لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

خداحافظ سرخابی!

1393/3/29 22:10
نویسنده : مامان مهنوش
5,776 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک دلبندم بعد از گذشت دو سال فارغ التحصیل شد!...و در شش سالگی اولین خدا حافظی اش را تجربه کرد...خداحافظی از مهد کودک سرخابی و دوستانی که در این دو سال همراهش بودند و بخشی از خاطرات روزگار شیرین کودکیش را رقم زدند..

 

در این مدت به آموخته هایش افزوده شد.. انگلیسی و فرانسه، نقاشی .کاردستی ،سفالگری ،شنا ،صداهای فارسی ،بازی گروهی ،دوستیابی و تعامل اجتماعی با همسالان و خیلی چیزهای دیگر...و مهم تر از همه رسم زندگی کردن را آموخت...و دنیا را تجربه کرد ، دنیایی که کمی متفاوت بود با تجربه نخستین سالهای زندگیش که در خانه سپری شده بود..در کنار تنها دوستان و همبازیهایش...پدر و مادر

 

و حالا پسر شش ساله من در آستانه ورود به مدرسه است..و من در حیرتم از گذر سریع زمان..که چطور نوزاد سفید و کپل و دوست داشتنی دیروز من در چشم بر هم زدنی بزرگ شد و قد کشید...پسرک بلند قد سرو قامتم که اگر چه هنوز آنقدر کوچک است که آغوشم برایش جا دارد ، اما بغل کردن و بلند کردنش از زمین دیگر برایم ساده نیست.....

 

و بزرگترین لذت زندگیم تماشا کردن قد و قامتش است..وقتی که سرخوشانه در میان پارک می دود و  بالا و پایین می پرد ...و نمی داند که دلم چطور از دیدن شادی کودکانه اش غنج می رود و قلبم لبریز میشود از عشق..ناب ترین عشق زمینی...عشق مادرانه

 

        گل   گل

روز پنج شنبه ، 22 خرداد مراسم جشن فارغ التحصیلی ماهانم در مهد کودک

 

                   نفس مادر آماده برای رفتن به مراسم

 ماهان

 

               عزیز دلمممم در اولین روز رفتن به مهد

 ماهان

  ماهان

 ماهان

             اجرای رقص های محلی توسط بچه ها

 رقص محلی

 رقص محلی

 رقص

 رقص

 

پسرک روستایی من مات و مبهوت از تماشای رقص دخترکان!!

 

 ماهان

 رقص

و حالا نوبت میرسد به جانکم....که پایین آمدنش از سکو هم همراه است با حرکات موزون!

 

 ماهان

 ماهان

 ماهان

 عزیزکم در اجرای انواع رقص ها استعداد خوبی دارد!

 ماهان

  ماهان

  خ اول خرگوش...زرنگ و باهوش        خ آخر شاخ...یه وقت نگی آخ!

   ماهان

    شعر

   مربی های انگلیسی و فارسی و فرانسه....

  معلم

  ماهان

 مدیر مهد سرخابی در حال اهدای مدرک ( از هاروارد که نه..از مهد سرخابی)!راضی

 

ماهان

و پرتاب کلاهها در انتهای جشن ...

 

جشن

ماهان

ماهان

                    

                                      گل

                       بالندگیت پیاپی...دلبند مادررر

نظرات (32)

ساناز
31 خرداد 93 18:57
سلام . مهنوش جونم اول از همه بگم دلم کلی برات تنگ شده بودااااا
مامان مهنوش
پاسخ
..من هم همینطور سانازمممممم...یه کمی درگیر انتخاب مدرسه ماهانم این روزا..
ساناز
31 خرداد 93 18:59
ماهان عززززززززززیزم کلی مبارک باشه گل پسر ماشالا از عکس اول مهد تا عکس آخرین روز کلی بلند قامت و بزرگ شدی ..انشالا فارغ التحصیلی دانشگاه عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
...وای ساناز نگو که اصلا ادم نمیفهمه کی انقدر بزرگ شدن..
ساناز
31 خرداد 93 18:59
عکس اون بالا لیانا جونم هم کلی قشنگههههههههههه
مامان مهنوش
پاسخ
...افرین به حواس جمع و دقت نظر دوستم..
مهربوون
31 خرداد 93 19:12
اییی جووون دلمم بچه ها همینن دوستم زودی بزرگ میشن ،مهم سلامتی و شادی همیشگیشوووونه خوش باشییین همیشه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..شما هم شاد باشید و برقرار
بیتا
31 خرداد 93 19:51
ما که فکر کردیم خارجست دست کم از هاروارد نداشت. ما هم از این مهدا داریم....
مامان مهنوش
پاسخ
.نه عزیزم..همینجاست..تهران بزرررررررررررگ!
الهه مامان مبین
31 خرداد 93 20:13
مبارک باشه ماهان عزیزم . امیدوارم در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی خسته نباشی مهنوش ماهم . بهت تبریک میگم یه دنیا بوووووووووووووووس برای ماهان ماهم و مهنوش عزیزم ( خصوصا جوجه طلایی خودم لیانای نازم )
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنونم الهه جون... بوووس برای مبین عزیز
مامان شازده پاشا
31 خرداد 93 23:27
شاپسرانشالاجشن فارغالتحصیلیت این باراز خوده هاروارد مهنوش جوووووووووونم امیدوارم همیشه ی عمرغنچه های نازت باعث بالندگیت بشن
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی حکیمه عزیز...و همینطور برای شازده پاشای گل گلاب
نیکــو
1 تیر 93 12:07
چه مراسم قشنگی .. عزیزم ایشالا که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیز دلم
مهتاب
1 تیر 93 14:29
سلام مهنوش جان نمیدونم پیغام های قبلی به دستتون رسیده یا نه.من عاشق وبلاگ شما هستم گاهی با خوندن بعضی جمله ها گریم میگیره بسیار پر اساس و زیبا مینویسید .ماهان عزیز امیدوارم به یاری خدا پله های ترقی طی کنی که شایسته بهترین هایی.طرفدار مهنوش عزیز/لیانا نمکی/ماهان خوش تیپ مهتاب
مامان مهنوش
پاسخ
...اره عزیزم..رسید..ممنون از کامنتهای محبت امیزت..لطف داری گلم
مهربوون
1 تیر 93 22:21
چرا نظر های من نمیرسه؟ِِِِِِ!!!!!!!!!!!!!!
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیز دلم من که تایید کردم نظراتت رو..تو قسمت نظرات چک کنید میبینید
مهربوون
1 تیر 93 22:39
آخه خیلی کوچولوهات و دوس دارم گفتم شاید دوست نداشته باشین جواب بدید
مامان مهنوش
پاسخ
..نه عزیزم..این چه حرفیه...ما هم خوشحالیم از دوستی شما
fafa
1 تیر 93 23:39
عزیزززززم وای چه حس پر غروری واقعا توی چشم به هم زدنی بزرگ میشن ایشالا مدرک هارواردش رو هم میگیره بالا ترش رو هم میگیره حتما با دعاهای خیر شما مامان بابای مهربونش موفقیتها و پیشرفت هاش هر روز بیشتر از دیروزه-دینگ دینگ
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی فافا جون..
مامان فرخنده
2 تیر 93 7:56
عزيزززززززززززم ماهان جون توي اين دوسال هزار ماشالله چقدر بزرگتر شدي عاشق اون حركات موزونت هستم پسرك شيطون بلا ديگه مهنوش جون امسال يه پسر كلاس اولي داري واي كه ليانا جون چقدر بايد كتاب گل پسر را دست بزنه ولي اون هم زود سواد ياد ميگيره وعكس فارغ التحصيليت از هاروارد واقعا قشنگ بود عزيزززززززززززززم
مامان مهنوش
پاسخ
...وای نگو فرخنده جون که در همین مرحله انتخاب مدرسه اش خل شدم!!..حالا تا بقیه اش..بووس برای ملیسای نازم
مامانی اریان
2 تیر 93 12:02
خاله جونم مبارک باشه ایشالله دکتری... واااااااااااای خداچپقد این پسر خوشگل و نازه عاشششششششششششقشم عزیز دلم مامانی مهربون خوشحالم از خوشحالیت واااای خدا منم همین ارزو ها رو دارم در ضمن چقد خوب که یادگیریه چند تا زبان رو برا گل پسری انتخاب کردین دوستون دارم دلم واسه لیانا جونم تنگ شده
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم...لطف داری
مامی الی
2 تیر 93 15:32
خدا حفظشون كنه ماشااله هردو ناز و زيبا هستن مثل مامانشون دوست داشتني هستن.
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی مامی الی جون...لطف داری...اریای قشنگمو ببوس...اولش عکس اریا رو دیدم گفتم چقدر اشناست..بعدش تازه متوجه شدم مامی الی خودمونی
مامانی
2 تیر 93 15:52
سلام دوست عزیزم اول از همه نی نی خوشمزه ام که عکسشو گذاشتی وای چه نا نازه تو عکسش و همینطور مطلب زیبایی که زیرش نوشتی خیلی پر معنا عزیزم دوم برای ماهان گلی و تپلی خاله هم تبریک دارم فرااااااااااااااااااوونگل تبریک عزیز دل خاله انشالله بهترین مدرک هارو از بهترین و معتبرترین های دنیا کسب کنی عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی خاله مهربون..لطف داری
ابجی سجا
2 تیر 93 23:02
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد
الهه مامان مبین
3 تیر 93 0:45
وای مهنوش جون چقدر جالب . زمانی که عکس لیانای نازم رو عوض کردی همراه با پست جدیدت اومدی بالای مطالب دوستانم . به عکس لیانای نازم نگاه کردم دیدم عوض شده . ولی توی وبت هنوز عوض نشده بود چند باری اومدم عکس جدیدش رو ببینم ولی بازم عوض نشده بود ، تا الان که به وبت اومدم دیدم تغییر کرده . قربون اون عکس خوشگلش با اون لباسای نازشششششششششششششششششششششششششش
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون الهه جون..خدا نکنه عزیزم..مبین نازنینم رو ببوس
رومینا
3 تیر 93 10:04
همواره به یاد داشته باش،موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی است پیوسته .ماهان جونم موفق باشی. مامانی خیلی دوستون داریم . لیانای نازم رو ببوس
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی رومینا جون
آدرینا
3 تیر 93 14:25
مبارک باشه ماهان خوشگلم
امیررضا و آماندا و مامانی
4 تیر 93 1:57
سلام از اینکه با وب شما آشنا شدم خیلی خوشحالم ایشاالله بچه هاتون پاینده باشند خانمی شما لینک شدید دوست دارم با هم دوست شیم چون بچه هامون هم سن وسالند و از تجربیات هم استفاده کنیم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم...ما هم خوشحالیم از داشتن دوستی مثل شما
مامان
4 تیر 93 16:56
سلام مهنوش جونم خوبی؟فرشته های خوشگلم خوبن؟ عکس لیانا جونم مثل همیشه خوشگله.ببوسش خانمی...
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنونم عزیزم..لطف داری
مامان
4 تیر 93 16:59
ماهان جونم مباااااااارک باشه عزیزم. ،انشاالله که همیشه موفق باشی.
مامان
4 تیر 93 17:02
لباس فرم و رقص بچه ها عالی بود....
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون
مامی الی
5 تیر 93 23:09
آره عزيزم مامي إلى خودتونم :-* ليانا نازدونه رو ببوس و ماهان جونو ناز كن.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..اریای نازنین رو ببوس
مامان آنا
6 تیر 93 13:30
انشااله فارغ التحصیلی ماهان عزیزمون از دانشگاه را جشن بگیرین.مامانی بدون اغراق میگم من هیچ وقت پسر بچه ها را دوست نداشتم. ولی پسر شما عین ماه میمونه و واقعا تو دل برو و عزیزه از اولین عکسی که ازش دیدم همین حس را داشتم.خدا حفظش کنه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..نظر لطفته..بووس برای انا کوچولوی شیرین ناز
مـ ــریـــ ـــــم
6 تیر 93 22:22
چه مراسم با شکوهی ایشالا جشن فارق التحصیلی دانشگاه عشق کوچولوی خوشگلم . مهنوش جون ماهان یکی از خوش تیپ ترین و خوشگل ترین پسراییه ک تو رده ی سنیش تا حالا دیدم ... هزار ماشالا . الهی من قربون جفت خواهر و برادر بشم . چشم بد دور باشه ایشالا
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون مریم جون..لطف داری..حنای خوشگلم رو ببوس
شیما مامان شاهین کوچولو
10 تیر 93 0:15
ای ول یعنی از دیدن عکسای ماهان جون لذت بردم... عجب مهد کودک تووووووپی خیلی جالب بود... افرین به اقا ماهان هنرمند که بلده هنرنمایی کنه از اجرای رقصها لذت بردم...کاشکی منم اونجا بودم از نزدیک میدیدم قربونش بشم...
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنونم شیمای عزیز..خدا نکنه گلم
شیما مامان شاهین کوچولو
10 تیر 93 0:17
مهنوش جون تا حالا چند بار کامنت گذاشتم اما نمیدونم چرا ارسال نشده... بعضی وقتها هم وبلاگ باز نمیشه خیلی سنگینه
مامان مهنوش
پاسخ
..شیما جون چند ثانیه طول میکشه تا صفحه کامل لود شه..برای خود من هم همینطوره..و اتفاقا وب شاهین گلم هم همینجوری برای من باز میشه..با تاخیر..مال سروره یا چیز دیگه نمیدونم..
مامان آیسو وآیسا
10 تیر 93 18:01
ارغ التحصیلی ات از مهد کودک مبارک باشه ماهان جووونم همه چی عالی بود بسیار انشالله دکترا تو بگیری وبیاییم اینجا به مامانیت تبریک بگیم گلپسر
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم
ANA
18 تیر 93 12:38
سلام .وبلاگ خیلی زیبایی داری با این دوتا نی نی ناز ..خیلی دوست داشتنی اند....به من سر بزنید ......
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
مامان مهدیس
8 مهر 93 0:18
سلام خدا بهتون ببخشه و زیر سایه پدر و مادر موفق و سلامت باشن خیلی نازن خواهر و برادر مهربونی میشن در آینده
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم