لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

سلام سلام سپیدی!

1392/11/14 18:26
نویسنده : مامان مهنوش
2,941 بازدید
اشتراک گذاری

          برف اومده شبانه               رو پشت بام خانه

         برف اومده رو گلها            رو حوض و باغچه ما

        زمین سفید هوا سرد          ببین که برف چه ها کرد

         برف قاصد بهاره             زمستونا می باره

        سلام سلام سپیدی             دیشب ز راه رسیدی؟                                                                                                                                 جدا کننده                                                                                                     

 از دیروز صبح بالاخره تهران هم رنگ و بوی زمستونی به خودش گرفتبرف و بارش برف همه جا رو سپیید پوش و زیبا کرد

دلم میخواست پسرکم خونه بود تا باهم میرفتیم و حسابی برف بازی میکردیم برف باریو یه آدم برفی دماغ هویجی ادم برفی درست میکردیم ، ولی از اونجا که قند عسل مامان هنوز داره دوران نقاهت رو طی میکنه و به خونه برنگشته من و دخملی و فاطمه جون رفتیم روی پشت بوم و به گرفتن چند تا عکس تو این هوای برفی و سرد بسنده کردیم سرما

البته اول تصمیم بر این بود که بریم توی حیاط ، که بعد از پایین رفتن و دیدن پله های منتهی به حیاط که انباشته از برف بود ، از ترس سر خوردن روی برفها همونجا جلوی در ورودی چند تا عکس انداختیم و برگشتیم بالا و بقیه عکسا رو رو پشت بوم گرفتیم

تو گل دخمل مامان هم انقدر از دیدن برف خوشحال بودی و ذوق میکردیدروغگو که تمام مدت چشمات بسته بود!!!!!!!

 

 

                  جدا کننده

                  

    لیانا در برف                                                                                                                                                                                                                                                                                  پشت بام

                                                                                                                                        پشت بوم                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                پشت بوم                                                                                                                                                                                                                                                                                     

               این هم منظره کاجهای سفید پوش  (اثر هنری مامان )!عینک                                                                                                                        برف                                                          

پسندها (1)

نظرات (8)

بهار مامی غزل
15 بهمن 92 0:28
اولین برف بازی دخمل کوچولو مبارک وای چه تراس با صفایی ای کاش اسمون ابی هم قسمت ما پایتخت نشینا بشه تا بتونیم زیر این الاچیق های باصفا هوای پاک نفس بکشیم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم بهار جونایییییی گفتی...دلم لک زده برا اسمون ابی....ما که سالی یه بار هم نمیریم تو حیاط یا تراس بشینیم..زیز این اسمون خاکستری لطفی نداره که!
ماری
15 بهمن 92 4:38
جووونم برف جونم لیانا خانوم زمستونی ....میدونم چون تجربه دومت هستش نباید بگم قدر این روزای خیلی خیلی کوچولویی اش رو بدون...ولی گفتم دیگه خخخخ الان که عکسای شش ماهگی امیرعلی رو نگاه میکنم واقعا دلم تنگ اون روزاش میشه که از بیخ و بن وابسته بود ...دورانی بود گل پسرمون هم که ابله مرغون گرفته ایشالله که هرچه زودتر بهبودی حاصل شه و جمعتون جمع ...میدونم چثدر دلتنگشی عزیزم نگران لیانا جون نباش من هم شنیده بودم که زیر یکسال مبتلا نمیشن ایشالله که همینطوره...از زندگی لذت ببریو شاد باشید .بووووس
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی از لطفت ماری جونواقعا این روزا خیلی زود میگذره..من که عکسای کوچولویی پسرمو نگاه میکنم دلم ضعف میره برا اون روزاش..دلم میگیره که دیگه زورم نمیرسه بغلش کنم بوس برای امیر علی جون مو فلفلی
مامان فرخنده
15 بهمن 92 9:00
به به مامان خانم عكاس خيلي قشنگ بودند قربون ليانا كه داره ذوق ميكنه اميدورام پسري زودتر خوب بشه وبياد پيش شما راستي اسم پسري چيه
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم خاله فرخنده جونمممممم اسم پسملی ماهانه عزیزم
آدرینا
15 بهمن 92 12:49
ای جونم برف دوش داری لیانا؟ فدات شم خوشگل خانوم
مامان مهنوش
پاسخ
lمرسی ادرینا جونخدا نکنه خاله جون
رومینا
16 بهمن 92 16:56
پرنسس کوچولووووووووووووووو چه تراس قشنگیییییییییییییییییییییییییییییییی. امیدوارم زودی داداش لیانا جون خوب بشه و بیاد خونه حتما لیانا جونم دلش براش تنگ شدهههههه
مامان مهنوش
پاسخ
این پشت بومه..تراس ما اگه به این بزرگی بود خوب بود که ممنون از لطفت دوست خوبم...پسملیم امروز اومد خونه بوس برای رادوین گلم
هما
18 بهمن 92 14:04
ای جونممممممم لیانا برفی ههههه اون خنده اش منو کشته خدارو شکررر که ماهان به اغوش خانواده برگشت
مامان مهنوش
پاسخ
این خنده من چی؟ تو رو کشته یا درون حلقت جای دارد؟! برای رستا قلمبه
مامان آیسو وآیسا
20 بهمن 92 23:13
عزیززززم چه ناززز شدی تو برفها
مامان مهنوش
پاسخ
نازی از خودتونه
عمه مينا
25 بهمن 92 17:02
تمام انجه دانستم همين است من از روز ازل ديوانه بودم ديوانه اون لبخندهاي ملوست عسل عمه قربون اون ختدهات