لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

تعطیلات نوروزی

1394/1/18 12:42
نویسنده : مامان مهنوش
10,975 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات نوروز امسال هم به سرعت برق و باد گذشت و باز هم برگشتیم به روال معمول و همیشگی زندگی..

عید امسال را هم (به خاطر مشکل غذای دختر کوچولومون که کماکان باید غذای جداگانه اون هم به صورت میکس بخوره) ترجیح دادیم که با سفرهای کوتاه و کمی هم تهران گردی بگذرانیم و سفر درست و حسابی اگر خدا بخواهد بماند برای سال آینده..

و اینجوری بود که چند روز اول عید را حسابی از خلوتی و هوای تر و تازه تهران استفاده کردیم و از صبح خروس خون تا عصر  به گشت و گذار توی شهر سپری شد..

ادامه تعطیلات نوروزی هم با دو سفر چند روزه کوتاه تکمیل شد و با بودن دو همسفر عزیز و دوست داشتنی مون لذت این  سفرها هم دوچندان شد..

 

و  اما نوروز سال نود و چهار به روایت تصویر...

 

جان و جانان من در کنار هفت سین

ماهان و لیانا

ماهان

این هم هفت سین امسال ما

هفت سین

هفت سین

 

ما که دست آخر نفهمیدیم امسال سال بز بود یا گوسفند!..نهایتا فرض رو بر گوسفند بودن سال گذاشتیم!..جای دوری هم نمیره البته..بالاخره نسبت خویشاوندی که با هم دارند!

سنبل

ژستهایی از نوع لیانایی!متنظر

ماهان

ماهان

دلبرکان بی تکرارم..

ماهان

خانوم کوچولوی خونه ما..

لیانا

و کوچک مرد نازنینممم

ماهان

                  و باقی عکسها در ادامه مطلب

GDHKH

LHIHK

از محاسن داشتن دو تا جوجه سحر خیز (که در روزهای تعطیل از هر روز دیگری هم زودتر بیدار می شوند!!)  یکی این که شما می توانید صبحانه تان را هم در بیرون خانه نوش جان بفرمایید!

ماهان

ماهان

البته  این سحر خیزی  بچه ها وقتی که آدم مجبور باشد ساعت پنج و نیم صبح (از ترس ماندن در ترافیک جاده) راهی سفر شود نعمت بزرگتری هم به شمار می آید..!

ساعت 9 صبح..نزدیک مرزن آباد

ماهان

جان مادر در حال نصب چراغهای بادبادکش

ماهان

و بادبادک مربوطه در حال پرواز در دوردستهااااااااااااا!

بادبادک

ماهان

ماهان

ماهان

خرگوش کوچولوی ما

لیانا

 

لیانا

جوجه ها و جنگل..

ماهان

این هم خرگوشی از نوع تک گوش!

ماهان

ماهان

لیانا

باز هم عشقولانه ای از نوع خواهر و برادری..

ماهان

و سیزده به در امسال

ماهانماهانلیاناماهان

گلهای من و گلهای تراس..

ماهان و لیانا

و حسن ختام بدون شرح..!

لیانا

نظرات (67)

شیدا
20 فروردین 94 16:00
عید گذشته مبارک...هزار ماشا...دوتاشون خوش تیپ تر شدن...عکس آخری لیانا جونم خیلی نازه....خیلی این رنگ لباس بهشون میاد...خدا حفظشون کنه....
مامان مهنوش
پاسخ
مممنونم شیدا جان..لطف داری
زهرا
20 فروردین 94 18:21
سلام یعنی من فدای این دوتا بشم همینننننن
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..خدا نکنه
مامان آنیسا
20 فروردین 94 18:27
سلام خاله جون روزتون مبارک ایشالا که همیشه سایتون بالا سر این دو تا وروجک خوشکل باشه
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم
سپیده
20 فروردین 94 18:51
عکسهاتون مثل همیشه فوقالعاده و بینظیر بودن همیشه شاد باشید تراساتونو خیلی دوس دارم / سفره هفت سین هم در نهایت سلیقه چیده شده بود / لباسهای بچه ها بسیااااار زیبا بودن مث خودشون خلاصه کلام من عاشق سلیقه شما هستم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم عزیز دلم..این نظر لطف شماست
مامانی و بابایی
20 فروردین 94 18:58
مامان مهنوش جون میشه واسه تولد دخترم راهنماییم کنی؟
مامان مهنوش
پاسخ
عزیزم تولد تم دار رو گوگل کن..کلی وب هست که میتونی از مطالبش استفاده کنی
مهربون(محیا)
20 فروردین 94 19:22
سلام مهنوش جوون خوبی؟ چه عکسای نازززززززی.... چه کوچولوهای خوشگلی همیشه به سفر و خوشی انشاالله سالی پر از سلامتی و شادی داشته باشین... ماهان دوست داشتنی و لیانای خوشگل
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی مهربون عزیز..تو هم سال خوبی داشته باشی
عمه فروغ
20 فروردین 94 19:59
سلام مهنوش جون خوب هستید؟لیانا و ماهان جون خوب هستند؟ خوشحالم که تعطیلا خوبی داشتید همیشه به شادی و گردش ان شاا.. سال خوبی داشته باشید روز زن هم بر شما مبارک ان شاا.. همیشه زنده باشید و سایتون بالا سر فرشته های نازتون باشه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی فروغ عزیزم..لطف داری
مامان مرجان
20 فروردین 94 22:07
گاهی ادمی ندیده و نشناخته دوستدار بعضی ها میشود که وقتی خبری ازشون نباشد دلش براشون تنگ میشه درست مثل من که ندیده شما رو دوست دارم مثل خواهرم و لیاناجان و ماهان جان رو مثل خواهرزادهایم امیدوارم همیشه شاد باشید در ضمن شما مادر شایسته ای هستید روزتون مبارک
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم عزیزم از این همه لطفی که نسبت به ما دارین..پیروز باشید
مامی حنان(وبلاگ روچک)
20 فروردین 94 22:23
سلاممممممممممممم مامان مهنوش سال نوتون مبارکصدسال در کنار جوجه کوچولوهاتون به شادی و سفر هم گل های تراستون خوشکله هم گل های باغ زندگیتون الهی دلتون همراه لباتون همیشه بخنده
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیز دلم..لطف دارین..شما هم شاد باشید و سلامت
مینا
20 فروردین 94 22:50
واییییییییییییییی لباسای لیانا خیلی خوشگلن شبیه لباسای ماماناست ماهان خان هم که ماشالا هر روز خوشگلتر از دیروز. خدا براتون حفظشون کنه.
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم مینا جونم
maedeh
21 فروردین 94 0:52
به به بالاخره مهنوش جون آپ کردم... خدارو شکر تعطیلات به خوبی سپری شد... چه سفره هفت سین قشنگی ایول عزیزم به این همه سلیقه ای جونم شاهزاده ناز چقدر آقا شده با این تیپ خوشمل جیگرم لینا ماشالله بزرگ شده...قفون اون ژست بامزه ش خیلی ببوسش مهنوش جون... خودتم میبوسم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی مایده جونم..لطف داری
مامان مهدیه
21 فروردین 94 10:42
ای جونم ماشالله به این لیانا جونچقد با موهای خرگوشی ناز شده
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی گلم
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
21 فروردین 94 22:43
سلام خوبین ،سال نوتون مبارک ، روزتون مبارک ،ماشالله به سلیقه تون ،ماشالله به دو تا گل زیباتر از گلای تراس
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت..
مامی الی
22 فروردین 94 8:09
مهنوش جون روزت مبارك. عكسها هم طبق معمول عالي بودن چون سوژه هاي عكساتون فوق العاده ان. ميگم چجوري ميتوني طاقت بياري ليانا رو قورت ندي؟ بوس به روي ماه هردوشون.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی الناز جونم..لطف داری..ببوس گل پسرو
مامان خدیجه
22 فروردین 94 8:16
ماشاالله به کوچولوهای نازتون موهای لیانا جون چه بلند شده خدا حفظشون کنه امیدوارم سال خوبی داشته باشید
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزی دلم..شما هم همینطور
مامان دیانا
22 فروردین 94 10:10
وای جیگر منی دختر خوشگل . خدا حفظت بکنه . خیلی ملوسی عزیزمممممممممممممم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیز دلم
سحر
22 فروردین 94 12:04
سلام برمهنوش بانو وااای کلی انرژی گرفتم از این همه عکس زیبا و دوست داشتنی . تنشون سالم زیر سایه پدر و مادر روز زن و مادر هم بر بانوی دوست داشتنی مبارک باشه .
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی سحر عزیزم...لطف داری همیشه نسبت به ما
مهسا مامان رها
22 فروردین 94 12:41
چه دختر نانازی..چه پسر خوش تیپی چه سفره ی قشنگی.. مهنوش جان مثل همیشه قشنگ و با سلیقه.. سال خوبی رو براتون آرزو دارم در کنار عزیزانتون..
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیز دلم..برای شما هم به همچنین
ندا
22 فروردین 94 13:22
ای جونم خوش تیپ های مارو ببینید ... ایشالله سال خیلی خوبی داشته باشید عزیزانم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم ندا جونم
مامان فرخنده
22 فروردین 94 14:57
اي جانم ست كردن لباس خواهر وبردار خيلي عالي بود ليانا جون با اون كت ودامن سرمه اي قشنگش يعني كت ودامنش توي حلقم سحر خيزي را خوب اومدي بجاش سر وقت رسيديد شمال كه اين هم نعمت داشتن دوتا وروجك سحر خيز بود بميرم توي اين عكس آخري ليانا ديگه از خستگي داره از حال ميره كاملا از قيافش پيداست كلي آتيش سوزنده مهنوش جون روزت هم مبارك باشه وبه تموم آرزوهاي خوشملت برسي عزيززززززززززززم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی فرخنده جونم..روز تو هم مبارک باشه..ببوس ملیسای نازنین رو
سهیلا مامان کسری
22 فروردین 94 15:17
مثل همیشه عااااااااالی.......
مامان یسنا
23 فروردین 94 8:42
سلام مامانی عزیز سال نو مبارک گل های خیلی نازی دارید خدا حفظشون کنه. خوشحال میشم به وبلاگ یسنا جون منم سر بزنید.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی گلم..حتما
دوستدار همیشگیتون
23 فروردین 94 10:53
سلام مهنوش عزیزم . الهی من فدای تیپ رسمی شما بشم که اینقدر بهتون میاد لیانا عسلی .خواهر و برادر رسمی پوش و خوشگل خدا حفظتون کنه . ای خدا لیانای عزیزم سبزه گره زده امسال چه سال خوبی میشه پس قطعا پر از خیر و برکت به یمن دستای کوچولوی نفس خانوم. تو عکس صبحانه چرا شما نبودین خانوم خوشگل لیانای نفسی. ان شالله که سال 94 براتون پر از سلامتی و شادی و خیر و برکت باشه .
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی دوست عزیزم..اخه لیانا در بغل پدر جان تشریف داشتن و مشغول کند و کاو توی میز بودن..برای تو هم سال خوب و پرباری باشه دوستم
اذر
23 فروردین 94 12:02
عزیزم، خدا همه بچه ها رو برای مادرها حفظ کنه انشالله ولی دوست من با دوربینی که شما داری باید عکسهای بهتری بندازی پیشنهاد می کنم یه کلاس عکاسی بری
مامان مهنوش
پاسخ
پیشنهاد خوبیه..ولی کو وقتش؟..در ضمن مگه شما میدونی من چه دوربینی دارم؟!
شیما مامان شاهین کوچولو
23 فروردین 94 13:10
وویییییییییییییی چ عکسایی خب مهنوش جون خواهر ب فکر قلب ما هم باش, نازدونه ها رو خوشتیپ میکنی ازشون عکس میگیری . ما اینجا بیهوش میشیم خب خیلی خیلی زیبا بود عکسا., خدایی لذت بردم تیپ دختر کش ماهان منو هلاک کرد
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی شیما جون..به پای عکسای که شما از اون موفلفلی میگیری که نمیرسه خانم عکاسباشی
الهام
23 فروردین 94 14:01
سلام مهنوش جون.عید و سال جدید بر شما و همسر و نوگل های خندادنتون مبارک عزیزم.ماشاله به هر دوتا شاپرک خوشگلت . خدا برات حفظشون کنه . از نظر تیپ هم که دیگه نگو هم لیانا هم ماهان عالی هستن مثل همیشه . هزار هزار هزار ماشاله
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون الهام عزیزم..ببوس قند عسلت رو
مهدیه مامان تبسم
23 فروردین 94 15:14
سلام سال نو رو بهتون تبریک میگم باورت نمیشه من به عشق عکس ها رو میدیم چقدر خندیدم و ماشاله به بچه هاتون گفتم خدا واستون نگه داره به ماهم سری بزن
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیز دلم..حتما
هما
23 فروردین 94 15:36
قربوووون کت دامن لیانا خخخخ خیلی عسل شده بوس به روی ماه دوتاشون
مامان مهنوش
پاسخ
خخخخ..ببوس گردل خانوم رو
مامانی
23 فروردین 94 22:05
سلام خانمی خدا بجه های نازتونو حفظ کنه ، مشتاق تبادل لینک هستم اگه موافق بودید خبرم کنید.
زهره مامان امیرحسین
24 فروردین 94 0:34
سلام عزیزم من براتون خصوصی فرستادم لطف میکنین ج بدین ممنون
مامان مهنوش
پاسخ
عزیزم من چیزی که برای شما مناسب باشه متاسفانه ندارم..خودتون که سن و جنس بچه ها رو میدونین
سارا
24 فروردین 94 12:12
سلام عزیزم سال نو مبارک.... من عاشق لباسای شیکشون شدم میشه برندشو لطف کنید( به خصوص لباس لیانا جان) شاد و برقرار باشید
مامان مهنوش
پاسخ
overkids عزیزم
مامان شایلین
24 فروردین 94 14:04
عیدتون مبارک مامانی عزیز خوشحالم تعطیلات عید بهتون خوش کذشتهچه سفره هفت سین خوشگلی ماشالله حسابی کدبانو و هنرمندینخصوصا در کنار فرشته های نازتون خوشگلتر هم دیده میشهعکس تاز گل هاتون هم مثل همیشه نازه خدا براتون نگه دارهمیبوسمتون عزیزای خاله سلامت باشین
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..عید گذشته شما هم مبارک..ببوسید گل دخترو
مامان سویل واراز
24 فروردین 94 15:40
سلام خانمی خوبین. من از سال قبل وبلاگ فرشته های نازت رو می خونم . خدا حفظشون کنه. میتونم بپرسم سفره وسایل ست هفت سین خوشگلت رو از کجا خریدی. وچند .البته اگه فضولی نیست. خیلی خوشگلن.
مامان مهنوش
پاسخ
از تجریش عزیزم..پاساژ قایم
مریم مامی آرین
24 فروردین 94 17:20
مهنوش جون استاد گرفتن عکس هستی و چقدر هم زیبا توضیح میدی مرسی خانووومی سال خوب و خوشی داشته باشی در کنار گلهای زندگیت و همسرت
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم مریم جونم
مامان لیلی
24 فروردین 94 22:53
سلام مهنوش جونم...خوبی؟؟؟؟؟؟؟ پسر و دختر نازت چطوره؟؟ ای جانم چه ژستایی گرفته این لیانا جون آخی ماهان جون چه بزرگ شده ماشاا... ببوس گل دختر و پسر نازمون و
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی لیلی جون..ببوس گل دخترو
مامانیه دیانا
25 فروردین 94 9:40
خیلی نازین . دوستون دارم
shabi
25 فروردین 94 11:36
مهنوش عزیزم فوق العاده زیبا مینویسی و در تمامی عکسها و نوشته هایت انرژی مثبت موج میزنه. امیدوارم دوتا فرشته کوچولوت همیشه سالم وسربلند باشند
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم..لطف داری
مامان اميرطاها
25 فروردین 94 12:37
سلام روزتون بخير جداً حظ كردم از اين همه زيبائي و ملوسي كه خداوند به بچه هاتون بخشيده خدا حفظشون كنه زيرسايه پدر و مادر مهربون جداً كه سليقتون در انتخاب همه چيز از لباس گرفته تا وسايل خونه و تزئينات و سفره هفت سين حرف نداره ان شالله كه به سلامتي بهره ببرين از همشون بچه و وسايل منم يه دونه پسر 8 ساله دارم و مثل جوجه هاي ناز شما زيباترينه خدا همه بچه هارو حفظ كنه
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم..خدا حفظ کنه گل پسترتون رو
ملیسا
25 فروردین 94 14:02
سلام مامان مهنوش عزیز ،سال نو مبارک امید که در سایه رحمت الهی سال نیکویی رو پیش رو داشته باشید . سلیقتون قابله تحسینه و مارو وادار به سوال می کنه ، شرمنده خیلی دوست داشتم بدونم وسائل تزیین سفره هفت سین زیباتونو رو از کجا تهیه کردید. البته اگر امکان پاسخگویی بود.
مامان مهنوش
پاسخ
ممرسی عزیزم..از تجریش..پاساژ قایم
رویا
25 فروردین 94 17:48
آی قربون این آجی و داداش چقد من دوسشون دارم .. مامانی ببوسشون
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 18:08
سلام مهنوش جونم سال نو مبارک باشه عزیزم چه میز خوشگلی چیدی مثل همیشه باسلیقه قربون اون دوتا دسته گل ناز بشم من عکسا مثل همیشه عالی توی این سال جدید براتون بهترینها رو از صمیم قلبم آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت باشید عزیزای من
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی الهه گلم
parisa
25 فروردین 94 20:03
ندا مامان یسنا
25 فروردین 94 22:40
عزیزم سال نو رو به خودتان و بچه های نازتون تبریک میگم.میشه بپرسم تفاوت سنی بچه ها تون چند ساله؟مرسی
مامان مهنوش
پاسخ
5 سال عزیزم
ميترا
26 فروردین 94 8:06
سلام مهنوش جان اميدوارم زندگي شما همچون بهار سرشار از لطافت بهاري باشه براي فرزندان گلت اسفند دود كن كه هر دو ماشاالله ناز هستند و برايتان بهترين ها را آرزو مي كنم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم میترای عزیزم
شيرين مامان شادلین
26 فروردین 94 18:38
سلام مهنوش جون عید تون مبارکههههه پرنسس کوچولو و پرنس کوچولو عید تون مبارک انشاالله سالی پر برکت و پرباران موفقیت داشته باشید
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیز دلم
تاپ
28 فروردین 94 13:17
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
م.م
29 فروردین 94 10:05
بازم مثل همیشه مامان لیانا خانوم گل کاشته با این عکسای خوشگلی که گذاشته. خیلی ماهن هردو جوجه نازتون خدا براتون حفظشون کنه.منکه کیف میکنم از اینهمه شادی و طراوتی که تو وبلاگ شما هست.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت
کیان
29 فروردین 94 12:12
واییییییییییییییییییییییییییی خدا آدم کیف میکنه وقتی این دوتا دسته گل رو میبینه به به چشم نخورن ایشالله. آفرین به این مامان با سلیقه که چقدر قشنگ لباسهای این دوتا دسته گل رو ست کرده
بهار مامان غزل
30 فروردین 94 1:24
لیانا خانوم خوشگل خانم کت دامن قشنگت بهت خیلی خیلی میاد عزیززم اخه این کمربند طلاییش رو کجای دلم بزارم من؟ماهان هم که حرف نداره مثل همیشه . امیدوارم همه بچه ها همینطور لیانا عزیزم و ماهان جون از چشم بد دور باشن وهمیشه سلامت و شاداب باشن. چیزیکه خیلی این عکسها رو قشنگ کرده بودن این خواهر و برادر کنار همدیگه هست انشالا همیشه و تا سالهای سال در کنار هم باشن عکسهای خانوادگی بگیرن با بچه ها و نوه ها و نتیجه هاشون
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی بهار عزیزم
سمیه مامان غزل
30 فروردین 94 10:35
مهنوش جون با سلیقه سال خوبی داشته باشید با این بچه های ناز
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون گلم
اذر
30 فروردین 94 13:24
سلام بر شما. توی یکی از پاسخ هاتون یادمه خونده بودم مدل دوربینتون رو. راستی گفته بودید کارهای تم رو اکثرا خودتون انجام دادید امکانش هست الگوهاش رو برامون بذارید
مامان مهنوش
پاسخ
قبلا فایلش رو گذاشتم..تو کامنتهای پست تولد پیداش میکنید
مامان
2 اردیبهشت 94 4:48
ای جاااان،بی نظیر های ناناز رو ببین،. سلیقه ت حرف نداره مهنوش جونم،مثل همیشه عالییییییی
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی راحیل عزیزم
مامان
2 اردیبهشت 94 4:49
مهنوش جونم خصوصی دارید
مریم
3 اردیبهشت 94 20:30
سلام عزیزم سال نو مبارک همیشه به گردش و تفریح عکسای کوچولوها مثل همیشه زیبا بود .ببخشید یه سوال داشتم میشه فایل تزیینات تولد لیاناجون رو بزارین یا اگرلطف کنید بگید ازکدوم وبلاگ گرفتین وبلاگ کودک من همه رو نداره اگرهم سفارش دادین میشه بگین کجا؟ مرسی عزیزم لطف میکنی کوچولوهای نازنین رو ببوس
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم عزیزم..تو قسمت نظرات پست تولد فایلها هست..نظرات رو چک کنید پیدا میکنید
شکیبا
5 اردیبهشت 94 13:15
سلام مهنوش جان چه دخترو پسر نازی داری خداحفظشون کنه ایشاالله سایتون همیشه بالاسرشون باشه مهنوش جون چرا قفل راست کلیدتو فعال نمیکنی این روزا خیلیا کپی میکنن ازشما البته بخشیدا فضولی کردم
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم از لطفت..اره ..میدونم..خودم چند موردش رو دیدم..به هرحال کسی که کارش کپی کردنه راست کلیک هم قفل باشه میشینه از رو متن مینویسه!..نمیفهمم ادمهایی رو که از زبون یه مادر دیگه احساسسشون رو برای بچه شون مینویسن! چی میشه گفت؟!!
Mahya
6 اردیبهشت 94 22:00
عزیزای نازم عاشقتونم همیشه سلامت و شاد باشید♥
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی محیا جون..کجا بودی؟..دلم برات تنگ شده بود.اگه اومدی ای دی اینستاتو برام بذار
زهرا
8 اردیبهشت 94 13:59
خیلی زیبا و عالی بود امیدوارم شاد باشید همیشه
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم
مامان دنیز
9 اردیبهشت 94 12:11
سلام بر عزیزان دل واای این جیگر طلا چقد بزرگ شده ماشالله،من خیلی وقته نرفتم وبلاگ دنیز،دلم براتون تنگ شده بود،شاد.باشید و لبخند به لب
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..خوبی؟..دنیز نازنین چطوره؟ببوسش گل دخترو
مریم
10 اردیبهشت 94 12:29
سلام مامان خانم گل بچه های خیلی نازی دارید براتون از ته ته ته دلم شادی و سلامتی روز افزون از خدای بزرگ آرزو میکنم.
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم از لطفتون
مامان دو فرشته
15 اردیبهشت 94 10:13
مهنوش جون سلام عزیزم ،ماهان و لیانای خوشگلم چطورن؟دلمون براشون تنگ شده .کجایین؟
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیز دلم..خوبی؟..یه کم این روزا درگیرم..لیانا هم خیلی شیطون شده و فرصتی برام نمیذاره..به زودی عکسای جدیدش رو میذارم..راستی اگه تو اینستا هستی اونجا بیشتر میشه در ارتباط باشیم..دم دست تره..پیج عمومی من ایدیش هست mehnoosh_mah...
خاله مهتاب
18 اردیبهشت 94 12:45
جوووووونم گل پسر و گل دخترررررر.....خبلی دوستون دارم...خیلی بچه های خوشتیپو جیگری هستین.. ما همیشه به شما سر میزنیم و لذت میبریم...شما هم دوس داشتی به ما سر برن...
nasim
20 اردیبهشت 94 16:56
سلام مامان مهنوش سال نو مبارک شرمنده که با تاخیر شد چه میز قشنگی چیده بود مهنوش جون از میز قشنگ تر،لیانا و ماهان عزیز بودن دوستون دارم زیاد
مامان مهنوش
پاسخ
خوبی نسیم جون..دل من هم برای دوستای قدیمی اینجا تنگ میشه..
دومین جشواره کتابهای صوتی
21 اردیبهشت 94 12:32
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشواره تولید کتابهای صوتی کودکان و نوجوانان نابینا دعوت بعمل می آید. همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری"ما را پذیرا بوده و ما را در اجرای این برنامه یاری فرمائید.
مامان وجیهه
24 اردیبهشت 94 11:42
سلام عزیزان دل،دلمون براتون تنگ شده،زودتر بیاین
mzm
26 اردیبهشت 94 11:48
سلام عزیزم من مامان مهرسا هستم و 2مرداد94تولد یک سالگیشه. از تم تولد لیانای عزیز خیلی خوشم اومد نشون دهنده باسلیقه بودنتونه. میخواستم کمکم کنید . من برای عکس یک تا 11ماهگی مهرسا از این قابها میخواستم. میشه بگین از کجا تهیه کردین. مرسی
رویــــا
27 اردیبهشت 94 11:37
مهنوش جونم خدا عروسکهای نازنینت رو حفظ کنه گلم...عیدت مبارک عزیزم
مهرانا
28 شهریور 94 22:52
سلام لیانا و ماهان جون. خیلی خیلی وبلاگتون نازه. دوست دارم لیانا جون با مهرانا جون دوست باشن چون همسن هستند و هر دو در سال 92 به دنیا آمدند. خوشحال می شیم اگه به وبلاگ مهرانا جون هم سری بزنید