لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

روز صدم و رولت مامان پز!

1392/10/24 23:02
نویسنده : مامان مهنوش
2,525 بازدید
اشتراک گذاری

100 روزگیت مبارک باشه دخترم...  

 

  الهی صد ساله شیقلب                نه صد و بیست ساله شیقلب

 نه صد و بیست سال کمهقلب          همیشه زنده باشی قلب                                       

                                                                       

 دخترکم صد روز از اومدنت گذشت..کوچولوی مامان حس حضورت و بودنت بهترین و قشنگترین حس دنیاست و خدارو هزار بار شاکرم بابت این هدیه بی نظیر و ارزشمند...امروز به مناسبت صد روزگی شکوفه قشنگم بعد از مدتها همت کردم و یه رولت خوشمزه درستیدم..هرچند که خودت از هر کیک و رولتی شیرینتر و خوشمزه تری نباتم..در ضمن خیلی هم خانومی کردی و تمام مدتی که من مشغول درست کردن رولت بودم توی راکرت نشستی و مامان رو نگاه کردی..فدات بشه مامان که انقدر خانوم و فهمیده ای عسلم..عاشششششقتم....                                                                                                                     

 لبخند زدی و اسمان ابی شد   شبهای قشنگ با تو مهتابی شد                             فدای اون خندیدنت بشم شیرینم                                                                                                                   لیانا                                                                                                                                                                                                                                                                                لیانا                                                                                                                                                                            

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
17 دی 92 22:45
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ تم های جشن تولد و .... طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://temparti.blogfa.com/
مانيا
19 دی 92 13:12
سلام مهنوش خانوم چه دخمل ماهي دارين ماشاالله مبارك باشه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین
sama
21 دی 92 15:38
سلام به مامان لیانای نانازی...خیلی خوشحالم که برای لیانا وبلاگ درست کردی چون من از خواننده های خاموش تاپیک آبان هستم و همیشه پستای شما و یکی دوتا از مامانای دیگه رو دنبال میکردم...روحیاتتو سلیقتو دوس دارم و ازین به بعد وبلاگتو دنبال میکنم...من هنوز نی نی ندارم و ایشالا بزودی نی نی دار میشم و خوشحال میشم از تجربیاتت استفاده کنم صد روزگی لیانا خانم گل مبارررررررررررررک
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم...نظر لطفته..ایشالا به زودی مامان یه نینی خوشگل و سالم میشی
غزل
24 دی 92 20:45
سلام مهنوش جون...منو هم با لیانا گلت دوس میکنی ؟؟؟ببوسش
مامان مهنوش
پاسخ
حتما..چرا که نه..خیلی هم خوشحال میشم
ساناز
6 اسفند 92 20:40
قيافه اشو ببين چه بامزه ميخنده جامووووووووون خالي بوده رولت مامان پز
مامان مهنوش
پاسخ
اره ساناز جون...جاتون خالی بود