لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

رویای یه مامان!

1392/11/2 15:00
نویسنده : مامان مهنوش
2,210 بازدید
اشتراک گذاری

    خواب میدیدم بچه شدم

     گل توی باغچه شدم

     پیرهن چین چین پوشیدم

      دنبال توپم دویدم

                                 اما وقتی بیدار شدم

                                 دیدم که بچه نیستم

                                 یک گل باغچه نیستم

                                 خودم دو تا بچه دارم

                                 گل توی باغچه دارم

                                                                   بچه من گل منه قلب

                                                                   بلبل و سنبل منه قلب                                                                                                                                                                            این هم دخمل گل و پسر سنبل !                                                                                                                                                 گل و سنبل                                                                                                                                        عاشششقتونم جوجه های سحر خیز مامان ماچ                                                                                                                                           گل و سنبل                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مينوووووووووووووووووو
3 بهمن 92 12:50
بزنم به تخته گل پسرت خيلي خوشكله اگه يه روزي خدا بهم دختر داد بايد بياي بيگريش برا پسرت
مامان مهنوش
پاسخ
ایشالا یَه تا دختر و پسِر خش خدا بهت میده (به لهجه خش یزدی بخوانید)..