لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

یک آخر هفته پاییزی..

1393/9/2 13:45
نویسنده : مامان مهنوش
7,026 بازدید
اشتراک گذاری

در روزهای پایانی از دومین ماه پاییزی ..زمانی که آب و هوای شهرهای شمالی از همیشه لطیف تر و دلچسب تر است....تصمیم گرفتیم چند روزی برای تغییر آب و هوا  سری به شمالستان بزنیم و کمی اکسیژن و هوای پاک بر بدن بزنیم!..اگر چه حالا با داشتن یک بچه مدرسه ای نمیتوان به سادگی و به روال همیشگی..هر وقت که اراده کردیم بار سفر ببندیم..ولی گاهی یک مرخصی یکی دو روزه میتواند به تجدید قوای پسرک دبستانیمان هم کمک کند تا با انرژی بیشتر به مدرسه برگردد و به درس و مشقش برسد.......( چه توجیهی بهتر از این وقتی که  آدم بی وقت هوس سفر می کند!قوی)

و باقی قضایا به روایت تصویر..

 

جاده های پوشیده از برف که برای همسفر عزیز کوچکم منظره جالب توجهی بود..و در این میان هوس آدم برفی ساختن هم به سرش زده بود!.. که با توضیحات نه چندان قانع کننده مامان و بابا خوشبختانه بی خیال این کار شد!

ماهان

در کمال خوش شانسی آب و هوا هم در طول این سفر چند روزه با ما یار بود و تلفیق آفتاب درخشان و هوای ملس پاییزی ..لذت سفر را دوچندان می کرد..خصوصا با داشتن دو همسفر شیرین و دوست داشتنی

ماهان

لیانا

جوجه ماشینی های عزیز من( جوجه های من در ماشین!زبان)

لیانا

ماهان

فیگورهای  ماهانی!

ماهان

مینی مدل عزیزتر از جانممم

ماهان

ماهان

و سکانسی از یک فیلم هندی با شرکت ماهان خان!( و تنه درختخندونک)

ماهان

و جنگلی های دلبندم!

ماهان و لیانا

ماهان و لیانا

این هم لیانا شوماخر!..که به هیچ ترفندی راضی نمی شد از خیر رانندگی بگذرد!..البته ما هم بعد از اینکه او را برای چند لحظه پشت فرمان گذاشتیم و بعد برای بیرون آوردنش با جیغ و داد و اعتراض فراوانش روبرو شدیم..متوجه اشتباهمان شدیم!

لیانا

لیانا

این که لیانا در حال بررسی چه چیزی است ..آن هم با این دقت و تمرکز..از سوالات ذهن من هم هست!

لیانا

عشقولانه های خواهر و برادری..که از دیدنش در دلم قند که چه عرض کنم..کله قند آب می شود..!راضی

ماهان و لیانا

ماهان و لیانا

و جان مادررررر در تونل زمان!

ماهان

ماهان

و باز هم دردانه های من در ساحل..

ماهان

لیانا

یکی نیست به دخترکم بگوید که هر صدفی هم خوراکی نیست دلبندم!

لیانا

خودم هم گاهی شک می کنم که صاحب این چهره مظلوم و آرام همان وروجک آتش پاره ای باشد که ثانیه ای دست از شیطنت و کنجکاوی برنمی دارد..!

لیانا

و چه چیزی دلچسب تر از نوشیدن یک فنجان چای داغ..بعد از یک ناهار خوشمزه..و در کنار گرمای مطبوع آتش..آن هم به همراهی دو فرشته بی تکرارم..که خوشبختی ام مدیون وجود نازنینشان است و بس..

ماهان

و خدایم را هزاران بار شکرررر  که نه سال بعد از شروع زندگی مشترکمان..وجود دو هدیه ارزشمند و بی نظیرش..به زندگیمان عشق و گرما می بخشد..و رشته این پیوند ناگسستنی را محکم تر می کند..

و کیکی که طعمی متفاوت از همیشه داشت..از انجا که با دستان کوچک پسرک دلبندم برش خورده بود..

کیک

پسندها (20)

نظرات (75)

عمه فروغ
2 آذر 93 21:59
سلام مهنوش جونم خوبی؟ هزار ماشاا.. به این دو فرشته .چقدر تو جیگری لیانا جونم همیشه به گردش و شادی ان شاا.. همیشه همین طور کلبتون پر از عشق و محبت باشه بووووووووووس به روی ماه راننده کوچولو
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام فروغ عزیزم..ممنون از لطفت عزیز دلم
رویا
2 آذر 93 22:12
وای مامانی خدایی ماهان جان مینی مدله ها دخترک زیباروی رو به جای من ببوسید لطفا * نه سال که کم است انشالا نود سال در کنار همسرتان باشید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز دلم از لطفت
مامی
2 آذر 93 22:18
عزیزم چه عکسهای زیبایی خدا بچه هاتونو حفظ کنه سالگرد ازدواجتون هم مبارک ما هم ۲۴اذر سالگرد ازدواجمون هست
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم..سالگرد ازدواجتون هم پیشاپیش مبارک باشه
مامی حنان(وبلاگ روچک)
2 آذر 93 22:24
سلام.ایشالله همیشه به گردش و تفریح با عزیزان دوست داشتنی ات.خداحفظشون کنه خیلی نازن
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم لطف داری
***عاطفه*** مامان ریحانه
2 آذر 93 23:16
به به به به پیوندتان مبارک اون عسل مسلا رو از جای من و ریحانه هم حسابی بچلون. مگه دستم بهشون نرسه... راستی چند روز پیشا بهت اس ام اس دادم نرسید بهت!!! همون دیگه ددر بودی تو جاده بودی حتما! همیشه به خوشی و سلومتی و عجق!
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی عاطفه جونی..نه نرسید اس ام است..خو دوباره بفرست..اون کپل خانوم رو حسابی بچلون و بخورش از طرف من..راستی شنیدم قرار مدار گذاشتین تفلد گرفتین..کلاغه خبر اورد برام....بدون من اصلا بهتون خوش گذشت؟!خخخ
✿مامان عاطفه✿
2 آذر 93 23:22
خدااااااااااا چه رمانتیک و زیبا تا حالا هیچ پستی را به این زیبایی ندیده بودم من که متاثر شدم قربون هممچین دست گلایی نازی بشم که اینقدر شیرین و دوست داشتنی اند هزار ماشااله به دختر و پسر ناز و خشملت دوسشون دارم خدا حفظ کنه مامان به این گلی را براتون
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیز م از لطفت..خدا نکنه..خدا فرشته کوچولوی شما رو هم حفظ کنه
maedeh
3 آذر 93 0:12
ey jone delam ghorbone in fereshte kocholo ke enghadr chehrash mazlome Azizam khoshhalam ke beheton hesabi khoshgozashte va ba koli enerji bargashtin in khoshiaton hamishe mostadam bashe insaalah Az tarafe man ye bose mohkam bokoneshon ke ba didaneshon koli lezat bordam
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی مائده عزیزم..
دوستدار همیشگیتون
3 آذر 93 0:13
مهنوش خانوم عزیزم سلام همیشه به سفر و شادی ..الهی که همیشه تنتون صحیح و سالم باشه به دور از هر نگاه و نظر بدی...من که کشته شدم برای اون عکس لیانای مظلوم بااون تیپ زمستونی معرکه اش.آخ که چقدر بافت بهت میاد یعنی شما زیباترین میشی عزیز دلم با اون کلاه خوشگلت.. ماهان که دیگه حرف نداره بس که خوشتیپ و زیباست... سالگرد ازدواجتون رو بی نهایت تبریک میگم الهی که همیشه خانواد محترمتون درکنار هم سرشار از شادی و سلامتی و خوشبختی باشه ... بابت تمام حس خوبی که با هر پست جدیدتون به همه خواننده هاتون میدید ممنونم بابت جواب پیام خصوصی هم بی نهایت ممنونم...
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوست عزیز از لطف همیشگیت نسبت به ما..من هم برات ارزوی سلامتی و شادی و ارامش دارم
دوستدار همیشگیتون
3 آذر 93 0:14
هزار دفه قربون اون عکس مظلوم و آرومت که صدهزار بار هم ببینمش سیر نمیشم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی ..خدا نکنه عزیزم
هما
3 آذر 93 0:57
ای جونمممم لیانای عسلم بزنم به تخته خیلی تپل مپل تر شده لپاش درومده بووووس برای جفتشون
مامان مهنوش
پاسخ
..لپش کجا بود همایی؟!!..در مقایسه با رستا پشه ای بیش نیست..خخخ..ببوس گردلی رو
مامان عاطفه
3 آذر 93 1:05
ای جااااان چه فرشته های نازی خدا حفظشون کنه...همیشه به سفر و گردش امیدوارم همیشه لبت خندون و دلتون شاد باشه... راستی اجازه لینکتون کنم؟؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون از لطفت..چه اشکالی داره..بوس برای پسر کوچولو
مامان حبه قند
3 آذر 93 2:33
همیشه به سفر عزیزم.براتون شادی آرزو دارم. دخترک یخ کرده که لپاش قرمز شده؟
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..شاید..خنک که بود هوا
✿♡سهیلا مامان آیسا♡✿
3 آذر 93 8:14
همیشه به گردش وتفریح مهنوش جون.کار خوبی کردید الان هوای شمال عالیه.سالگرد ازدواجتون مبارک دوستم چه جیگری شد این لیانا خانومعکسهای خواهر برادری هم که عااااااااالی بود
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی سهیلا جونم..ببوس ایسای نازنین رو
سحر
3 آذر 93 8:57
سلام مهنوش بانوی عزیز ای جونم به این دو تا فرشته زیبا . خداوند در پناه خودش حفظشون کنه . همیشه به سفر خانومی . شاد و پایدار باشی
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام بر سحر بانو جان..و ممنون از لطف همیشگیت عزیز دلم
ستاره
3 آذر 93 9:40
اول صبح سرکار با دیدن تصویر خنده های این دوتا ف رشته دوست داشتنی کلی انرژی گرفتم آرزو می کنم همیشه شاد سلامت باشید بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم ستاره عزیز
آویسا
3 آذر 93 10:33
زیبا بودمخصوصا عشقولانه های خواهربرادری
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم
مامان آریانا پرنسس مبارز
3 آذر 93 10:53
سلام به مادر پرانرژی ومدیر مدبرو مهربان برای خانواده انشاء ا... خدا شمارو برای همدیگه نگه داره من بعد از 3بار نظر گذاشتن دروبلاگ قشنگتون میتونم بگم از هوادارای وبلاگ شما هستم خوشحال میشم اگر شما تمایل داشتید تبادل لینک کنیم ودوستهای خوبی برای هم باشیم
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..لطف داری عزیزم..چرا که نه..خوشحال میشم
elham
3 آذر 93 11:09
همیشه به گردش و تفریح عزیزم عاشق اون عکس عشقولانه خواهر برادری شدم خواهر و برادر چه خنده های قشنگی میکنن من از دیدنشون کیف میکنم شما چه حالی میشین وقتی دلبنداتونو میبینید
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیز دلم..نظر لطف شماست
مهشید
3 آذر 93 11:39
مهنوش جون سالگرد ازدواجتون بوده؟ کِـــــی؟؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
..25 ابان عزیزم
مامان خدیجه
3 آذر 93 11:50
امیدوارم دو دلبندتان همیشه در سلامت وتندرستی کامل باشند وشاهد خوشبختی دو عزیزتان شوید اگه اشتباه نکنم سالگرد ازدواجتون بود که بهتون تبریک میگم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیزم..بله ...
مامان الهام
3 آذر 93 13:42
خدا دو تا دلبندتون رو براتون حفظ کنه.گل دخترمون هم هر روز خوشگل تر و نازتر از دیروزشه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم...لطف داری
رومینا
3 آذر 93 13:42
مهنوش جونم واقعا همیشه از دیدن عکسهای زیبا دو تا فرشته ها لذت میبرم . شاید گاهی در روز چند بار بیام ببینم . دوستون داریم زیاد
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم رومینا جون..ببوس رادوین عزیز رو
ميترا
3 آذر 93 14:18
مهنوش جان نهمين سالگرد ازدواجت مبارك انشاالله هميشه شاد و سرزنده باشي و سايه پرمهر خودت و همسرت بالاسر فرزندان گلت باشه و در ساليان نه چندان دور شاهد پيشرفتشان باشي اميدوارم هميشه خنده بر لبان عزيزانت باشه
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم میترای عزیز..شما هم شاد باشید و سلامت
ندا
3 آذر 93 15:27
سلام مهنوش جون وااااااااااااای چقدر دلم تنگیده بود براتون عزیزم لیانا روز به روز داره بزرگتر و خانوم تر و ناناز تر میشه مراقبش خعلی خعلی خعلی باشید حتما حتما سفر خوش گذشته وای اون ویو پشت سر ماهان توی عکس 7م و8م خعلی خوشکله کجاست اونجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه دیگه همین ببوسید لیانا و ماهان رو فعلا تا بعد............
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام ندا جون..چه کارایی دست ادم میدیا..برگشتم شمردم عکسا رو تا ببینم کجا به کجاست..اولی جنگل نوره..دومی رستوران ایلار
parisa
3 آذر 93 15:49
همیشه به گردش و شادی عزیزم
آرين
3 آذر 93 16:37
سلام وبلاگ جذابي داريد دوست دارید فرزندتان در سن 20 سالگی دارای حقوق ماهيانه باشد ؟ 55539033-09190245074 بيمه ايران نمايندگي جعفري
مامان سمانه
3 آذر 93 18:38
عکسای قشنگی بود لذت بردم عکس که لیانا جونم مظلوم شده رو خیلی دوست داره ناز افتاده و عکس هندی ماهان جون خیلی قشنگ شده عکسایی که با هم گرفتن خیلی خوب شده انشا...همیشه لبخند رو لباتون باش
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم از لطفت عزیزم
مامان زهرا وسارا
3 آذر 93 20:58
سلام بوس برای لیانا عزیزم ایشالله همیشه به شادی و خوشی ... خداروشکر که هوا خوب بوده و بهتون خوش گذشته . . .
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم...بوس برای دوتا پرنسس
مریم مامی آرین
3 آذر 93 21:21
اول از همه ممنون بابت بیان زیبا و لطیف و دوست داشتنی مهنوش عزیز دوم انشالله همیشه به سفر باشین در کنار این دو گل دوست داشتنیتون
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مریم عزیز..ببوس گل پسرو
مامی آنا
4 آذر 93 3:35
همیشه به گردش و تفریح اخ جون برف بازی. حق داره ماهان والا منم وقتی برف میبینم دوست دارم بازی کنم اینقدر که لذت بخشهاما همچنان اینجا کولر روشنه و ما برای تنوع توی خونه با لباس زمستونه ها عکس میگیریم لیانا هم مثل همیشه بانمک و دوست داشتنی
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..کار خوب میکنین..بلاخره لباس زمستونی پوشیدن هم همون حس زمستون رو به ادم میده یه خورده..وصف العیش نصف العیش..ببوس گل دختر ناز رو
مامان فرخنده
4 آذر 93 9:54
خيلي كار خوبي كردي ماهان جون را بردي مسافرت كه با انرژي بيشتري برگرده بياد مدرسه. عكسهاي خواهر و برادري خيلي خيلي قشنگ بودند دلم براي مليسا يه داداش يا يه خواهر كوچولو خواست ولي نه گول نميخورم ولي واقعا لذت بخش بودند عكسها هميشه شاد وخندون وهمين جور پشت هم باشند ليانا وماهان گلم
مامان مهنوش
پاسخ
..چرا ..خوب بیا گول بخور جون من فرخنده جون..یکی باشه منو درک کنه که دو بچه داری چه مشکلاتی داره!....بوس برای ملیسای شیرین زبونم و خواهر یا برادر احتمالی اینده اش
razi
4 آذر 93 11:00
salam azizam omidvaram salhaye sal dar kenare khanevade azizetun be shadi zendegi konid khodavand negahdare pesar &dokhtare nazetun bashe,donbale esme ghashang migashtam ba veblagetun ashna shodam
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..لطف داری
سپیده
4 آذر 93 13:31
ای قربووووووووووووووووون این مینی مدل بشم من ای جانم عروسک نااااااااااااااااااااز مباااااااااارک باشه عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..خدا نکنه
شيرين
4 آذر 93 15:54
سلام مهنوش جان به به جه سفر دلجسبي وايييي درياا برف ساحل جه قدر ميجسبه انشاالله هميشه به سفر وشادي الهييي فدات شم عسللللل با هوش و كنجكاو جي داري كشف ميكنيييي تو ماشين شادلين هم از ماشين بياده نميشه ما بايد منتظر بمونيم خانومي رانندكي كنه
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنونم از لطفت..اره واقعا معلوم نیست این فسقلیا از چی تو ماشین انقدر خوششون میاد..ببوس گل دخترو
بهار
4 آذر 93 16:09
سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم
شيوا
4 آذر 93 18:04
و باز هم سلطان ماهان و پرنسس لیانا با یه عالمه عکسای زیبا ماشا... به جفتشون با این چهره های زیباشون مهنوش جون سالگرد ازدواجتونم مبارک ,عاشقونه هاتون مستدام و پیوندتون ناگسستنی
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم شیوا جان..لطف داری عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
4 آذر 93 23:29
اول از همه سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم مهنوش جون ایشاله این عشق و علاقه تو خونوادتون همیشه پایدار باشه مسافرت بی خطر... به به هوای شمال تو این فصل واقعا لذت بخشه اخییییی لیانا شوماخرو ببین، چ تمرکزی کرده ب قسمت جلو ایده تونل زمان خیلی جالب بود، خوشمان آمد عکس خاهر بر روی دوش برادر هم بسی جذبمان کرد
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی شیما جونم..ببوس اون فسقل خان موفلفلی رو
مامان
5 آذر 93 3:19
به به مهنوش جونم همیشه به سفر و شادی. عکسها عالی مثل همیشهههههه.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی دوستم
مامان
5 آذر 93 3:20
جوجه ماشینی ها بی نظیرن. خدا حفظشون کنه
مامان
5 آذر 93 3:26
عجب نگاه متفکرانه ای کرده لیانا جونم.فدای دقت زیادت عزیز دلم. عکس عشقولانه های خواهر و برادری فوق العاده ست. الهی تنشون سلامت.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم عزیز دلم..خدا حافظ و نگهدار امیر حسین عزیز باشه
مامان
5 آذر 93 3:30
جونم ماهانی و تونل زمان... خوشم میاد عکسهای قدیمی رو با همون حالت پیدا میکنی. از دیدن عکسهای قبلی ماهان جونم لذت میبرم
مامان
5 آذر 93 3:36
مهنوش جونم نهمین سالگرد یکی شدنتون رو تبریک میگم . ان شاالله سالیان سال در کنار هم شاد و سلامت وخوشبخت زندگی کنید و شاهد بالندگی و به ثمر رسیدن فرشته های بی نظیرتون باشید.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم دوست عزیز
الهام
5 آذر 93 10:57
چه خواهر و برادر ناز و باحال و مهربونی .انشااله همیشه با هم خوب و خوش و مهربون باشید و دست گرم و پر از مهر خدای بخشنده همیشه به همراهتون باشه و سلامتی بهترین و شیرین ترین چاشنی زندگیتون مهنوش جون.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی الهام جون..شازده کوچولو رو ببوس
مهتاب
5 آذر 93 12:52
چه سفر دلچسب و مطبوعی با دیدن عکسا ما نیز تازه شدیم . لیانای عزیز تپلی شده و بیشتر از قبل شبیه ماهان . عشقولانه های خواهر و برادری هم خیلی دلچسب بود. سالگرد ازدواجتون مبارک باشه مهنوش عزیز امیدوارم روزی عکس تونل زمان با بچه ها و نوه های گلتون باشه شاد و سلامت.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مهتاب عزیز..کنجد کوچولو در چه حاله؟..شروع به ابراز وجود کرده؟..مراقب خودت باش
مامانی شایلین جون
5 آذر 93 14:22
سلام. هزار ماشالا به این دسته گلای قشنگتون. دلم ضعف رفت از دیدنشون. خداحفظشون کنه.با اجازه تون لینکتون میکنم تا بتونم بهتون سر بزنم و جوجه های ملوستونو ببینم.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..منونم از لطفتون
محیا
5 آذر 93 14:35
سلام دوست خوبم من یک رهگذر هستم. وبتون خیلی قشنگه. میشه بگین اون قابلمه های نارنجی گوگولی و که رو درشون گل داره و یا اون سرویس قابلمه جوجوی کلانترو از کجا خریدین. من عاشق اونا شدم. تفلونه یا سرامیک؟ مرسی
مامان مهنوش
پاسخ
..سرامیکه عزیزم..از نمایندگی berghoff بلژیک..توی شریعتی و هایپر استار شعبه داره
رویــــا
5 آذر 93 18:13
مهرنوش جان خدارو هزار بار شکر که بهترین روزها را در کنار بهترین و عزیزترین کسان گزروندی و همگی سالم و سلامتین...خانومی لینکتون کردم و خوشال میشم بلینکی
مامان مهنوش
پاسخ
.ممنون عزیزم..حتما
الهه مامان مبین
5 آذر 93 19:40
سلام مهنوش عزیزم . همیشه به گردش و تفریح گلم . چه عکسای خوشگلی . مثل همیشه عالی . اون عکس ماهان جونم با برف خیلی باحال بود . قربون لیانای عسلی خودم که راننده هم شده . تونل زمان رو هم خیلی خوب اومدی . به خودم گفتم یه روزی هم من توی وب مبین باید گذر زمان رو بذارم . وای که چقدر زود میگذره . سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم عزیز دلم . امیدوارم سالیان سال در کنار همسری و دوتا فرشته نازت زندگی خوب و خوشی رو پشت سر بذارید . و خیلی هم جالب که دوتاییمون 8 ساله که ازدواج کردیم . بوووووووووووووووووس یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا . مهنوش جونم بیا خصوصی
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی الهه جون..واقعا هم زمان خیلی زود میگذره.حالا یه چی بگم..من تاز ه متوجه شدم نه ساله که مزدوج شدیم نه هشت سال..حواس جمع رو داری؟!!...مبین جونم رو ببوس
مامان عاطفه
6 آذر 93 0:18
سلاااااااام .....فرشته کوچولو چهارده ماهگیت مبارکااااااااااااااا....یه عالمه بوووووس
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
مادر دیبا
6 آذر 93 8:45
همیشه به گردش مهنوش جونم سفر با دو تا گل که چه عرض کنم دسته گل هم که نه باغ پر از گل واقعا دلنشینه
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..ببوس دیبای زیبا رو
nasim
6 آذر 93 19:26
سلام مهنوش جان همیشه به سفر عزیزم مروارید خزر ساحل و محوطه زیبایی داره لیانا جونم ماشاالله بزرگ شدی عزیز دلم ماهان دوست داشتنی پرنسسم بی نظیرییییییییییییییییییییی
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام نسیم جان..ممنونم عزیز دلم از لطف همیشگیت
مامان نی نی
6 آذر 93 20:14
✿مامان دنیز✿
7 آذر 93 1:53
عااالی واای لیانا جون رو که رو گردن داداشیش دیدم یاد کوچولویی های خودم افتادم با اینکه برای خودم قدی کشیده بودم بازم ،عاشق نشستن بر گردن داداشی بزرگم بودم و مادر همیشه لب و لوچه گاز میگرفت که زشته دختر تو دیگه بزرگ شدی،ولی نمیدونین چه حالی میداد واقعا حس لیانا رو درک میکنم وای عاشق این دوتا کوچولو ام کاملا مشخصه لیانا با وجود کوچکی اش کاملا به مهربانی های داداشیش آگاه هست و با جان و دل براش ناز میکند و ماهانی که خریدار این ناز خدا حفظشان کند و شاد و برقرار باشند همیشه
مامان مهنوش
پاسخ
..اره واقعا برادر بزرگتر مثل یه حامی همیشگیه برای ادم..من هم خیلی از برادرم خاطرات قشنگی دارم از کودکی..ممنون از لطفت دوستم..ببوس دنیز جون رو
✿مامان دنیز✿
7 آذر 93 1:59
sorry salgarde ezdevajetoonam tabrik migam saliyane sal ba khoshi va khorami kenare ham zendegi konin
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
ندا
8 آذر 93 14:21
مهنوش جون عزیز خودمم چندبار چک کردم شماره رو اشتباه نگم.......ولی خدایی خعلی خوجل بود ..... البته از منظره خوجل تر ماهان جون عزیزم بوداااااااااااا...... راستی چند وقته دوست دارم بپرسم اما فرصت پیش نیومده ماهان گل با مدرسه چطوره؟؟؟؟بهش خوش میگذره ؟؟؟ دلم واسه عکسش تو لباس مدرسه ش ضغف میره خیلی ناناز شده.......
مامان مهنوش
پاسخ
..کنار میاد با مدرسه..مشکلی نداره باهاش..ولی ما رو کچل میکنه تا یه صفحه مشقو تموم کنه
مامان دو فرشته
8 آذر 93 15:27
سلام مهنوش جان ، آفرين به جسارت خانم خانمها . با اينكه ماهان گلي كلاس اوليه و آدم سر درس بچه هنوز خيلي گيره ولي خوشم مياد مرخصي غير تعطيلات گرفتي و رفتين ددر. انشاله هميشه خوش و خرم باشيد. هر دو گل زيبا روي را ببوس.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم...مرسی از لطفت
مامان نورا
8 آذر 93 17:55
سلام مهنوش جون،این دوتا فرشته چه عکسای قشنگی از شمالمون گرفتن. واااااااای که دلم لک زده واسه شمال و دریاش،البته نمی دونم کجای شمال رفتید؟لیانا جون و ماهان جونم که حسابی دلمونو اب کردن.ما که تقریبا یکی2 ماه درمیون میریم شمال خونه مامانم بازم دلتنگ میشیم شمارو نمی دونم،راستی خواستم بپرسم عکسای تولد نفس کوچولو رو کدوم آتلیه بردید،دنبال یه اتلیه خوبم واسه تولد 1 سالگی نورا جونم.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..چه عالی که مامان و بابا ساکن شمالن..عکسای تولد لیانا رو اتلیه هیمن انداختیم
محیا
8 آذر 93 20:32
دوست خوبم ممنون از راهنماییت. بله من از تو سایت برگهف دیروز ست قابلمه کودک اردک کلانترو پیدا کردم. ولی اون قابلمه نارنجی رنگ و که درب پیرکس داشت و روی دربش یه گل قشنگ بود رو ندیدم. اونم برگهفه ؟ اگه اون شیشه های قشنگ که مخصوص ریختن شکر و چای هست و اونا هم روی درشون گلهای متفاوت داشتن رو هم به من مارکشونوبگین یا آدرس دقیق فروشگاهشو بدین بی نهایت ازتون سپاسگزارم. موفق و سلامت باشین
مامان مهنوش
پاسخ
..خواهش میکنم عزیزم..اون قابلمه گل دار رو تو یه فروشگاه لوازم خونگی خریدم بالاتر از سیدخندان ..شریعتی..اسمش یادم نیست..ولی اوای کودک روبروی پارک ساعی دیدم که داره ازش..اون ظرفای قند و شکر رو از رم خریدم..ایتالییه..اینجا ندیدم
محیا
9 آذر 93 15:29
بازم ممنونم ازت دوست مهربون منو ببخش که زیاد ازتون سوال پرسیدم فقط یه مشورت دیگه می خوام ازتون بگیرم، من می خوام اون ست قلبلمه ویرگو نارنجی برگهف رو که تو سایت دیدم و شما هم تو یکی از عکساتون بود بخرم. همونی که اولین سوپ دختر نازتونو توش درست کردین و درب اون یه شکل منحصری داره با دستگیره کلیپسی . میخواستم به من بگین کار کردن با اون در و دستگیره سخت نیس به لحاظ فرمت خاصی که داره یا سنگین باشه و یا شستشوی راحتی نداشته باه و یا اینکه خیلی جاگیر باشه و حمل و نقل راحتی نداشته باشه؟؟؟؟ چون بیشتر شبیه زودپزه تا قابلمه! شما ست کامل اونو دارین؟
مامان مهنوش
پاسخ
...اتفاقا بزرگترین نقطه قوتش همون طرح دستگیره شه...من کاملش رو دارم..فقط پوشش نچسبش نسبتا زود مشکل پیدا کرد..نسبت به گرین پن که من قبل اون داشتم
***عاطفه*** مامان ریحانه
9 آذر 93 16:55
سیلوم مجدد هی چند روز میومدم میدیدم هنوز جواب مواب ندادی. امروز دیدم جوابیدی. بابا منم واسه همون قرار مدار تفلد پیامکیدم بهت دیگه! خیلی خوف میشد میومدی. جای شما و خونواده گرامی و بقیه خونواده های گرامی دیگه هم بسی خالی بود!! اصن بدون تو هیییییییچ لطفی نداشت. باور کن راس میگما. حالا نه که هیییییییچ ولی هیچ! خخخخخ بازم تبریک عجقولانه واسه ازدواجتون! ایشالا دهمین سالگردو با سه تا جوجه جشن بگیرین خخخخ
مامان مهنوش
پاسخ
..سیلوم..میگم نکنه شماره منو اشتباه سیو کردی؟!..بعدا هم هیچ اسی ازت نداشتم اخه..خودمم میدونستممممم بدون من بهتون خوش نمیگذره..خخخخ..حالا ایشالا دفعه بعد ..ببوس گردلی خانوم رو..بابت دعای خیرت هم ممنون..ایشالا با همدیگه تو تاپیک مامانای 94..بدون شما صفا نداره..یا همه باهم یا هیچکی
بهار مامی غزل
10 آذر 93 3:58
مهنوش عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزممفرشته های ناز و دوست داشتنیت هم مثل همیشه شاد و زیبا به به شمال بودین جایی که من همیشه دوست دارم اونجا باشم همیشه به شادی و سفر دوستم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم بهار جون...واقعا هم روح ادم تازه میشه تو شمال
مامی الی
10 آذر 93 7:50
به به چه فنچولكاي شيريني خدا حفظشون كنه. چقدر نگاهاشون معصومه. مهنوش جان سالگرد ازدواجتون مبارك انشااله شاد و سلامت سالهاي طولاني اين روز زيبارو جشن بگيريد.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی مامی الی جونم..اریای قشنگم رو ببوس
ندا
10 آذر 93 14:18
پسرا همین جورین داداش من چه اول دبستان بود چه الان که اول دبیرستانه مغز مامانمو میخوره تا یه صفحه درس بخونه ..............جالب اینه معلم هاش م راضین ازش اما خب........همیشه سر درس خوندنش جنگ اعصاب داریم تو خونه...... اخرش هم همون یه صفحه رو میخونه ها ولی.......با کلی باج گیری تیغ زدن جیب پدر محترم و با کلی شرط و شروط و خرید فلان بازی که هنوز وارد ایران نشده....... در کل....... امیدوارم گل پسر به جاهای خوب خوب برسه یا مثل پدرش آرشیتکت بشه(آرزوی من)......... بوووووووووووس واسه پسری و دختری فعلا.......
مامان مهنوش
پاسخ
...اره خوب پسرا که کلا درس خوندنشون داستان داره..و.ممنون از ارزوهای خوبت ندا جون
مهسا مامان رها
10 آذر 93 16:53
سلام به مامان بهنوش و بچه های نازش راستش دنبال تم صورتی و قهوه ا ی بودم واسه تولد دخترم که وبلاگ شما رو دیدم...منم واسه تولد دندونیه دخترم همین تم شما رو قراره بذارم. ولی ماشاا.. شما خیلی هنرمندین..با دیدن عکسای تولد لیانای عزیز کلی افرین گفتم بهتون... کلی تو نت گشتم واسه جعبه پاپ کورن و گیفت...ولی همه تکرارین! اون قطار پاپ کورن معرکه بود..میدونم نوشتین خودم طراحی کردم تمشو...ولی میخواستم ببینم میشه فایلشو داشته باشم؟پاپ کورن و جعبه های گیفت" البته بدون عکس دختر نازتون"؟
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..مبارک باشه تولد پرنسس کوچولو..توی پست تولد یک سالگی همه فایلها رو برای یکی از دوستان گذاشتم..تو قسمت نظرات..و توی لپ تاپم کلا پاک کردم همه چیز رو..تو بخش نظرات بگردین پیداش میکنین
آتنا مامانیه روشا یدونه
10 آذر 93 16:58
همیشه به گردش و تفریح دو تا وورجک های خوشگل
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
محیا
11 آذر 93 10:08
دوست عزیز میشه مارک اون قابلمه سرامیک نارنجی و که در شیشه ای داره و روی درش گل داره گفته بودین آوای کودک هم داره برام بگین؟ ست قابلمه اش 6 پارچه است و مخصوص کودکه؟
مامان مهنوش
پاسخ
..مال من مارکش یونیکه..نمیدونم چند تیکه اس..و سایزش بیشتر مناسب اشپزی برای کودکه
سهیلامامان اقاکسری
11 آذر 93 16:47
سلام مهنوش جون...من ی چند وقتی هست که با وب شمااشناشدم،واقعا لذت میبرم وقتی بچه های گلتونو میبینم..ایشالا همیشه موفق و شادو سلامت باشید
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیز دلم..ممنونم از لطفت..من هم براتون ارزوی شادی و سلامتی دارم
مامان جون
12 آذر 93 14:39
همیشه به گردش و شادی...وای دلم ضعف رفت چه قدر نازن این خواهر و برادر.خدا همتون رو حفظ کنه...سالگرد ازدواجتون هم مبارک امیدوارم سالیان سال در کنار هم چهار تایی خوش و شاد باشیدہ(شایدم پنج تایی)
مامان مهنوش
پاسخ
.ممنون عزیزم..لطف داری
عمه فروغ
15 آذر 93 12:44
سلام مهنوش جون خوب هستید؟ چندین بار اومدم وبلاگتون ولی نظرات پست آخر برام باز نشد بخاطر همین اینجا کامنت گذاشتم عکس های ماهانی خیلی قشنگ بود مخصوصا اون عکس با روسری هزار ماشاا.. به این دو گل دوست داشتنی خدا کوچولوهای نازت رو برات حفظ کنه عزیزم.دو تا گل خوشگلت هم ببوس مخصوصا لیانا جیگر رو
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..خودم نظر دهی اون پست رو غیرفعال کردم..چون صرفا چند تا عکس بود..در هر حال ممنون از لطفت عزیزم
مریم
17 آذر 93 2:48
سلام عزیزم عکس ها فوق العاده زیباو قشنگ بودن همیشه به سفرو گردش ♥ یه سوال هم داشتم شماشیرخشک به لیاناجون میدید؟اگه آره لطفامارکش رو میگیدقطره مولتی ویتامین چه مارکی ایرانی یاخارجی ممنون میشم جوابم رو بدی دوتافرشته های کوچولوت روببوس
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..لیانا شیر نیدو عسلی و ریسورس جونیور میخوره..و شربت مولتی سندروس
زیبازن
18 آذر 93 7:10
مهنوش جان سلام، از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم. زیبازن برای تمام بانوان ایرانی WWW.ZIBAZAN.NET
سارا
18 آذر 93 19:01
سلام گلم.....چرا از پست جدید خبری نیست؟؟؟؟ راستی میشه اگه زحمتی نیست عکس اتاق لیانا جون و ماهانی رو بذارید؟؟؟ ممنون میشم.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ایشالا به زودی
سمانه
19 آذر 93 8:53
واییییییییییی مهنوش عکس این خوشگلا رو نزار چشم می خورن! واقعا نازن(لا حول ولا قوه الله بالله) مهنوش جان یه سوال فنی ازت میپرسم اگه لطف کنی جواب بدی! قصد دارم یخچال و ماشین لباسشویی مو عوض کنم مارکشون ال جی بوده الان میخوام یه مارک خوب بخرم وفعلا بوش مد نظرمه!چون مطمئنم جنس خوب میخری میخوام راهنماییم کنی! میشه مارکشو بگی واینکه راضی هستی یا نه؟ شرمنده عزیزم ولی تو بهترین کیس برای مشورت هستی!
مامان مهنوش
پاسخ
..سمانه جون والا بد کسی رو انتخاب کردی واسه مشورت!تخصص خاصی در این زمینه ندارم..ولی خودم یخچال و ماشینم بوشه..بدک نیست..ولی مارکهای بهتر مثل میله هم تو بازار ایران هست
میس ماری
19 آذر 93 18:23
سلام مامان مهنوش جون. میگم ما لیانای عسل و ماهان گل رو اینجا میبینیم و دلمون وا میشه. خودتو کجا ببنیم خووو؟ دلمون تنگ شده بابا. برگرد که دنیام بی تو صفا ندارهههههه (تو مایه های دشتی بخون خخخخخخ!!) قسمت ثبت نظرات آخرین پستت برای من باز نمیشه!
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام میسی جونم..به زودی به اغوش پرمهرتان باز خواهم گشت..خخخ..اخرین پستو نظراتشو بسته بیدم نابغه
رخساره
20 آذر 93 15:47
سلااام چه پسمل و دخمل ناز و خوشگلی خدا حفظشون کنه براتون چه جالب که سالگرد عقد ما هم آذر ماه هست و مثل شما نهمین سالگرد رو ما هم امسال داشتیم اما با طعمی متفاوت
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..مبارک باشه سالگرد ازدواجتون..البته مال ما تو ابان ماهه