لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

هشت ماهه دوست داشتنی من...

1393/3/19 0:23
نویسنده : مامان مهنوش
4,670 بازدید
اشتراک گذاری

دلبند لطیفم..

صدف دهانت هر روز زیباتر میشود..یک مروارید دیگر..این بار از بالا

سومین دندان............خوش آمدی

                      گل

فسقلی شیرین مامان.. چند روزی بود که دایم انگشت کوچولوت رو توی دهانت میکردی و روی لثه های نرم و نازکت فشار میدادی..حقیقتش اصلا فکرش رو نمیکردم که دهان کوچکت به این زودی میزبان مروارید دیگه ای بشه......

تا این که روز هجدهم خرداد از صدای سایش دندانهای ریزه میزه ات به یکدیگر حدس زدم که نفس مادر باید صاحب دندان جدیدی در فک بالا شده باشد....و وقتی با انگشتم لثه های نرمت را لمس کردم..حس یک دندان تیز کوچولو حدسم را به یقین مبدل کرد... 

و حالا ملوسک سه دندانه مان هر روز با شیرین کاریهایش ما را به اوج می برد و به وجد می آورد...و ما هم به سختی سعی می کنیم خویشتن دار باشیم و از قورت دادنش خودداری کنیم!

     

                      

          لبخندت همه دنیای من است نازنینمممممممم

لیانا

 

موهای دختر گیس گلابتون مادر کمی بلند شده بود! طوری که اکثر مواقع یا جلوی چشمهای نازش را میگرفت و یا.....!!

  لیانای فشن یا وصل شده به پریز برق!!!..قضاوتش با خودتان!

لیانا

این جوری بود که طی یک اقدام ضربتی موهای ابریشمی دخترکم را که از بهشت با خودش آورده بود چیدم و کوتاه کردم!

این هم نتیجه کار.......لیانا اسپارتاکوس !(..با وجود یک وروجک پر جنب و جوش و پر از تکان و یک قیچی تیز در دست و یک مامان ناشی و نا کار بلد! ..انتظار نتیجه بهتری را هم نمیشود داشت)متنظر

 

لیانا

 

از جمله پیشرفتهای دیگر عروسکم در ماه هشتم توانایی نشستن به تنهایی است...

                         بدون شرح!

لیانا

ماهان

 

مهارت دیگر شیرین عسلم سینه خیز رفتن و قرار گرفتن در پوزیشن چهار دست و پا است...البته پیشروی به سمت هدف با ترکیبی از هردوی اینها انجام میشه!..که نمیدونم اسمش رو باید چه گذاشت.. چهار دست و خیز!

به این ترتیب در هر نقطه ای از خونه اگر لیانا رو در حال لیس زدن سنگ کف زمین پیدا کنیم عجیب نیست!..دخترک تی سر خود من!

از فضولی...ببخشید..کنجکاوی بی حدش هم هرچی بگم کم گفتم!..به هر چیزی از کنترل تلویزیون گرفته..تا گوشی موبایل و عینک و ..علاقمند است در حد اعلا!..اسباب بازی ها را هم که ما برای دلخوشی خودمان میخریم و بس!!!

لیانا

 

دخترکم وقتی هنوز گیسو کمند بود!

لیانا

ملوسک نازنینم بای بای کردن را هم یاد گرفته...و البته ددر شناس شده..اون هم چه جوررررررر!!..دختر کو ندارد نشان از مامان!خندونک

جوجه های مادر آماده به جهت ددر!

ماهان

 

باز هم عشقولکهای مامان در کنار هم

ماهان

و نوبتی هم باشد نوبت میرسد به چند  عکس از دردانه مادرررر...

 

ماهان

ماهان

 

عزیز دل مادر عازم تولد دوستش آدرینا ست..

ماهان

 

و آخر شب خسته و وارفته و گریم شده!

 

ماهان

 

ماهان ماهم در گذر زمان!

ماهان

ماهان

 

و باز هم لیانا در اتلیه فاطمه جون!!متنظر

 

 

لیانا

لیانا

 

آفتاب بدم خدمتتون!عینک

لیانا

 

و اماااا...خاله ریزه زبل مامان را دیگر نمیشود در گهواره اش خواباند!..فسقلی خوشمزه من که تا چند وقت پیش مثل یک فرشته کوچک... آرام و بی صدا در گهواره میخوابید..حالا با گرفتن دیواره آن خودش را بالا می کشد و با چنان قدرتی گهواره را تکان می دهد که بند دل آدم پاره می شود..از تصور افتادنش!

 

لیانا

 

و این بدان معناست که وقتش رسیده که دخترکم به تخت خودش نقل مکان کند!

 

لیانا

و این هم صحنه ای که در سومین شب با آن مواجه شدم..وقتی برای سرکشی  نیمه شب به سراغ دخترکم رفتم!متفکر

لیانا

 

و دست آخر هم واکر جدید نازکم....برای وقتی که او اولین قدم های کوچکش را بر خواهد داشت...و من با هر قدم برایش آرزوهای بزرگ خواهم کرد....

 

واکر

 

پسندها (20)

نظرات (44)

مامی آنا
20 خرداد 93 1:24
وای قربونش چه عکس های نازییییی ازش گرفتی مامانی.مرواریدجدیدش هم مبارکهمامانی دیگه موهای دخملمون را کوتاه نکن که ببندیش و گل سر براش بزنی خیلی بهش میادچون ماشااله موهاش قشنگهالبته منم ازموهای نامرتب خوشم نمیاد از قضا یه دختر موفرفری با موهای ژولیده نصیبم شده که هرچی موهاش را شونه میکشم باز همون حالت قبل میشه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم...موفلفلی که خوبه..من عاشق موفلفیام..بوس برای دخمل موفلفلی
مامانی اریان
20 خرداد 93 10:39
اوووووووووو.... چه همه خبر قربونت بشم خاله همیشه لبت خندون باشه سومین دندونت مبارک.مبارکه که یاد گرفتی بشینی ...راستی ای مامانیه شیطون چه بلایی سر موهای دخترمون اوردی؟؟؟ پسر طلا تولد خوش گذشت همیشه به شادی عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم...واقعا ..بلا..اون هم چه بلایی..
مامان شازده پاشا
20 خرداد 93 11:09
آفرین لیاناجون گل بااینهمه پیشرفت مهنوش جون حسسسابی روموهای بچه هنرنمایی کردیا
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی حکیمه عزیزم..وای وای نگووووووو..
الهه مامان مبین
20 خرداد 93 11:43
ای جون دلم به این عسل خاله . قربونت برم عزیزم . چه عکسای خوشگلی . فدای اون خنده هات . مهنوش جون لباس اولیه و اون طوسیه خیلی بهش میان . هزار ماشاا.. . قربون ماهان عسل که دیگه مردی شده واسه خودش . مرواریدای 2 و 3 هم مبارک باشه . میبوسمتون زیاااااااااااااااااااااااااااد
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی عزیزم
الهه مامان مبین
20 خرداد 93 11:54
راستی مهنوش جون این عکسایی که بچه ها در یک حالت هستند مثل اون جعبههه که روی سرشونه خیلی با مزه ست . از این ایده ت خیلی خوشم میاد چقدر ماهان زیر جعبه نفس تر شده . ای جونممممممممممممممممممممممممممممم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون الهه گلم
مامان سمیه
20 خرداد 93 11:55
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم.
Hasti
20 خرداد 93 13:09
مهنوش جون من خیلی از خونه زندگیتون خوشم میاد... خیلی شیکه اینو کاملاً از عکسا میشه فهمید... همچنین لباسهای بچه هاتون! هم ماهان، هم لیانا (: میتونم بپرسم از کجا میخری؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..از هر کجا که چشمم لباسی رو بگیره..فرق نداره کجا باشه
ساناز
20 خرداد 93 14:59
لیانا جووووووونم سومین مرواریدت مبارک نازنین خوشگل
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون خاله گلم
ساناز
20 خرداد 93 15:00
مهنوش جون خیلی خیلی عکسای قشنگی بود لیانا جون رو کلی ببوس ماشالا کم کم داره راه میفته
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی سانازممم
ليلا
20 خرداد 93 16:54
مهنوش عزيز سلام من مامان لياناي هنوز از راه نرسيده هستم به اميد خدا اواخر مرداد منهم لياناي زيباي خودم را خواهم داشت وقتي در وب به دنبال معناي اسم ليانا مي گشتم به وبلاگ شما برخوردم و اولين چيزي كه به ذهنم متبادر شد روح سالم و صفاي دروني شما بود اينهمه ذوق و علاقه و زمان كه شما صرف ثبت لحظات زندگي مي كنيد تنها نشانه سلامت روح و روان است برايتان تندرستي هميشگي آرزومندم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..لطف دارین..ایشالا به سلامتی فارغ میشید و دختر گلتون رو در اغوش میگیرید
مامان
20 خرداد 93 19:11
سومین دندونت مبارک لیانای نااااازم.
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم
مامان
20 خرداد 93 19:12
اولین کوتاهی مو های نرم و لطیفت مبارک. دست مامان آرایشگر درد نکنه...
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی خاله جون
مامان
20 خرداد 93 19:14
چه اصطلاحات بامزه ای مهنوش جونم. طی سر خود،چها دستو خیز
مامان مهنوش
پاسخ
..مسئله این است!..تی یا طی؟؟.خخخ
مامان
20 خرداد 93 19:16
نازی ماهان عزیزم در گذر زمان. عکسهاش خیلی قشنگ بود.
مامان
20 خرداد 93 19:19
واکر خوشگلشم مبارک.انشاالله به همین زودی راه بیوفته و بشه همپای مامانی توی ددر رفتن.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی مامان مهربون
شیما مامان شاهین کوچولو
21 خرداد 93 0:43
ای جووووووونم مروارید جدید مبارک وای چیکار کردی مهنوش جون با موهای لیانا هنرت منو کشته واکرش خیلی خوشگله. مبارکش باشه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی شیما جون...واقعا که..داشتی هنرو....خخخ
مامان دردونه
21 خرداد 93 1:08
ای جون دلممممممممممم...خدای من مبارک عزیزم مروارید خوشملت
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی خاله
مامان دردونه
21 خرداد 93 1:09
اخ خدای من لیانا جون من 4 دست و پا و سینه خیز میره...مبارک باشه فدات شممممممممممم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون..خدا نکنه
مامان دردونه
21 خرداد 93 1:09
ماهان جونمممم که هههههههههه....عزیزم تولد خوش گذشت....
مامان مهنوش
پاسخ
..اووووه..چه جورم
مامان دردونه
21 خرداد 93 1:09
بوووووووووووووووووس برا 2 تا وروجک و مامان مهنوش
هما(مامان رستا)
21 خرداد 93 2:19
جونممممم لیانا سه دندون خدا بگم چی کارت کنه مهنوش با این مو کوتاه کردنت ببرش ارایشگاه تا خرابکاریتو درست کنه قربونش بشم با اون موهاش
مامان مهنوش
پاسخ
...وااااااااااااا...مو زدم به این خوبی...هیشکی مثل مو نوموتونه مو بچینه..
fati_k21
21 خرداد 93 10:04
الاااااااااااااهی نیگاش کن چقد ناناسه این دخملک. ماشاالله.خدا حفظش کنه براتون. ماهم یه دونه فلفل طلا از اینا داریم منتها مال ما یکسال و 2 ماهس... خیلیم لیانای شما شبیه فلفلک ماس. اگه موافق بودین لیانا جونو بلینکم شمام منو بلینکین. پسرتونم مثل اسمش مثل ماه میمونه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم...نظر لطفته..خدا کوچولوی شما رو هم حفظ کنه
مامان فرخنده
21 خرداد 93 10:39
سومين مرواريد قشنگت مبارك باشه مهنوش جون خوب كاري كردي موهاش را كوتاه كردي خيلي خيلي شبيه ماهان جون شده ببوس اين دخمل خوش اخلاقو كه هميشه خندون هست
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون فرخنده عزیزم..خدا رو شکر یکی کارمو تایید کرد...
دنیا جون
21 خرداد 93 14:48
من بطور اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم وباید بگم ک شما خیلی باسلیقه اید خیلی از وبلاگ و نوع نوشتتون خوشم اومده ای کاش یه عکس هم از خودتون میذاشتیت تا میتونستیم این مامان مهربونو ببینیم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..لطف دارین...ولی اینجا یه فضای عمومیه و من علاقه ای ندارم که عکس خودم توش باشه
nasim
21 خرداد 93 18:01
سلام مهنوش عزیز سومین مروارید مبارک باشه لیانا جوووووووووووووووووووونم موهای نازت مبارک باشه شیرین عسل دست مامان درد نکنه ماهان عزیزم همیشه شاد باشی خوش تیپ
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی نسیم عزیزم
مهتاب
21 خرداد 93 22:44
سلام مهنوش جان من مهتاب هستم به تازگی با وبلاگ شما اشنا شدم. از هر وبلاگی خوشم نمیاد .ماشالا بچه های نازی دارین و کاملا مشخص هست که خیلی با به سلیقه هستین من 2 سال که ازدواج کردم فعلا نی نی ندارم چون درس میخونم . بچه های گلتونو ببوسید
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم...ممنون..لطف داری...خوب هنوز دیر نشده..فعلا از زندگی دونفره تون لذت ببرین..چون با اومدن نی نی محدودیت هاتون زیاد میشه
paridokht
22 خرداد 93 14:33
سومین دندونت مبارک باشه خوشگل خانوم عکسات خیلی نازن عزیزم آفرین به مامان عکاستون!!
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
fafa
22 خرداد 93 17:14
مبارک باشه دندون جدید و پیشرفتهای جدیدش خدارو شکر که تنشون سالمه و دعاهای زیبای مامانشون بدرقه راهشون همین روزهاست که از قدر برداشتن هاش هم بنویسی
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی فافا جون..پهلوون فسقلت رو ببوس
مامان دو فرشته
22 خرداد 93 23:26
نشستن عروسك خانم مبارك همچنين واكر خوشگلش انشاله به همين زودي عكسهاي قشنگتو با واكرت ببينيم.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..بوووس برای دو تا فرشته ناز شما
الهه مامان مبین
23 خرداد 93 1:42
مهنوش ماهم عیدتون مبارک . میبوسمتون
مامان مهنوش
پاسخ
..عید تو هم مبارک باشه الهه عزیزم
مامان زهراناز
23 خرداد 93 8:06
سلام عزیزم چه دختر و پسر نازی خدا براتون حفظش کنه ماشالله به مامان با سلیقه چه لباس های خوشگلی واسه دخملش می پوشه واقعا خوردنی میشه من با اجازه لینکتون کردم اگه دوست داری به ما هم یه سری بزن
مامان مهنوش
پاسخ
..لطف داری عزیزم..حتما..
مامان مینای آرتین
23 خرداد 93 17:19
عجب آرایشگری... بی اغراق بگم لیانا خانم خیلی با جذبه است اما ماهان وقت نشستن یه جنتلمن کوچولوئه...
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم مامان مینای عزیز..لطف داری
سارا
24 خرداد 93 1:09
وایییی چه بچه های نازی دارین مهنوش جووون همیشه خندون باشین خوشحال میشم بخونمتوووون
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..ما هم از داشتن خواننده ای مثل شما خوشحالیم
مریم مامان دیبا
24 خرداد 93 14:55
ووووووووووووووووووووش عزیزم سومین دندونت مبارک گل نازم مامانی عجب مدلی زدی موهای دخملمون رو ولی این دخملی همه جوره نااااااازه . واکرش هم مبارک باشه و یه تشکر جانانه از مهنوش عزیزم برای راهنمایی که برای غذای دیبا دادی باورت نمیشه با هر قاشقی که دیبا می خوره از ته دلم برات دعا می کنم چون واقعا زجر می کشیدم از اینکه لب به سوپ هام نمی زد انواع و اقسام طعم ها رو امتحان کرده بودم اما اصلا یادم به الوچه نبود. خلاصه یه دنیا ممنون عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..خواهش میکنم مریم جون...کاری نکردم...ایشالا که همیشه دیبای نازم غذاهای خوشمزه مامان پزو خوب بخوره و قوی و سالم باشه
mahya
27 خرداد 93 14:46
سلام ای جونم ماشالله به این بچه های گل و ناز موهای لیانا که خیلی باحال شدن دخترمون همه جوره عسله راستی این فاطمه جون کی هستن؟ عکسایی که می گیره قشنگن
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مهیای عزیز...بله فاطمه جون کم کم داره یه پا عکاس میشه
✿مامان دنیز✿
27 خرداد 93 17:33
سلام گلهای خاله اینجا چه خبرا بود وما نمیدونستیم آخه سرم گرم دنیزمه و دندوناش که یکی یکی داره در میاد آخه میدونین که دنیزم از لیانا جون 11 روز کوچیکتره...وای نگو از این سینه خیز رفتنا شونو و تو گهواره بلند شدن و چهار دست و پا شدنا....امونمو بریده به خدا... تا بیدار میشه میذارمش وسط حال ،برا خودش بازی کنه یه چیزی برا خوردنش بیارم میبینم جلوتر از من آشپزخونه اس تا منم میبینه که میخوام برش دارم ذوق میکنه و سعی در فرار....موندم پا بگیرن چی میشن؟!!!همشم تو خونه میچرخه و رو زمین کوچکترین چیزی هم بیوفته بر میداره میذاره دهن....فکر کنم باید به الانشون بیشتر شکر کنیمآخه رفته رفته مسئولیتشون سنگینترم میشه و شیطونیا هم بیشتر،فدای دل کوشولوشون بشم
مامان مهنوش
پاسخ
..واقعا که داستانی شده این شیطنت وروجکها..من هم حال و روزم مثل شماست..درکت میکنم دوستم..ببوس دنیز نازنینم رو
مریم مامان شاینا
28 خرداد 93 1:07
عزیییییییییییییییییییییزم خدا حفظشون کنه .ماشالله خیلی نازن .اجازه هست لینکتون کنم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..خواهش میکنم عزیزم..
آدرینا
28 خرداد 93 18:03
مهربون
29 خرداد 93 1:11
نظر من و تایییییییییید نمیکنید چرا
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم تایید کردم که..الان چک کردم دیدم تو پست تقویم 93 شما کامنت گذاشتی که من تاییدش کردم
مامانی اریان
29 خرداد 93 12:57
میشه به وبم بیاید و بگین شما کجایی هستین؟
مامان مهنوش
پاسخ
..ایرانی هستیم دیگه..
محیا
29 خرداد 93 14:32
چه دختر نازی خدا براتون حفظ کنه خوش حال میشم به وبلاگمون سر بزنید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..حتما
مهربوون
29 خرداد 93 23:48
احتمالا به دستتون نرسیده خوشحال میشم بخونمتوووون کل های نازی دارید ببخشید عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم...خواهش میکنم
مامانی بهار
30 خرداد 93 15:54
سلام به روی ماه لیانا جون که ماه مهره مثل بهارم و مامانی مهربون و ماهان خوشگلم که چشماش مثل بهارمه. خوشحال شدم که بهتون سر زدم . میشه بهارم با لیانا که همسنن دوست شن البته هم لینک مرسی اگر موافق بودید به ما خبر بدید متشکرم.
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی گلم...لطف داری...چرا که نه..ما هم خوشحال میشیم
مهتاب
31 خرداد 93 18:17
سلام مهنوش جان نمیدونم نظرم به دستتون رسید یا نه . در هر صورت عاشق وبلاگ زیباتون هستم امیدوارم خدا بچه هاتونو براتون حفظ کنه برای منم دعا کنید خدا یه نی نی به من و عشقم بده
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنونم مهتاب جان...لطف داری گلم...ایشالا که زودتر به ارزوت میرسی عزیزم