لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

عکس بازی!

1392/10/15 12:31
نویسنده : مامان مهنوش
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

 حس بودنت قشنگترین حس دنیاست

  تو که باشی....

  هر روز را....نه

  هر ثانیه را...عشق است!

                                                                                                                                                                                                                                                        لیانا                                                                                                                     لیانا                                                                                                                      لیانا                                                                                                                      لیانا                                                                                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مينووووووو
16 دی 92 8:29
عزيز دلم هزار ماشالله خدا حفظش كنه اين فرشته خوشكل رو ولي خودمونيماااااااا پسرت خوشكلتر از دخترت هست
غزل
24 دی 92 20:48
بیا لیانا جون این گل مال تو ...من تو رو لینک کردم ...اسمم غزله ..ما همسن هستیم..دوستت دارم... تو هم بیا بهم سر بزن..غزل فضل اللهی هستم...
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم...بهتون سر میزنیم