لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

لیانای چهارصد روزه

1393/8/19 18:17
نویسنده : مامان مهنوش
7,428 بازدید
اشتراک گذاری

      عدد        عدد     عدد

گل خوش آب و رنگم..نبات کوچولوی شیرینممم ..چهارصدروزه شدجشن

کوچولوی خونه ما...قندک زندگیمون....الهه عشق مادررر..هزار بار شکر برای اومدنت  ..ممنون برای بودنت....و چه خوشبختم من..که تو رو دارم..بند بند وجودم به نفسهای تو بسته ست..فدای تو مادررر..چهار صد روزگیت مبارک بهشت کوچک من...

 

لیانا

 

و اما  ماجرای کیک مامان پز این صده..

وقتی که ادم یک مامان پر مشغله ( بخوانید کمی تا قسمتی تنبل!) داشته باشد که در عین حال دلش نخواهد در روند معمول کیک های مامان پز صده ها وقفه ای ایجاد شود ..نتیجه کار میشود یک تیرامیسوی بیست دقیقه ای..به جای یک کیک درست و حسابی!...به قول قدیمی ها..کاچی به از هیچی!قوی

 

مواد لازم جهت یک تیرامیسوی بدون تخم مرغ!(وقتی که دغدغه ات سلامتی جگر گوشه ات باشد نسخه اورجینال با تخم مرغ خام را باید فراموش کرد!)

مواد تیرامیسو

 

به همین سادگی..به همین خوشمزگی..راضی

لیانا

و لیانای 400 روزه در کمین لولو خور خوره خونه !سکوت

لیانا

محو تماشای حرکات موزون!..تنها برنامه جالب توجه تلویزیون برای لیانا!متنظر

 لیانا

    

و نمدی های لیانا نشان..هنر دست ژاله جون

نمدی لیانا

اویز

و یکی دو تا از عکسهای اتلیه..که از روی عکس گرفته شده..

لیانا

لیانا

 

نظرات (75)

شيرين
20 آبان 93 0:27
اییییی جان عسلم چهارصد روزهگیت مبارکه عزیزم مامانی دستتدرد نکنه با این کیک خوشگل چه تزیین قشنگی راستی نمدیها هم خیلی ناز هستند مبارکتون باشه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی شیرین جان..بوس برای شادلین عزیز
مامان آینده
20 آبان 93 0:36
سلام عکسها مثل همیشه عالیه لیانا جون هم فوق العاده اس مامان جون خلاق و با ذوقش هم فوق العاده اس عزیزم من همیشه به وبلاگ لیانا جون سر میزنم مامان با ذوقی هستین خیلی دوست دارم منم واسه بچه خودم مادری مثل شما باشم الان که یکم تنبل هستم یعنی به نظر شما نی نی دار بشم خوب میشم؟؟ بووووس برای لیانای زیبا
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..مرسی از لطفت..اره ..حتما زرنگ میشی..چاره دیگه ای نداری
دوستدار همیشگیتون
20 آبان 93 0:52
ای جانممممممممممممممممم فدای 400 روزگیت بشم عزیزم دلم مبارکت باشه خوشگل خانوم دست مامان گلت درد نکنه که کیک تیرامیسو 20 دقیقه ایشون هم محشره درست مثل خودشون .. مهنوش جان بهتر از تمام خوبی هات ندیدم این رو از ته دل میگم علاوه بر وجود گل نفس های زندگیت برای خودت هم ویژه اسفند دود کن و صدقه کنار بزار از بس ماه و گل هستین عاشقتمونم به خدا
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی عزیزم از این همه لطفت ..گلی و ماهی از خودتونه
مهربوون
20 آبان 93 1:02
سلام عزیززززم...خسته نباشی مامان مهربووون 400روزگیت مبارک لیانا جوون...همیشه به شادی و سلامتی دست گل مامانی درد نکنه با این همه مشغله.... ببوس دختر و پسر نازت رو
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مهربون عزیزم
مامی آنا
20 آبان 93 1:52
مامان جون نمیشه بهت گفت تنبل چون بالاخره کیک نشد یه دسرخوشمزه جایگزینش کردی.من تنبلم که غذا هم سالی یکبار میپزم اینقدر اراده میکنم کیک بپزم ولی تا به حال موفق نشدم از ارداه تا عمل خیلی راههلیانا هم مثل همیشه خوشتیپ و روز به روز خوشکتر هزار ماشااله خصوصی هم بچکون لطفا
مامان مهنوش
پاسخ
..اااا..جدی؟..غذا نمیپزی؟..من تنها کاری که از کارهای خونه دوست دارم اشپزیه..بقیه اش ..خصوصی رو میام پیشت
ميترا
20 آبان 93 8:24
گاهی یک سنجاقک به تو دل میبندد و تو هر روز سحر، می نشینی لب حوض تا بیاید از راه، از خم پیچک نیلوفرها روی موهای سرت بنشیند یا که از قطره آب کف دستت بخورد گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است 400 روزگيت مبارك انشاالله سايه پدر و مادر هميشه بالا سرت باشد و در كنار خانواده زندگي خوبي داشته باشي
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی میترای عزیز
سحر
20 آبان 93 9:01
سلام بر مادر خوش ذوق تیرامیسوت خیلی خشگل شده حتماً طعمش هم مثل ظاهرش هست . نمدی و عکس های آتلیه خیلی خیلی زیبا اند و اما جوارب شلواریت تو حلقم که این قدر به اون پاهای ظریف میاد . دنیا دنیا آرامش برایتان آرزومندم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..مرسی از لطفت ..جوراب شلواری رو ولی لازمش دارم...بذار باشه خاله
ستاره
20 آبان 93 9:27
ای جووووونم به این خانوم زیبا رو دوست داشتنی که با دیدن عکساش و سبک نوشتن مامانش به آدم کلی انرژی میده ایشالا همیشه سلامت باشی عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..لطف داری
عمه فروغ
20 آبان 93 10:00
سلام مهنوش جون 400 روزگی لیانا جون مبارک ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم جیگر تو با این عکس های خوشگلت
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..مرسی از لطفت
مامان خدیجه
20 آبان 93 10:25
400روزگيت مباركه ليانا جون تيراميسو هم نوش جونتون دست ماماني درد نكنه
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
مامان دو فرشته
20 آبان 93 10:31
ای جانم عزیز خاله 400 روزگیت مبارک.ایشاله هزاران صده دیگه زنده باشی و برقرار.اخ میخوام بخورمت تو اون عکس که باز از جاروبرقی ترسیدی.اما مهنوش جان این فعلا اینطوره ها.یک کم صبرکن مثل همه بچه هابعد از مدتی از سر و کولش،بالا میره.منم خیلی وقته تیرامیسو درست نکردم،به هوسم انداختی دست به کارشم.مهنوش جان اگه،لینک بدون تخم مرغش رو داری بیزحمت بذار چون من هم خیلی مایه وسطش،را میزنم تا بوی زخم نده.راستی لیانا داره کم کم شبیه ماهان میشه.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوستم..راستش همین الانش هم ترسش ریخته..میخواد بره سوارش شه..این هم لینک تیرامیسوhttp://www.cheftayebeh.ir/2011/05/blog-post_25.html
الى
20 آبان 93 11:00
چقدر عالى و دست مامان جونت درد نكنه مهنوش جون ميشه شماره ژاله جونو به منم بديد براى دخترم كاره نمدى ميخواستم ممنون
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم تو پیوندهای روزانه همین وبلاگ لینک کادو رو ببینید
مامی الی
20 آبان 93 11:11
عزييييييييييييييييييزم 400 روزگيت مبارك نازدونه خانم خوشگل خانم. بوس از اون صورت ماهت. مهنوش جون كاش ميشد دوباره يه جا جمع شد ولو خارج از نيني سايت. من خيلي دلم براي شما و هما جون و ميس ماري و بقيه بچه ها تنگ ميشه. از هرگونه پيشنهادي هم شديدا استقبال ميكنم.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوستم..من هم خوشحال میشم..باید ببینیم چه میشه کرد
مامان فرخنده
20 آبان 93 11:29
چهارصد روزگيت مبارك خوشگل ناز مهنوش جون هم كه هنرمند چه تيراميسو خوشملي شد ليانا جونم عكسهاي آتليه ات خيلي ناز هستند خوش اخلاق خانم و چه زود بزرگ و خانم شدي فرشته ناز
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی فرخنده گلم..ملیسای نازم رو ببوس
شيوا
20 آبان 93 12:18
قربون دختر ۴۰۰روزمون ایشا... ۴۰۰ساله بشی الهی فدای دختر خوشگلکه این همه ناز داره ماشا...
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..خدا نکنه
مینا
20 آبان 93 12:22
واسه عکس آخر این جوجو خانوم با دامن توتو
parisa
20 آبان 93 12:25
400روزگیت مبارک عسل خانوم
✿مامان دنیز✿
20 آبان 93 13:12
کوچولوی شیرین مامانی آتلیه خودت خیلی بهتر ایناس 400 روزگیت مبارک نبات جوون
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوستم..نباتت رو ببوس
مامی عرفان
20 آبان 93 13:12
لیانا خوشکلم بوس مهنوش چقدر با ذوقی و این کیک ها رو درست میکنی میشه بپرسم کلاس شیرینی پزی رفتی یا سایت به خصوصی میری و طرز تهیه کیک یاد میگیری من هم دلم خواست کیک خوشمزه بپزم با دیزاین زیبا از بین همه این کیک های ماهگرد کیک های که خودت درست کردی اشتها بر انگیز تر کیک خونگی یک چیز دیگه است بعد اگر دوست داری در مورد عکس اتلیه فسقلی هم یک توضیح بده قضیه چیه بچه چرا با جفت پا رفته تو کیک
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..لطف داری..نه کلاس نرفتم..این ایده اسمش cake smash هست..برای عکاسی از بچه های کوچولو و معمولا کیک یک سالگیشون..برای طبیعی بودن عکسها
مامی عرفان
20 آبان 93 13:17
ببخشید یک سوال دیگه بپرسم چی شد به این نتیجه رسیدی ترکیب رنگ قهوه ای و صورتی بهتر میشه خیلی دوست دارم بدونم یک رنگ تیره با صورتی ادغام کردی من خودم عاشق صورتی ام دوست دارم دلیلش بدونم البته خوب به نظر می یاد تو تولد هم از ترکیب این دو رنگ استفاده کردی جالب بود
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم این یه ترکیب متداوله..من ابداعش نکردم
مامان عاطفه
20 آبان 93 13:47
کفتر چی دوست دارم نازنین
مامان مهنوش
پاسخ
..جاااان؟....مرسی عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
20 آبان 93 14:31
عزیزم 400 روزگیت مبارک . عکسهات خیلی زیبا شده بودن ان شا االله عکسهای فارغ التحصیلی و تولدت عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
مامان بنفشه
20 آبان 93 15:21
مرسی مامان مهنوش از تیرامیسوی خوشکلت الیناخانم هم مثل همیشه ناز و خوشکل هستن خدا حفظش کنه،400 روزگیت هم مبارک عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیز دلم..لطف داری..ببوس گل دخترو
لیلا
20 آبان 93 16:09
سلام منظورتون کادونمدی بود دیگه ... منم برای اتاق پسرم بهشون سفارش دادم و عالی شد. دختر چهارصد روزه و تیرامیسوش خوردنیند♡
مامان مهنوش
پاسخ
..بله..همونه..مرسی از لطفت عزیزم
مریم مامی آرین
20 آبان 93 16:41
lسلام مهنوش خانوم چه باسلیقه کیک تیرامیسو رو درست کردی ..میگم الحق دست به هر کاری میزنی قشنگ و زیبا میشه زیبا هم تزیینش کردی نوش جان
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..لطف داری عزیزم
مامی
20 آبان 93 17:33
عزیزم عکس آتلیه اش خیلی خوردنیه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم
مونا
20 آبان 93 18:38
درود بر مامان مهنوش پر از عشق و حوصله ... خداحفظ کنه فرشته های نازت رو ...عکسهای لیانا جون خیلی قشنگ شده کلا cake smash هیمن ایده خیلی خوبیه دستشون درد نکنه منم دخترم ملینا رو برای یکسالگی بردمش هیمن ... ببوس گلهای نازت رو😘
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم...اره ایده جالبی بود..بوس برای ملینا کوچولو
مامان عاطفه
20 آبان 93 19:00
عزیز دلم خدا حفظش کنه....مهنوش جووون ایه الکرسی رو خیلی براش بخون... پسرک من مریض شده چند روزه خیلی اذیت میشه امروزم ماهگرد یازدهمش بود ولی اینقد درگیر سرماخوردگیش بودم که یادم رفت براش یه کیک کوچولو درست کنم....ولی افرین به شما مامان نمونه که در هر شرایطی سنگ تموم میذاری
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی..اخی ..عزیزم..ایشالا که تا الان خوب شده گل پسر..فصل پاییزه..سرماخوردگی شایعه متاسفانه..اروزی سلامتی دارم برای کوچولوت
مامانی رایان
20 آبان 93 19:21
ماشالله به لیانا ی ناز چه عکسایی
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
20 آبان 93 20:25
ای فدای تو قربووووونت برم عزیززززم مبارک باشه نمدی های لیانا عسلم عکسها هم بی نظیرن مهنوش عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون ..خدا نکنه عزیزم..لطف داری گلم
لعیا
20 آبان 93 21:25
اعتراف میکنم عاشق لیانا شدم. اسم منو لیانا چه شبیه همه. با تبادل لینک موافقین؟
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..اره شبیهه..حتما
رومینا
20 آبان 93 22:37
فقط میتونم بگم که یدونه ایی پرنسس عزیزم من
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون رومینای عزیز
بیتا
20 آبان 93 23:17
مامان آریاناپرنسس مبارز
21 آبان 93 10:20
سلام ... امیدوارم همیشه لبخند رو لبهای فرشته کوچولو باشه
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..همینجور رو لب کوچولوی شما
آویسا
21 آبان 93 11:55
400 روزگیت مبارک گل کوچک.مامان مهنوش فعال شدی تند تند پست میذارییکی باید منو از تنبلی در بیارهکیکت هم خیلی عالی بود تیرامسو از کیک خیلی هم بهتره.وروجک هنوز از روبات جارو کش میترسه.....عزیزم همیشه شاد باشید
مامان مهنوش
پاسخ
...بعلللله..من یک عدد مامان فعالم..نه دیگه زیاد حساب نمیبره..کمین کرده راه افتاد دنبالش کنه..شما هم شاد و سلامت باشید عزیزم
آویسا
21 آبان 93 11:57
عکسهای آتلیه هم عالی بود.میگم بچه ها از یک سالگی به بعد چقدر عوض میشن..........
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون..دقیقا همینطوره
شیما مامان شاهین کوچولو
21 آبان 93 12:17
وای وای وای بازم عکسای خوشگل و خوردنی لیانا جون عکسای اتلیه رو دوس میداشتم... اون لباس خال خالیه خیلی بهش میاد ، ماشاله راستی مهنوش جون میشه دوباره بگی لنز دوربینتون چیه؟ یادم رفته خب پرنسس 400 روزه رو ببوس
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی شیما جونم..لنز 105-24 کنون..ببوس شاهین عزیز رو
معصومه
21 آبان 93 13:29
هرچی این وبلاگ و میبینم سیر نمیشم. دخترمنم 10 مهر 92 متولد شده . با خوندن اینجا یاد کوچولوی خودم میفتم . آخه شاغلم و نصف روز پیشم نیست
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم..اخی.پس 4 روز با دختر من تفاوت داره..ببوسید گل دخترو
بهارمامی غزل
21 آبان 93 18:28
لیانا عزیزم فوق العاده ای روز به روز زیباتر و عسلتر ..لباس سرمه ای فوق العاده بهت میاد مامانش حتمن براش اسپند دود کن ضمنن هر چی میگذره شباهت این خواهر و برادر خوشگل بهم بیشتر و بیشتر میشه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی بهار جون..ببوس غزل نازم رو
نانی
21 آبان 93 19:16
بسیار زیبا. هوممممم چه تیرامیسوی خوشکلی
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم
عمه فروغ
21 آبان 93 19:37
هزار ماشاا.. به لیانا خیلی جیگری تو خیلی دوست دااااارم ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم هزار تا بوس برای لیانا
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
شیوا
21 آبان 93 23:52
سلام ماشاا… خیلی دختر نازی دارین. خدا براتون حفظش کنه. ژاله جان سفارش هم قبول می کنن؟
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..بله
مامان پارسا
22 آبان 93 12:39
سلام به مان مهنوش وبچه های گل و دوست داشتنی من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم .ماشاله به این بچه های گل و مامان به این خوش سلیقگی .مامان مهربون اگر امکان داره از اتاق بچه ها عکس بذارید ممنون میشم انشاله همیشه کنار هم شاد. سلامت .زندگی کنید
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ایشالا در یه فرصت مناسب
مامان پارسا
22 آبان 93 12:48
شرمنده درخواست گذاشتن عکس اتاق بچه های گلت رو دادم چون 7 ماهه باردارم نی نیم پسره خواستم از سلیقه خوب شما تو تزین اتاقس کمک بگیرم .در ضمن اسم پسرم رو میخوام بذارم پارسا .
مامان مهنوش
پاسخ
..خواهش میکنم..اسم قشنگیه..ایشالا به سلامتی گل پسر رو به زودی در اغوش میگیرید
مریم مامان دیبا
22 آبان 93 16:48
عزیز نازنینم لیانا 400 روزگی ات مبارک دست مامان هنرمند و پر مشغله هم درد نکنه
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مریم عزیز..ببوس دیبا جون رو
ساناز
22 آبان 93 23:40
مثل همیشه عکسای لیانا جون بسیار خوشگل و مامان هنرمند و هم کدبانو و هم باسلیقه ترکونده
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی ساناز جون
الهام
23 آبان 93 9:52
ای جونم چه با دقت هم حرکات موزون رو تماشا میکنه. شما هم مثل همیشه کدبانو هستی مهنوش جان.خوش به حال اهل خونه.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
سپیده
23 آبان 93 13:53
چ دختر نازی/ من عاشق سلیقه شما در انتخاب لباسهای لیانا هستم نمره 20 مبارک یاشه این صده
مامان مهنوش
پاسخ
..لطف داری عزیزم
مهدیه مامان تبسم
24 آبان 93 15:55
خیلی بچه های دوست داشتنی داری. خدا واستون نگه شون داره مخصوصا لیانا جون به ما هم سری بزن
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..حتما
مامان آیسو وآیسا
24 آبان 93 18:16
۴۰روزگیت مبارک لیانای خشششششششگل عجب تیرامیسویی درست کردی مهنوش جون عالیییییییه
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون دوستم..
لطفاً این نمدی های لیانا جون رو که یکیش بالرین هس ، یاد بدید
24 آبان 93 19:29
اسمم ، پاریسی هستم.
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم نمدی ها رو من درست نکردم
nasim
24 آبان 93 20:27
سلام مهنوش جان 406 روزگیت مبارک لیانا جان پرنسسم بهترین ها رو برای وجود با ارزشت از خدا می خوام
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی نسیم جون....من هم برات اروزی شادی و سلامتی دارم..در ضمن نگفتی کجا باید ادت کنم
مامان زهرا وسارا
24 آبان 93 23:32
سلام ماشالله مبارکه ان شالله عروسیش با اجازه تون شمارو به جمع دوستام اضافه کردم بوس برای لیانا خانوم
مامان مهنوش
پاسخ
...سلام عزیزم..ممنون از لطفت..ببوسید گل دخترها رو
مامان آنیسا
25 آبان 93 12:30
عزیزم لیانا خانوم خوشکل 400 روزگیت مبارک عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
سوگل
25 آبان 93 12:39
مهنوش جان لیانا چقدر شبیه ماهان نازنین شده خدا حفظشون کنهو همیشه لباتون پر از خنده باشه.
مامان مهنوش
پاسخ
..اره سوگل جان..دارن شبیه تر میشن..مرسی عزیزم..تو هم همینطور
مونا باران
25 آبان 93 13:24
مهنوش جان سلام. مونا باران هستم از تاپیک مامانای ابان . خوبی؟ لیانای گلم چطوره؟ چه عکسای قشنگی. چه با حوصله برای لیانا وقت میزاری. امیدوارم همیشه تندرست و شاد باشی. راستش مامی الی به من گفت توی لاین گروه دارین امکانش هست مون اد کنین . دلم هوای بچه ها رو کرده. ممنون. لیانا رو یه ماچ آبدار بکن.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام مونا جان..خوبی عزیزم؟..ممنون از لطفت..متاسفانه من فعلا لاینم مشکل داره و نمیتونم با بچه ها ارتباطی داشته باشم..درست که شد میگم شماره ات رو بذاری..کوچولوی نازت رو ببوس
مهتاب
25 آبان 93 16:06
مثل همیشه عالی بود مهنوش جون. مهنوش جون به نظر شما بیمارستان خصوصی دی و مادران کدوم بهتر هست که متخصص خوب پیدا کنم و زیر نظرش باشم البته اگه میشناسین.؟ سونوگرافی زیاد برای جنین ضرر نداره؟
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی مهتاب جان..والا من مادران رو که نمیشناسم..ولی دی بیمارستان خوبیه ..من که خودم زیاد سونو میرفتم...ثابت نشده که سونو مشکلی ایجاد کنه..باز هم نظر دکترت رو بپرس.
مریم مامی آرین
25 آبان 93 21:53
مهنوش جونم ممنونم لیست دوستانت آرین کوچولو رو قرار دادی ولی ببخشید گلم آدرسم رو انگار صحیح وارد نکردین وقتی کلیک کردم ..اگر فرصت داشتی عزیزم درستش کن اگر که فرصت نبود اشکال نداره گلم
مامان مهنوش
پاسخ
..درستش کردم عزیزم
maedeh
25 آبان 93 22:14
Ey jonam ghorbone in sorate mahet besham man azizam 400 rozegit mobarak peranses kocholo kashki hame tanbala mesle shoma kadbano bashan mehnosh jon az tarafe man roye mahesho bebos golam
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مایده جان..لطف داری عزیزم
مامان عاطفه
27 آبان 93 0:43
همین الان یهویی یاد لیانا افتادم....ببوسش از طرف منشب خووووووووش
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم..شما هم پسر کوچولو رو ببوسین
الی
27 آبان 93 2:42
سلام به تازگی با وب تون اشنا شدم لذت بردم عالیییییهه مادر نمونه . فقط مارک ومدل دوربین تون چی هست ؟ این بار 4 که ّست میزارم وارسال نمیشه
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام..ممنونم..لطف دارین..canon d7
مامان آیسا
27 آبان 93 15:53
سلام به مامان مهنوش عزیز . دوردونه های خوشگلش ..من تازه با وب شما آشنا شدم ار طریق کودک من واقعا لذت بردم ..خدا به همتون سلامتی بده ..هر روز میام وب و میبینم که شاید پست جدید گذاشته باشید ..با خوندنشون یه روحیه خاصی میگیرم..کوچولوهاتونو ببوسین.....اگه رمز ما رو خواستید تو خصوصی گذاشتم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..لطف دارین...خدا فرشته شما رو هم حفظ کنه..شاد باشید و سلامت
رویا
27 آبان 93 17:20
میتونم لینکتون کنم
مامان مهنوش
پاسخ
..حتما عزیزم
الهه مامان مبین
27 آبان 93 18:13
مبارک باشه پرنسس من . قربون اون شکل ماهت . وای من تیرامیسو خیلی دوست دارم . نوش جونتون . بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ماهان نازم رو هم میبوسم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم الهه جون
سارا
28 آبان 93 13:25
سلام این که میگن خواننده خاموش یکی مثه من دلم واسه لیانا جون تنگ شده لطفا عکس جدید واسمون بذارید
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..در اولین فرصتی که بتونم پای لپ تاپ بشینم چشم
❀مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو❀
28 آبان 93 13:39
هزارماشاالله به این دختر ناز و خوشتیپ.خدا حفظش کنه عکس دختر خوشگلاتونو میبینم دلم آب میشهیه کاری میکنید مجبور شم سومی رو هم بیارم خیلی ببوسید خانوم گلو از طرفم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم...والا من هم از یه دختر دیگه شدیدا استقبال میکنم..ولی فعلا همچین جسارتی رو نمیبینم در خودم..شازده ها رو ببوسین
رویا
28 آبان 93 15:33
فدات
مامان حبه قند
29 آبان 93 2:22
مامانی عزیز سلام مبارک باشه.من چند بار براتون کامنت گذاشتم اما سرتون شلوغ بود و جوابی ندیدم.یه سوال ازتون داشتم اونم این بود تم جشن دندونی لیانا رو از کجا دانلود کردین میشه آدرسشو به من بدین.آخه دخترم اولین مرواریدشو در آورده
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..من کامنتی رو بی پاسخ نمیذارم..نرسیده حتما..از وبلاگ کودک من..تو قسمت پیوندهای روزانه وبلاگ لینکش هست
مهشید
29 آبان 93 18:03
سلام خوبی مهنوش جونم؟ چند وقته 1 سوال ذهنمو بدجور درگیر کرده! شما خودتون دوس داشتین اسم بچه هاتون هماهنگ نباشه؟ یا جورش جور در نیومده؟ آخه ماهان و لیانا کاملا متفاوته باهم.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..راستش برای من مهم نبود که اسمها هماهنگ باشه..
Nasim
30 آبان 93 14:54
سلام مهنوش جون خصوصی گذاشتم
مامان مهنوش
پاسخ
..دیدم نسیم جون..
مهـدیه
30 آبان 93 15:46
عـکس نـی نـی خـود رـآ در وبـلـآگ مـآ پیـدـآکـنید
دختربهاری
30 آبان 93 17:29
400روزگیت مبارک عزیزم عکسای اتلیه ای هم عالییییییییی شدن(چون خودتون خوشگلین) کاردستی های نمدی هم خیلی خوشملن!
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم
✿مامان دنیز✿
30 آبان 93 23:09
مامانی نمیخوای بهمون سر بزنی
مامان مهنوش
پاسخ
..چرا نمیخوام..فقط سرم یه کم شلوغه
مامان نی نی
2 آذر 93 17:25
مثل همیشه عالی ... تبریک میگم چهارمین صده ی زندگیتو عروسک
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..تا آخر هفته میفرستم..یه کم این روزا مشغله ام زیاده
مامان عاطفه
3 آذر 93 1:09
مرسی بابت راهنماییت همونطور که گفتی نوبت دهی نداره...توی دعاهات ما رو فراموش نکن
مامان مهنوش
پاسخ
..دکتر خوب زیاده به هرحال..