لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

فرشته یک ساله من

1393/7/6 22:32
نویسنده : مامان مهنوش
5,738 بازدید
اشتراک گذاری

ماه زندگیم..فرشته کوچکم ..یک ساله شد

به همین زودی دلم برای همه 365 روزی که با هم گذراندیم تنگ شد!..365 روزی که جزو بهترین و شیرینترین لحظه های عمرم بود...

پارسال در چنین روزی پر بودم از هیجان..و انتظار برای دیدن روی ماهش

و حالا یک سال است که به لطف وجود پربرکتش... باز هم مادر شده ام و مادری کرده ام..

خدایم..شکر برای بودنش..سلامتیش..خنده هایش..و همه لحظات بکر مادرانه ای که او خالقش بود..دخترک شیرین دوست داشتنیم

خدایا..دخترکم را به تو میسپارم..نگهدارش باش ..و تجربه این حس ناب و بی نظیر را به همه آنهایی که آرزویشان داشتن این روزهای مادرانه است عطا کن..

یک ساله  کوچکم..غنچه نوشکفته من..

تمام هستی ام به نفسهایت بند است آرام جان مادر....

                                      تولدت مبارک دختر پاییزی من

 

             ..                                   

 

لیانا

لیانا

لیانا

کیک

           

                        گل                                   

پسندها (20)

نظرات (52)

مامان وجیهه
6 مهر 93 23:24
لیانای دوست داشتنی تولدت مبارک،امیدوارم لحظه لحظه زندگیت پر از شادی باشه. چند ماهی هست وبلاگتونو دنبال میکنم وشاهد خانم شدن دخترتون هستم.مهنوش جان قطعا بچه ها به داشتن چنین مادر هنرمندی افتخار میکنن.دوست داشتم اولین نفری باشم که نظر میدم وتولد لیانا جون رو تبریک میگم.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیزم..نظر لطفته
معصـومـﮧ
6 مهر 93 23:52
چه دختری... تولدش مبارک + میشه مارک و مدل دوربین تون رو بدونم؟
مامان مهنوش
پاسخ
canon d7
ღღღღ مامان دنیز ღღღღ
7 مهر 93 0:00
مبارکت باشه عزیزم صد ساله بشی نازنین
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم
maman nasim
7 مهر 93 0:10
تولدت مبارک لیانای دوست داشتنی الهی صد ساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی،
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون دوستمممم.
مامان مهرناز
7 مهر 93 1:33
تولدت مبارک خوشکل خانم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
سهیلا مامان آیسا
7 مهر 93 7:23
ای جااااااان،تولدت مبارک فرشته کوچولوی ناززززززززززززم ایشالا شمع 120 سالگیتو فوت کنی با کلی آرزوهای قشنگ لیانای خوشگلم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی سهیلا جون
ღღღღ مامان دنیز ღღღღ
7 مهر 93 8:33
تولدت عزیزم پراز ستاره بارون پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون الهی که همیشه واسه تبریک امروز بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون
مامان آنیسا
7 مهر 93 9:51
عزیز دلم تولدت مبارک ... ایشالا که 120 ساله بشی قشنگم
مهربوون
7 مهر 93 9:55
تولدت مباررررررک لیانای عزیزم....ایشالا تولد 120 سالگیت کنارررر خانواده و مامان بینظیرت.....همیشه شاد و سلامت باشید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
مهشید
7 مهر 93 10:18
اااا مهنوش جون چرا کیکِ 1 سالگیشو اینقد کوچیک گرفتی؟؟؟؟ چرا شمع 1 نذاشتی؟!؟!؟
مامان مهنوش
پاسخ
..این کیک ماهگرد دوازدهمه..کیک یک سالگی نیست..اون هنوز مونده
حکیمه نیک بخت
7 مهر 93 10:48
تولدتولدتولدت مبارک عزیزم انشالاکه همیشه کنارعزیزانت شادوخوشبخت باشی ولبات فقط به خنده باز بشه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی حکیمه عزیزم
مامان فرخنده
7 مهر 93 10:59
ليانا جان هرروز برات رویایی باشد دردست نه دوردست عشقی باشد دردل نه درسر ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارک
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم فرخنده عزیز
مینا
7 مهر 93 11:07
عزیزمممممممممممممممم. چه شیرینی تو
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم
parisa
7 مهر 93 12:05
تولدت مبـــــــــــــــــــــارک لـیــــــــــــــــــانای ناااااااااااااااازم
نیکــو
7 مهر 93 12:27
تولدت مبارک باشه عروسک خانوم ۱۰۰ساله بشی الهی
مامان خدیجه
7 مهر 93 13:44
تولد تولد تولدت مبارک لیانا جون همیشه موفق وتندرست وشاد شاد شاد شاد باشی
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم
آویسا
7 مهر 93 16:05
تولدش مبارکچقدر بچه ها تو یک سالگی عوض میشن
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..حق با شماست
مامان
7 مهر 93 16:34
ای جووووونم.تولدت مبارررررررک. انشاالله هزار ساله بشی خانم خوشگل.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوستم
مامان
7 مهر 93 16:36
قربون اون دست زدنت دختر ناااااز
مامان
7 مهر 93 16:40
این کیک یه مقداری شبیه کیک تولد نفس منه.مال ما که خوشمزه بود اینم قطعا خوشمزه ست.به به ....نوش جونتون
مامان مهنوش
پاسخ
..جای شما خالی بدک نبود مزه اش
عمه فروغ
7 مهر 93 17:12
تولدت مبارک لیانا عزیزم ان شاا.. تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم
✿مامان دنیز✿
8 مهر 93 9:17
سلام عزیزم چند روزیه نیستی ،واکسن لیانایی رو زدی؟تب که نکرده خدای نکرده؟ من به خاطر واکسن دنیز تولدش رو میخوام جلو جلو بگیرم،تو صفحه یکی از دوستان خوندم نی نیش بعد واکسن اول تب و بعدش خال های قرمز که سرخکه زده بود،الانم اومدم دیدم نظراتمون رو ثبت نکردی نگران لیانا جونم شدم
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم گیر کارهای تولد لیانام...نگران واکسن نباش...هیچ عارضه ای نداره واکسن یک سالگی
مامان مهدیه
8 مهر 93 10:59
تولدت مبارک
nasim
8 مهر 93 19:29
سلام مهنوش جون تولدت مبارک لیانا جون لیانا عسلی همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک دوست دارم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..مرسی نسیم عزیز
ساناز
9 مهر 93 7:44
لیانا جوووووووووونم تولدت مبارک کوچولوی ناز و دوست داشتنی
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون ساناز جان
جیل
9 مهر 93 12:44
سلام وای عزیزم مبارک باشه تولد لیانا خوشگله.انشاا... صد سالگیش نه 120 سالگیش بوس بوس از طرف امیرحسین و مامانش
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
الهه مامان مبین
9 مهر 93 18:17
تولدت مبارک پرنسس من . قربون اون شکل ماهت عزیز دلم . امیدوارم 120 ساله بشی و سایه مامان و بابای خوبت همیشه بالای سرت باشه . یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس نازنین دخترم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی الهه عزیز..
الهه مامان مبین
9 مهر 93 18:22
مهنوش جون برای لیانای نازم اسپند دود کن . خیلی تغییر کرده هزار ماشاا..
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی الهه جون
فاطمه
10 مهر 93 10:18
قربونش برم من دیگه واسه خودش خانومی شده
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون..خدا نکنه
شیما مامان شاهین کوچولو
10 مهر 93 11:39
عزیز دلم پرنسس خوشگل تولدت مبارک مهنوش میبینی چ زود گذشت؟ ماشاله عکسای این پست بزرگ شدنش خیلی مشهوده ایشاله تولد 120 سالگییییییش
مامان مهنوش
پاسخ
..اره واقعا شیما جون..خیلی زود..
مامان لیانا
11 مهر 93 13:13
عزیزم من چند بار اوندم تبریک بگم ولی موفق نشدم با شرمندگی تمام تولد لیانا خانوم نازمو بهش تبریک میگم وارزومند موفقیتاش تو مراحل بالاترم بوس برا هم اسم دخترم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..ببوس لیانای نازنین رو
ضحی
11 مهر 93 23:07
سلام مهنوش جان تولد لیانا جون مبارک انشاالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی ضحی عزیزم..ایشالا به سلامتی فارغ بشی و نی نی خوشگلت بیاد تو بغلت
مامان آنا
12 مهر 93 2:51
دوازدهمین ماهگردت مبارک عزیزم
مامان الی
12 مهر 93 10:17
پاییز بهاریست که عاشق شده است تولدت مبارک لیانای ناز و دوست داشتنی
مامان دو فرشته
12 مهر 93 11:17
عزیزم تولدت مبارک انشاله جشن عروسیت گل دختر
مامان سمانه
12 مهر 93 22:51
سلام دوست عزیزم وب قشنگی داری تولد 1 سالگی لیانا خانوم هم مبارک ایشا... 120 ساله بشه این خوشگل خانوم خیلی نازه هزار ماشا... خدا حفظش کنه... خیلی ب دلم نشست من با افتخار لینکتون میکنم خوشحال میشم لینکم کنید ... امیدوارم دوستای خوبی باشیم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون..حتما گلم
سپیده
13 مهر 93 12:07
تولد پرنسس زیبا مباااااااااااااااااااااااااااارک
مامان
13 مهر 93 19:41
مهنوش عزیزم.پیشاپیش تولدت مبارک. ان شاالله عمر طولانی و با عزتی داشته باشی همراه با سلامتی.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون دوست عزیز
مامان
13 مهر 93 19:44
منتظر دیدن عکسهای تولد لیانا جون هستم. زودتر پست ش رو بنویس که دلم لک زده برای هنر نمایی های خاص و زیبات،دوست خوش سلیقه ی من. دوستتون دارم.بوووس
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..لطف داری
مامی الی
14 مهر 93 9:31
ليانا خانم، خانم خانما تولدت مبارك. ماشااله هر روز زيباتر از ديروز. انشااله تولد 120 سالگيت خوشگل خانم. مهنوش جان خيلي تبريك ميگم انشااله هميشه زير سايه پدر مادر باشه و تن نازنينش سلامت باشه.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون مامی الی عزیزم..بوس برای اریای نازنین
نفیس
14 مهر 93 12:24
تولــــــــدت مبـــــــــــارک مهنوش جونم! امیدوارم تاریخ تولدتو اشتباه نکرده باشم. (14 مهر بود دیگه)
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..نه اشتباه نکردی
تارا
15 مهر 93 11:11
سلام مهنوش جون تولد لیانای عزیز مبارک باشه الهی همیشه تنش سالم و لبش و خندون و با مامان بابای عزیزش باشه منتظر عکسای یک سالگیش هم هستیم...بوس به لپای بلوری سفیدش
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم تارای عزیز
مامی
15 مهر 93 19:45
سلام عزیزم خیلی وبت خوبه بچه های گلتو ببوس میتونیم با هم دوست بشیم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..چرا که نه
مامان خدیجه
16 مهر 93 11:57
روزت مبارك عزيزم ايشالا يه روز به كوچولوي خودت روزش را تبريك بگي
مریم
16 مهر 93 15:25
سلام عزیزم.چرا عکس خودت و همسرتونو با بچه ها نمیزارید...خیلی دوست دارم ببینمتون
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم.. من دوست ندارم عکسم رو تو وبلاگ بچه ها بذارم که یه فضای همگانیه
مامان دیبا
16 مهر 93 16:39
دوازدهمین ماهگرد گل همیشه بهار خاله مباااااااااااااارک ماشالا چقدر خانوم شده براش اسپند دود کنی مهنوش جونم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیز دلم
پروین
16 مهر 93 23:48
سلام مهنوش جان.عسلاتو ببوس .تولدش مبارک.یه سوال ویه زحمت داشتم خدمتت میشه بگی رنج قد لیانا جون تو هفت وهشت ماهگی چند بود همه میگن دخترم کوچیکه میترسم قدش کوتاه باشه .ممنونم .
مامان مهنوش
پاسخ
.الان حضور ذهن ندارم گلم..ولی میتونی از روی نمودار رشد قد دختر کوچولوت رو چک کنی
آبجیـــــ حنـانه
18 مهر 93 19:01
سلااااااااممممم مبااااارکهههههههه خاننوووووووممممم گللللللللللللل ایشالا تولد صدوبیست سالگیت نازنین دوست دارم و میبوسمت بهترین
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی خاله مهربون
مریم
23 مهر 93 16:46
عزیزم تولدت مبارک ... ایشالا که 120 ساله بشی و همیشه کنارمامان وباباشادوخوشبخت باشی ..چقدر وبلاگ زیبایی دارین اگر دوست داشتین شما هم به وبلاگ نی نی ما سر بزنین
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..حتما
مامان
23 مهر 93 18:35
مهنوش جونم کجااااااایی.دیگه دارم کم کم نگران میشم.خوب هستید؟
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوستم از مهربونیت..دارم خستگی تولد لیانا رو در میکنم..ظرف همین یکی دو روز پستش رو میذارم
مامان
24 مهر 93 14:34
خدا رو شکر که خوب هستید.خیالم راحت شد. مواظب خودتونو فرشته ها باشید.یکدنیاااا بووووس
مهتاب
3 آبان 93 14:27
سلام مهنوش جان چند وقت نبودم والان سورپرایز شدم وبه قول یکی از دوستان هیپنوتیزم. بسار تم تولد شیک وباسلیقه وعالی. یکی از بی نظیرترین تولدهای وبلاگی دیدم. چیز با ارزش زحمت شما و ذوق و هنر شما که با داشتن 2 فرزند تمام کارهارو خودتون انجام دادین. ذوق و سلیقه وعشق تو این کار قابل تحسین هست. تولد لیانا جان هزاران بار مبارک.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون از لطف همیشگیت به ما مهتاب جان