مختصر..بسته و کلی باشه و مختص مسایل بچه ها..تا مجبور نشم رمز دار بنویسم..حالا ببینیم در اینده چی پیش میاد با بخش دوم کامنتتون هم موافقم...من کسانی رو دیدم که با کمترین هزینه و صرفا با کمی سلیقه و حوصله سر و ظاهر اراسته ای دارن...چه خودشون. چه بچه هاشون...ضمن این که معتقدم بچه ها تو هر لباسی زیبا دیده میشن..سادگی و ضمیر پاک و بی غل و غششون از هر لباسی زیباتره.. مرد کوچک خوش تیپ رو هم ببوسید
مهتاب
18 آبان 93 20:54
سلام مهنوش جون من برای تولد لیانا جون براتون نظر گذاشتم نمیدونم ارسال نشد یا شما تایید نکردین من خیلی ناراحت شدم و فکر کردم ولی به نتیجه نرسیدم گفتم از خودتون بپرسم.ممنون عزیزم بچه های گلتونو ببوسید.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم...این چه حرفیه مهتاب جون..از این فکرا نکن..کامنتت نرسیده..اینجور مواقع به نی نی وبلاگ شک کن..من بی گناهم
مهتاب
18 آبان 93 21:51
مرسی عزیزم که جوابمو دادین وبلاگ شما یکی از بهترین و بی نظیرترین وبلگ های حال حاضر هست واقعا عای و فوق العاده هست. راستی یه خبر که شاید خوشحالتون کنه چون بچه هارو دوست دارین منم 2و3 هفته هست که یه نی نی تو وجودم دارم خیلی دعا کردم تا خدا لطفش رو شامل حالم کرد . اگه سوالی داشتم میتونم ازتون کمک بگیرم.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مهتاب جان...لطف داری...و تبریک ویژه و بسیار بابت مامان شدنت..برات خیلی خوشحالم عزیزم..پس ایشالا تا چند ماه دیگه یه کوچولوی ناز و خواستنی تو اغوشته..هر سوالی رو هم که من جوابشو بدونم خوشحال میشم کمکت کنم.
مریم
18 آبان 93 22:37
سلام عزیزم.برات پیام گزاشتم شمارم و گزاشتم ولی جواب ندادی؟؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم من گوشیم مشکل پیدا کرده و یکی دو روزه که خاموشه..و در جواب سوالت هم متاسفانه اون موردی رو که گفتین ندارم
مامان سمانه
19 آبان 93 0:00
سلام مهنوش جون ، تولد 1سالگی و 1 ماهگی و 1 روزگیه لیانا خانوم مبارک باشه، البته ی کوچولو با تاخیر من ی عذر خواهی بدهکارم چون بدون اجازه نظرات رو خوندم و خیلی ناراحت شدم متاسفانه بعضی افراد بلا نسبت شما چقد کوته فکر هستن برا طرز فکرشون واقعا متاسفم ، چرا ما آدما زیبایی های دنیا رو تو ثروت میبینیم چه چیزی زیبایی تر از اینکه ی همسر سالم و ی بچه ی سالم داریم؟ چه چیزی زیباتر از اینکه وقتی شب سرتو رو بالشت میزاری مطمین باشی امروز کسیو آزار ندادی وکسی ازت ناراحت نیست چه چیزی زیباتر از اینکه وقتی میدونی شوهرت دوست داره و تو هم همسر خوبی برای شوهرت هستی و دو تایی از هم راضی هستین و از زندگی لذت ببرین چه چیزی زیباتر از اینکه دعا ی پدر مادر پشتت هست انسان ی موجودی هست که هر چیزی ک داره باز راضی نیست و لذت نمیبره و باز حسرت ی زندگی بالاتر از خودشو میخوره و باز اگه ب اون زندگی برسه باز بالاتر و میخواد و باز ..... منم ی زندگی معمولی دارم و شاید همیشه زندگیم طبق برنامه ریزیهای ک کردم پیش نره وشاید عقب بمونم ولی راضیم نمیگم دلم نمیخواد صاحب بهترینها باشم اتفاقا دلم میخواد ولی هیچوقت خودمو آزار ندادم شاید دلم بخواد یخچالم مثل یخچال شما باشه ولی هیچوقت بخاطر یخچال یا چیزای مادی دعا نکردم چیزایی دیگه ایی هستن ک باید براشون دعا کنم مثل سلامتی خودمو خانوادمو عزیزام اون کسی ک اون پیام رو داده بود بره بجای اینکه حسرت زندگی دیگران رو بخوره یکم از زندگی لذت ببره دنیا دوروزه من ک این نظرارو خوندم کلی نارحت شدم ، معلوم نیس شما چقد ناراحت شدی.... بگزریم مهنوش جون چرا اینقد از لیانا جونمون کار میکشین گناه داره طفلی لیانا خانوم تمام کارای خونه رو انجام میده فداش بشم الهیی ببوسینش از طرف من حتماحتما
مامان مهنوش
پاسخ
..افرین به شما و طرز فکرتون...همین شیوه نگرش به زندگیه که برای ادم ارامش و خوشبختی به همراه میاره..براتون ارزوی بهترین ها رو دارم در کنار خانواده ...شادکامیتون مستدام...واقعا لیانا که ما رو کشته با این روحیه همکاریش..اشپزخونه غالب اوقات به بازار شام بیشتر شباهت داره تا محلی برای پخت و پز!
مامان حبه قند
19 آبان 93 3:15
مبارک مرواریدات خاله کوچولو.ایشاله همیشه خندون باشی
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
زهرا
19 آبان 93 10:53
سلام خانمی نظر قبلیم رسید؟ بوسسسسسسسسسسس محکم برای لیانا عسل و ماهان جیگر
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام زهرا جان..رسید نظرت..و مطمئن باش این اولین و اخرین باری بود که کامنتهایی از این دست و یا حتی طرح سوالات شخصی رو تایید کردم..با داشتن دو تا بچه ..یکی دبستانی که باید به امور درس و مشقش رسیدگی کرد..و یکی هم لیانای نوپا که ثانیه ای نمیشه ازش چشم برداشت و کلی مسئولیت ریز و درشت که در قبال خانواده ام به عهده منه..نه فرصتی دارم برای پرداختن به این جور مسایل..و نه علاقه ای...بعد این همون کاری رو خواهم کرد که گفتی..مرسی دوست عزیز از توجهت و توصیه عاقلانه ات
میس ماری
19 آبان 93 14:19
مبارک باشه دندون هفت و هشت لیانای گل. ایشالله کباب بره عروسیشو به نیش بکشه و هزارااان کلاه زیبا بر سر بذاره ولی در عوض کلاه دیگران رو برنداره!!! خخخخ. مامی الی کامنتت باعث شد من با تنبلی دست به یقه هم بشینم پشت سیستم و نظر از خودم استخراج بنمایم. به یاد حال و هوای گذشته. امیدوارم لیانا و ماهان عزیز در پناه حق و زیر سایه پدر و مادر همواره تندرست و سالم و پر از آرامش و شادی باشن. مامان مهنوش یاد و خاطرت گرامی! کجایی؟
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی میسی جون..گوشی کذایی منو که خاطرتون هست؟!..الان هم کلا لاین و وایبر و اینستا و کلا هر چی روش بود پوکیده و من کلا از صحنه ارتباطات اجتماعی حذف شدم!..اخر هفته که احتمالا نیستم..برگردم دست از این لوس بازیاش برنداره سرش هوو میارم.خخخ...بهراد شب زنده دار رو از طرف من محکم بچلونش..
مامان دوقلوها
19 آبان 93 19:14
سلام عزیزم.مثل همیشه از دیدن عکسهای فرشته های کوچولوتون لذت بردم. همیشه شاد و سلامت باشید در پناه خدای بزرگ
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم..دوقلوهای نازنین رو ببوسید
مامانی و بابایی
20 آبان 93 0:27
سلام عزیزم.وبلاگ زیبایی داری.لیانای عزیز هم خیلی نازه.خدا حفظش کنه.لباس و گل سرای زیبایی داره.میتونم بپرسم از کجا خرید میکنید؟ممنون
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم. .لطف دارین.از هر کجا که چیزی چشمم رو بگیره..قاعده خاصی نداره
الهام
20 آبان 93 7:49
سلام مهنوش جون.من دیروز توی خصوصی یه پیام براتون گذاشتم. فقط میخواستم ببینم رسیده ؟
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم یه خصوصی ازت داشتم..خوشحالم که این اتفاق افتاده..و ارزو میکنم کانون خانواده تون روز به روز گرمتر از پیش باشه..و همیشه شاد و سلامت باشید
مامی الی
20 آبان 93 12:45
مهنوش جون نميدوني چقدر سبب خير شدي. اين ميس ماري رو از سكوت عميقش خارج كردي خخخخ. چقدر دلم براي بهراد جون تنگ شده.جالبه كامنتي كه براي پست جديدتون گذاشته بودم هم من از ميس ماري ياد كردم. در حالي كه اين كامنتو هنوز نخونده بودم! دل به دل راه داره همينه ها.بوس به هر دو تا خانم هاي ناز و ليانا جونو بهراد جون.
مامان مهنوش
پاسخ
..اره واقعا مامی جون..میس ماری زبون باز کرد بچه..بوس به روی ماه تو و اریا جون
مامان مینای آرتین
20 آبان 93 20:40
ممنون از لطفتون...
مامان نورا
27 آبان 93 23:09
سلام لیانا جون تو چقدر ناز و ظریفی مثل نورای من و چه مامان با ثلیقه ای داری،چقدر لباساتو قنگ ست می کنه،میتونم بپرسم لباساتو از کجا می خره
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون از لطفتون..از جای خاصی خرید نمیکنم..هر کجا که چیز قشنگی به چشمم بخوره
الهام
29 آبان 93 12:30
لیانای ناز ناز خانم الهی فدات بشم من کارای تورو میبینم فکر میکنم پسر ناز و خوکشل خودم به سن تو برسه چه حرکاتی انجام میده. جوجو کوچولو بوس
مامان مهنوش
پاسخ
..خدا نکنه..مرسی عزیزم..بوس برای پسر کوچولو
شقایق
1 آذر 93 12:37
سلام راستش خیلی دلم میخواد قیافه تون رو ببینم شما چه شکلی هستین که بچه های به این نازی دارینخیلی خوبه با این که اینقدر از نظر مالی تامینید و اما بازم خدا رو شاکرین همیشه فکر میکردم آدمهایی که زیاد پولدارن. به ظاهر خودشون و زندگیشون و رقابت با اطرافیانشون سسرگرم هستند و اونقدر غرق در مادیات اند که خدا رو فراموش کردمن هنوز ازدواج نکردم ااتفاقی سایتتون رو دیدم اما با دیدن مطالبش خوشم اومد و تقریبا تمام مطالبتون رو زیر و رو کردم هم بچه های خیلی نازی دارین هم خونتون خیلی زیباست انشالله همیشه همینجوری شاد و خوشبخت باشید..
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون از لطفت عزیزم..من هم براتون اروزی شادی و سلامتی دارم
پگاه
2 آذر 93 9:18
سلام مامان مهنوش نازنین امروز وبلاگتون را نگاه می کردم چقدر قشنگ و دوستداشتنی بود ایشالا که خدا گلای نازتون را حفظ کنه و همیشه سایتون بالا سرشون باشه مهنوش جان این لباس های خوشگل خوشگل لیانا جون را از کجا خرید می کنید؟ من شهرستانم دارم میام تهران اگه راهنماییم کنی ممنون میشم
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم به دبنهامز..بنتون ..و بوتیکهای میرداماد یه سری بزن
زهرا
9 بهمن 93 2:46
سلام عزیزم من تازه با وبلاگ اشنا شدم انشالله نوگلهاتون به سلامتی بزرگ کنین براتون ارزوی خوشبختی میکنم