لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

یک روز قبل از زمینی شدن

1392/7/5 10:11
نویسنده : مامان مهنوش
2,304 بازدید
اشتراک گذاری

کمتر از 24 ساعت به تولد دختر کوچولوم باقی مونده و من نمیدونم این چه حسیه که دارم..هم خوشحالم که بالاخره به پایان این انتظار نه ماهه رسیدم و میتونم صورت ماه دخترکم رو ببینم و در اغوش بگیرمش..و هم غمگین از این که دیگه توی وجودم نخواهد بود و هر روز صبحم رو با لگدها و شیطنتهای شیرینش توی دلم اغاز نمیکنم....میدونم که خیلی زود دلم برای این روزا تنگ میشه..با وجود همه نگرانیها و دلشوره ها..دردها و سختیهای شیرین این دوران رو دوست داشتم و ارزو میکنم هر زنی که عشق به داشتن فرزند در وجودش شعله ور هست این دوران رو تجربه کنه..........


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
3 دی 92 23:09
عزیزم، ایشالا به سلامتی زایمان میکنی و شیرینی حضورش قشنگیه زندگیتونو رو صد برابر میکنه.
بهار
3 دی 92 23:13
ای وای این نوشتتون برای مهر ماه بود لیانا جونم زمینی شدنت مبارک
✿مامان دنیز✿
5 مهر 93 23:20
مامانی تو این روز قشنگ چه حسی داشتی و کمتر از 4 روز دیگه مونده تا یکسال لیانای نازنینت برسه. از الان تبریک میگم به لیانا جون خودم عزیزم سالهای خوبی رو همراه خانواده و سرشار از شادی و موفقیت داشته باشی گلم
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی عزیز دلممم