لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

دخترک 500 روزه من

1393/11/24 0:12
نویسنده : مامان مهنوش
7,279 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترک بی همتایمممم

500 روز از ششم مهر ماهی که مهرت در زندگیمان جاری شد گذشت..پانصد روز سراسر خاطره و پر از لحظات شیرین و تکرار نشدنی..لحظاتی که ناگفتنی است و ناشنیدنی.. و تنها باید مادر باشی تا حس کنی آنچه را که در قلبم جاریست..چرا که قلمم را یارای توصیف آن نیست...

معبود مهربانم... سپاس برای تک تک ثانیه های اعجاب انگیزی که در سایه لطف بیکرانت و به برکت وجود دلبرکانم برایمان رقم زدی..

 

                500 روزگیت مبارک گل همیشه بهارمممم     

         

این بار هم طبق قاعده معمول هر صده یک کیک مامان پز ماهان پسند داشتیم..کیک که چه عرض کنم..یه بمب کالری تقویت شده با ام اند ام و کیت کت!

کیک

و دخترک پانصد روزه من..

لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

و  فلاش بکی به گذشته..

لیانای 100روزه

لیانا

 

لیانای 200 روزه

لیانا

لیانای 300 روزه

لیانا

لیانای 400 روزه

 لیانا  

نظرات (54)

maedeh
25 بهمن 93 2:08
سلام مهنوش جون دیگه میخواستم کم کم بهت پی ام بدم که کجااااایی کلی دلم برای فرشته کوچولوت تنگ شده بیا اپ کن دیجه!!! 500روزگیت مبارک عزیز دلم ایشالله همیشه شاد و خندون باشی از تک تک عکسا بسی لذذذذذذت بردم
مامان مهنوش
پاسخ
سلام مایده جون..اومدم دیگه..مرسی دوستم ازلطفت
مامان فرخنده
25 بهمن 93 7:41
500 روزگيت مبارك باشه خوشگل ناز توي عكس اوال چقدر كوچولو بود ي ولي توي عكسهاي بعدي بزرگ شدي و چقدر زود گذشت الان ديگه شيطنت از اون چشات مي باره كاملا مشخصه شيطون بلا ناز
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی فرخنده گلممم..ملیسای شیرین زبون رو ببوس
مامی الی
25 بهمن 93 8:47
دخترك شيرين و نازم 500 روزگيت مبارك. عسل خانم نميدوني با اومدن شما كوچولوها زندگي ما چقدر زيبا و رنگي شده. خوشگلم خدا حفظت كنه و مامان مهربونتو كه خيلي هم خوش سليقه است پايدار كنه. يه بوس مخصوص هم برا ماهان عزيزم.
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم مامی الی جونی..ببوس اون نوتلای شیرین فندقیت رو
مهربوون(محیا)
25 بهمن 93 9:28
عزیزم 500روزگیت مبارررررک دختر نااازززز.. چه کیک مامان پز خوشگلی ... مامان هنرمنددددد
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی مهربون عزیزممم
مهدیه مامان تبسم
25 بهمن 93 9:52
خدا واستون نگه داره. ماشاله من که هر وقت به وبلاگ شما میام کیف می کنم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم..لطف داری عزیز دلمم
ترنم
25 بهمن 93 10:24
من عاشق دیدن عکسای لیانای عزیز هستم مهنوش جون میشه عکسای بیشتری بذاری هروقت میام نت اولین کاری که میکنم سر زدن به وبلاگ لیانا جونه............موفق باشید
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم..حتما
مامان یسنا
25 بهمن 93 10:53
سلام ماشااله به دختر گلمون خدا حفظش کنه
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..ممنونم از لطفت
ميترا
25 بهمن 93 11:38
سلام به اين فرشته ناز اميدوارم جشن صدو بيست سالگي تو بگيري خاله ميبوسمت اميدوارم سايه پدر و مادر عزيزت و همچنين برادر گلت بالا سرت باشه مامان مهنوش گل دستت درد نكنه از فلش بك هاي گذشته واقعا در تمام اين عكس ها به غير از لذتي كه از ديدنش ميگيري رشد لياناي عزيز را به خوبي مشاهده مي كني زندگيتان همچون بهار سبز باشد
مامان مهنوش
پاسخ
سلام میترا جونممم..لطف داری..تو هم شاد باشی و برقرار
دوستدار همیشگیتون
25 بهمن 93 11:48
ای جانمممممممممممممممممم عزیزم دلم 500 روزگی خوشگلت مبارک آخ که چقدر پیراهن بهت میاد اون هم از نوع ملوس و دخترونه همراه با رنگ ملایم که چون تو تن شماست قشنگیش بیشتر هم میشه الهی که همیشه تنت سالم باشه به دور از هر بدی الهی که همیشه در کنار خانوادت و مادر مثل بهارت که به حق نام مادری شایسته وجود خوبشون خوب و خوش و سلامت باشین بی نظیرترین مامان دنیا 500 روز مادرانگی مبارک وجود پاک و خوب و دوست داشتنیتون.
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون از لطف همیشگیت دوستممم..من هم برات ارزوی شادی..سلامتی و یه دنیا ارامش دارم
مامان ساناز
25 بهمن 93 13:09
به به چه کیک خوشمزه ای مبارک باشه از طرف ما هم لیانا گل رو ببوس خیلی دوست داشتنیه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیز دلم..لطف داری
رومینا
25 بهمن 93 13:32
مهنوش جوون عزیزم افرین واقعا کیک خوشگلی هست . و از همه شیرین تر و خوشگل تر لیانای عزیزمون هست اخ که من چقدر دوستش دارم ماهان جونم و لیانا جونم رو ببوس اگه اجازه باشه منم از این کیک ها درست کنم .
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی رومینا جون..لطف داری..کیک رنگی رنگی خوشگلیه..برای بچه ها جذابه..حتما رادوین عزیز هم خوشش میاد
عمه فروغ
25 بهمن 93 13:43
500روزگيت مبارک لياناي گلم ان شاا.. هميشه زنده و پاينده باشي
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم فروغ عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
25 بهمن 93 13:49
الهییییییییییی 500 روزه اووووووف لیانا رو ببین افتاده تو استخر اسمارتیزااااا ببین دولوپی داره میخوره فداش بشم چقدر جیگر شده با این ست خوشگل و خوشرنگ
مامان مهنوش
پاسخ
استخر اسمارتیز..واقعا شیما...خدا نکنه دوستمممم..ببوس فسقل مردو
بهاره مامان الینا
25 بهمن 93 14:02
لیانا جون تولد 500 روزگیت مبارک عزیزم شرمنده من یه سوال داشتم میخواستم برای النینا برای عروسی دایش لباس پفی رنگی بخرم نمدونم از کجا بخرم اگه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم..والا نمیدونم از کجا میشه پیدا کرد..باید به لباس بچه فروشیا سر بزنید ببینید چی گیر میاد
سمیه مامان غزل
25 بهمن 93 14:51
مبارک باشه عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون
مهسا مامان رها
25 بهمن 93 15:20
ای جانم.. چه بزرگ شده دخملی و البته ناز.. 500 روزگیت مبارک خاله جون عاشق اون عکسه لیانای 200 روزه شدم...اروم بانمک. مظلووم افرین به این مامان هنرمند..کیکه خوشکل شده لیانا جون هم که کاملا معلومه عاشقش شده
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی مهسا جان..خیلی لطف داری گلممم
sheyda
25 بهمن 93 15:48
ای جوونمممممم....مبارک باشه عزیزم...ایشالله به خوشی وسلامتی هرچه بیشتر تر...مهنوش جون لحظه شماری تا آپ بعدیتون کار هر روز منه نوشته هاتون واقعا بی نظیرن...خدا دردونه هاتونو براتون حفظ کنه...
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم شیدا جان..لطف داری عزیزم
مامان شایلین
25 بهمن 93 18:01
500 روزگیت مبارک لیانا جون ماشالله چه دختر بزرگ و نازی شدی خدا برای مامان و بابات نگه ات دارهبه به چه کیک خوشگل و اشتها برانگیزی دست مامان مهنوش کدبانو و با سلیقه درد نکنه منم جای این گل پسر و ناز دختر باشم مجالی به خوردن این کیک نمیدمدوست دارم لیانا جون میبوسمت هزارتا
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم....نظر لطفته..ببوس شایلین گلی رو
رویا
25 بهمن 93 18:15
عزیزم . 500 روزهگیت مبارک گل خانوم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون رویا جون
Nasim
25 بهمن 93 22:01
سلام مهنوش جان 501 امین روز زندگیت مبارک عزیزم گل همیشه بهار،پرنسس دوست داشتنی دوست دارم.
مامان مهنوش
پاسخ
سلام نسیم جونمم...مرسی از لطفت عزیز دلم
مینا
25 بهمن 93 23:59
ای جان دختر شیرین. کیک لیانا هم واقعا خوشگله.
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون مینای عزیز
مادر دیبا
26 بهمن 93 0:18
فدای لیانای ناااااز بشم من پانصد روزگیت مبارک عزززیزم چه ناز شدی عروسکم با این لباس خوشکلت دست مامان هنرمند هم درد نکنه من که حسابی هوس کیک کردم
مامان مهنوش
پاسخ
خدا نکنه دوستم..مرسی از لطفت..ببوس دیبای زیبا رو
مامان رهام
26 بهمن 93 1:09
خیلی ماهه دخملی نانازتون.وب قشنگی هم دارید.خوشحال میشیم به وب مام سری بزنید و خوشحال تر ازینکه باهم تبادل لینک کنیم.ماکه به لیست دوستامون اضافه تون کردیم
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم عزیزم..لطف داری..
منیژه مامان گندم
26 بهمن 93 10:21
سلام،500 روزگی دخترنازتون مبارک،من همیشه وبلاگتونو میخونم ونوشته هاتونو دوست دارم،بچه های دوست داشتنی دارید خدا حفظشون کنه براتون،با اجازه لینکتون کردم اگه دوست داشتیدبه وب دخمل منم سر بزنید
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون از لطفت..حتما گلم
مامان دو فرشته
26 بهمن 93 11:21
عزیزم،500 روزگیت مبارک شیرین عسل.زنده باشی و شادوتندرست.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی خاله عزیز
eli
26 بهمن 93 13:46
500 روزگیت مبارک لیانای عزیز دست شمام درد نکنه مامان مهنوش با سلیقه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزی دلمم
میثاق
26 بهمن 93 14:11
به به به این مامان هنرمند و باسلیقه :-) 500 روزگی لیانا عسل مبارک
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم از لطفتون
تازه کار
26 بهمن 93 14:32
سلام عکساتون بسیار زیباست ماهان گل هم واقعا آقاست ببخشید یه سوال داشتم میشه راهنماییم کنید حجم عکسا رو چطوری تنظیم می کنید که کیفیت شون خراب نمیشه اگه مسیر رو کامل بنویسید ممنون میشم
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..روی عکس کلیک راست کن..گزینه ادیت رو انتخاب کن..تو قسمت RESIZE برو و حجم عکسو کم کن
سپیده
26 بهمن 93 15:46
مبااااااااااااااااااااااااااارکه عزیز دلم چ کیک هنرمندانه ای
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم
شيرين مامان شادلین
26 بهمن 93 15:47
سلام مهنوش جون دستت درد نکنه چه کیک خوشگلی پرنسس کوچولو 500 روزگیت مبارکههههههههههه همیشه شاد باشید
مامان مهنوش
پاسخ
سلام شیرین جون..مرسی عزیزم..ببوس پرنسس نازت رو
سهیلا مامان کسری
26 بهمن 93 18:45
سلام مامانه خوش سلیقه،آدم روحش تازه میشه میاد به وبلاگ شما...لیانای عزیزمو ببوسید، عاشق ظرافتشم!!! دختر داشتن حس خوبیه...خدا حفظشون کنه ....
مامان مهنوش
پاسخ
سلام سهیلا جون..مرسی گلممم..لطف داری
ستاره
27 بهمن 93 9:20
الهییییییییییییییییییییی ای جووووووووووووووووووونم عزیز دلم ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم ، با خوندن وبلاگت کلی انرژی میگیریم لیانا دوست داشتنی 500 روزگیت هم مبارک خانوم کوچولو
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم ستاره جونممم از لطفت
مامان سیدعلیرضا
27 بهمن 93 9:40
سلام. مامان مهنوش عزیز 500 روزگی نازنینت رو تبریک میگم. ایشالله خداوند بهش عمر باعزت و سلامت بده.روی عزیزانت رو ببوس.
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم از لطفت..همچنین به شما و دسته گلتون
مامان دیانا
27 بهمن 93 10:08
سلام به روی ماه دختر خوشکلمون . لیانا خانم گل . 500 روزگیت مبارک . ایشالا 120 ساله بشی . بووووووسس برای فسقلی خوشتیپ
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..مرسی از لطفت
مامان نی نی
28 بهمن 93 2:44
سلامممم وای چه عکساییی چه کیک خوشمزه ای ایده ی جالبی بود بازم مث همیشه خوش سلیقه 500 روزگی دختر نازتون مبارک ایشالله 50000000000000 روزه بشی عزیزم مث همیشه عالی خداواستون حفظش کنه عکس داداشیش این بار خالی بود شناختید؟
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم از لطفت..فکر میکنم شناختم..ببوس گل پسرت رو
مامی دلسا
28 بهمن 93 10:42
مبارکهههههههههههه خانوم کوچولو 500روزگیت
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی عزیزم
سحر
28 بهمن 93 15:15
سلام بر مهنوش جونی هنرمند کیک نامبروان واقعاً چشمنوازه جونم به این دختر شیرین با این پیراهن نانازیش جای عکس ماهان خالیه هاااا خداوند فرشته هایت را در پناه خودش حفظ کنه .
مامان مهنوش
پاسخ
سلام سحر جون..مرسی از لطفت..ایشالا تو پست بعدی عکس ماهان..ببوس گل دخترا رو
مامان شکیبا
29 بهمن 93 16:55
سلام چه شازده پسرنازی و چه دختر خانم خوشگلی دارین خدا هردوشونو براتون نگه داره من یک سوال ازتون داشتم .. ماهان جون به لیانا جون حسودی نمیکنه ؟؟؟؟ اخه من پسری مهد کودکی و دختری 8 ماهه دارم که پسرم خیلی به دخترم حسودی میکنه فکر میکنم بینشون فرق میذارم واقعا نمیدونم چیکار کنم اگه کمکم کنید ممنون میشم لیانا خانم خوشگلو ببوس امید وارم به زودی وبلاگی درست کنم خاطرات بچه هامو ثبت کنم خیلی دوست دارم وبلاگ بزنم ولی متاسفانه وقت نمیکنم
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..ممنون..حسادت که هست طبیعتا..ولی ما باید با برخورد صحیح مدیریت کنیم شرایطو تا ریشه دار نشه این موضوع..سعی کنید به پسرتون بیشتر توجه کنید و یه جوری اون رو حامی و مراقب خواهر کوچولوش نشون بدید..
الهه مامان مبین
29 بهمن 93 18:15
مبارک باشه عزیز دلم 500 روزگیت الهییییییییییییییییییییییییییییییی همیشه سلامت و شاد باشی نفس خاله ماهان نازنینم روی ماهت رو میبوسم به به چه کرده دوست هنرمندم نوش جونتون بوووووووووووووووووووووس هوارتا
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی الهه جون..در ضمن من نمیتونم بیام پیشت..چون رمز ندارم
الهه مامان مبین
29 بهمن 93 18:15
راستی عکس جدید لیانا جونم مبارک باشه
مامان مهنوش
پاسخ
الهه تو چطور میبینی؟..اخه هر کار میکنم عکس وب عوض نمیشه!!
منم لیلی
30 بهمن 93 14:14
یکی از دلخوشی های زندگی من اینه که بیام ببینم تو پست جدید گذاشتی یا نه. و وقتی می بینم گذاشتی ذوق می کنم. لطفا تند تند بذار. مرسی
مامان مهنوش
پاسخ
ممنونم از لطفتون
مریم مامی آرین
30 بهمن 93 17:54
500 روزگیت مبارک لیانا جون مثل همیشه هنرمندانه
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی مریم جون..لطف داری
مامان
1 اسفند 93 0:14
۵۰۰ روزگیت مبارک لیانا جونم. ان شاالله همیشه روزهای عمر شیرینت رو شاد و سلامت سپری کنی.
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون خاله عزیز
مامان
1 اسفند 93 0:15
به به، الحق که واژه پرنسس برازنده شماست دختر زیباااااا.
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی دوستممم
مامان
1 اسفند 93 0:27
مهنوش جونم چه کیک زیبایی. مثل همیشه عالی و هوس انگیز. نوش جونتون. فرشته ها رو ببوسید
مامان مهنوش
پاسخ
مرسی راحیل جونمممم
فاطمه
2 اسفند 93 13:13
سلام .500 روزگی قندوعسل مبارک میتونم بپرسم این بمب کالری رو چجوری درست کردید ؟ اخه بنظر خیلی خوشمزه میاد ممنون
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..این لینکشه..http://www.cheftayebeh.ir/2011/10/blog-post_25.html
♥ایدا♥
2 اسفند 93 20:57
وای خدایا چه دختر خوشگلی 500 روزگیت مبارک عسل شیرین اگه با تبادیل لینک موافقید بهم بگید دوستون دارم زیاد
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون عزیزم...لطف داری
ندا
3 اسفند 93 14:28
وااااااااااای مهنوش جون سلام چه لباس نانازی تن این دخمل نااااااازه....خیلی زیباست واقعا کار دسته ؟؟؟؟ وااااای دستای گل دخترو بگیری ببوسی اینطوری مشت کرده من عاشق دستای کوچولو نی نیام..... وووووو..... ببوسید فرشته هارو فعلا.....
مامان مهنوش
پاسخ
سلام ندا جون..ممنون از لطفت..چی کار دسته؟..متوجه نشدم
ملیسا
3 اسفند 93 18:21
سلام مامام مهنوش عزیز، تولد 500 روزه گی لیانا جون مبارک باشه . شرمنده یه سوال داشتم درخصوص تقویم 93 کوچولوهای نازنینت این که کجا سفارش دادین ؟ اگر امکانش باشه تلفنشونو داشته باشم ممنون می شم . امیدوارم زود بیاید روخط
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون...09196664984
لیلا
3 اسفند 93 18:58
سلام مهنوش جون دختر خیلی ماهی داری خدا حفظ کنه اسم من لیلا هس دوس دارم اگه خدا بهم دخمل داد اسمشو بزارم لیانا از اول این اسمو انتخاب کرده بودم وقتی وبلاگتو دیدم بیشتر علاقمند شدم عاشقتم لیانا
مامان مهنوش
پاسخ
سلام گلم..ممنون..لطف داری..ایشالا که مامان یه دختر ناز میشین و اسمش رو لیانامیذارین
سولماز
3 اسفند 93 21:50
سلام 500 روزگی مبارک 500 بار از خداوند سلامتی وشادی براتون خواهانم ببوس عروسک زیبارا
مامان مهنوش
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم از لطفت
parisa
7 اسفند 93 14:41
مامان دیانا
9 اسفند 93 10:11
سلام لیانا جونم کجائین دلمون براتون تنگ شده !
مامان حسنا
15 مرداد 94 6:54
سلام ، فرشته های نازی دارید ، خدا حفظشون کنه