لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

تابستانه شیرین ما..

1393/6/18 23:03
نویسنده : مامان مهنوش
6,167 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین روزهای تابستانی مان هم در حال گذرند و زمان زیادی به شروع پاییز و آغاز فصل درس و مدرسه باقی نمانده..بالاخره در آخرین ماه از فصل گرما کلاسهای تابستانی پسرکم به پایان رسید و فرصتی دست داد تا آب و هوایی عوض کنیم و به دور از شتاب و هیاهوی زندگی روزمره چند روزی در دل طبیعت و در کنار دریای نیلگون مدیترانه استراحتی کنیم و تجدید قوایی..

سفری که با وجود مشکلات خاص بچه داری در طی مسافرت در مجموع خوب و لذت بخش بود و لحظات شیرینی را در کنار دو دلبر نازنینم برایمان رقم زد..

 

و اما خاطرات به عکس آمیخته این سفر

                                          شن بازی

ماهان

ماهان

ماهان

لیانا

ماهان

لیانا در حال نظاره اثر هنری کارمند روم سرویس هتل!

لیانا

لیانا

دردانه های عزیزتر از جانمممممم

ماهان

مادر به فدای تن نازنین افتاب سوخته ات مرد کوچک من..

ماهان

ماهان

ژستهای من در آوردی ماهانی!!

 

ماهان

ماهان

ماهان

لیانا در حال گره زدن سبزه! نیتش را هم خودش میداند و بس!زبان

لیانا

و سفری که بیش از همه برای ماهان مادر دلچسب بود و لذتبخش..

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

ماهان

و فسقلی شیرینم که در روزهای آخر به دلیل سرماخوردگی فقط نظاره گر بازی برادرش بود و نمی توانست در آب بازی همراهیش کند..

لیانا

لیانا

و پسر سفید پوست ما قبل از سفر!

ماهان

و پسر رنگین پوست ما در آخرین روز سفر!

ماهان

ماهان

     و چشم اندازی از طبیعت و رودخانه مجاور هتل از بالکن

رودخانه

رود                                           

                                       شن

پسندها (16)

نظرات (39)

مهربوون
19 شهریور 93 11:55
عزیزززززم دلمون برا گل پسری تنگ شده بود .... لیانای نازز ...از صورتش مشخصه که حال نداره....ایشالا زودی خوب بشی خانوم کوچولو.... همیسه به گردش و تفریح مهنوش جووون
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی مهربون عزیزم
رومینا
19 شهریور 93 12:10
مهنوش جونم چه عکسهای خوشگلی . چه کار خوبی کردید. دوتا عزیز های نازت هم مثل همیشه که دوست داشتنی هستند. ببوسشون .
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنون رومینا جان..لطف داری
مامان خدیجه
19 شهریور 93 12:25
همیشه به تفریح وشادی دعا میکنم دردانه هاتون همیشه سالم وتندرست باشند
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..شما هم همینطور
عمه فروغ
19 شهریور 93 14:20
سلام.خوشحالم که سفر بهتون خوش گذشته ان شاا.. همیشه به سفر و شادی عکس هام هم زیبا بودن لیانا جون رو ببوس با اجازه لینکتون کردم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم..خواهش میکنم
مامان
19 شهریور 93 16:01
به به همیشه به سفر . معلومه به ماهان گلم حسابی خوش گذشته
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیز دلم
مامان
19 شهریور 93 16:02
لیانا عسل هم که حسابی آب بازی کرده شیطون بلای خوشگل...
مامان
19 شهریور 93 16:03
همیشه خوش باشید و سلامت.... مهنوش جونم الان حال لیانا بهتر شده؟
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..بله..بهتره
ساناز
19 شهریور 93 16:17
hamishe be safer khosh gozasht ..jamon khali kocholohaye aftabsokhtatoooo beboooooooos
مامان مهنوش
پاسخ
..چرا خارجی شدی ساناز جونممم؟!..مرسی
الهه مامان مبین
19 شهریور 93 17:56
سلام مهنوش عزیزم . همیشه به گردش گردشااااااااااااااااااا ... به به چه عکسای خوشگلی .. معلومه که حسابی به ماهان عزیزم خوش گذشته ... قربون اون نگاه معصوم لیانای عزیزم . فدای اون عکسات ... هزار ماشاا.. چقدر نازه این دخمل من ..... همیشه خوش باشید مهنوش ماهممممممممممممممممممممممممم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی الهه جونم...همیشه به ما لطف داری عزیز دلم
الهه مامان مبین
19 شهریور 93 17:56
برنزه خیلی به ماهان عزیزم میاد براش اسپند دود کن
الهه مامان مبین
19 شهریور 93 20:53
مهنوش جونم بیا خصوصی
مامان مهنوش
پاسخ
اووووومدم
مامان مهرناز
20 شهریور 93 15:54
همیشه به سفر وگردش عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته ماهان جون حسابی برنزه کرده عکسا مثل همیشه زیبا بودن
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
مهشاد
20 شهریور 93 23:35
سفرتون چند روزه بود؟؟ تقریباً هزینه تون چقد شد؟
مامان مهنوش
پاسخ
یک هفته ..بسته به هتلی که میرین هزینه متفاوته..از آژانسهای مسافرتی میتونید اطلاعات بگیرین
parisa
21 شهریور 93 11:51
همیشه به گردش و سفر عزیزم . عکسا مثل همیشه زیبا هستن
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم پریسا جون
بهار مامی غزل
22 شهریور 93 4:24
سلام مهنوش جون . همیشه به سفر و شادی عزیزممم من ماهان برنزه رو خیلی دوست داشتم همجوره این گل پسر خوشگله هزار ماشالا و توی عکسها دقت کردم دیدم لیانا سفید برفی ما خیلی برنزه نشده و از این بابت خیلی خوشحال شدم چرا که طرفدار پوست هلویی و پنبه ای لیانا عسلی هستم و به همین خاطر هم غزل رو خیلی کم توی افتاب بیرون میبرم و باباش میگه من مطمئنم این بچه کمبود ویتامین د داره
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی بهار جون..ممنونم..بعله..موافقم..من هم ترجیح میدم لیانا پنبه ای بمونه.تا حالا بزرگ که شد ببینیم نظر خودش چیه
مامان فرخنده
22 شهریور 93 8:51
هميشه به سفر وگردش كلي به ماهان جون خوش گذشته ازبرنزه شدن پوستش مشخصه ليانا جونم چرا سرما خوردي چيزهاي خوشمزه ميخوردي عزيزززززززكم..
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون فرخنده جون
شیما مامان شاهین کوچولو
22 شهریور 93 12:06
ای جوووونم عجب سفر لذت بخشی ... معلومه که ماهان جونم بیشتر از همه حالشو برده اخییییی نازییییی لیانا جون فقط نظاره گر بوده ... ایشاله سفر بعدی که راه افتاد میدونه باهاتون چیکار کنه
مامان مهنوش
پاسخ
..هههه..واقعا راست میگی شیما جون..
نیکــو
22 شهریور 93 12:53
عزیزم تلگرافت و چک کن لطفا
مامان آنیسا
22 شهریور 93 15:18
همیشه به شادی و گردش خاله جون عزیزم چقدر پوستش سوخته این پسرک بلورین
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
مامان آینده
23 شهریور 93 0:05
سلام عزیزم چه بچه های ناز و خوشگلی داری من عاشقشونم همیشه به وبلاگت سر میزنم تا این دوتا گل ناز رو ببینم خدا حفظشون کنه عزیزم همیشه واسشون اسپند دود کن عکسات مثل همیشه زیبا بود
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم..لطف داری
هما
23 شهریور 93 2:16
جونممم چه آب بازی می کنن این فنچولکها تا باشه ازین سفرا بووووس واسه لیانا نانازی و ماهان برنزه
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی همایی
نفیس
23 شهریور 93 22:13
دخترای "مهر مــاهی" یه دونه ن! عشقــــــــــن! منم مهر ماهی ام مثل لیانا خوشگله
مامان مهنوش
پاسخ
..دقیقا..من هم مهر ماهی ام
مامی الی
24 شهریور 93 7:43
هميشه به سفر و شادي دردونه هاي خوشگل. منتظر ديدن عكساي مدرسه رفتن ماهان جون هستم و بعدش تولد ليانا خوشگله. مهنوش جون ببوسشون.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی مامی الی گلم..بوس برای اریای قشنگم
مامان دو فرشته
24 شهریور 93 16:03
مهنوش جون همیشه به سفر و تفریح .اسم کشورش را هم میگفتی ،اخه جغرافیام خیلی ضعیفهاز روز اول مدرسه ماهان گلی هم برامون بنویس.انشاله درجات عالیه این دانشمند کوچولو.
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی گلم..کشور دوست و همسایه اس دیگه
تارا
24 شهریور 93 16:47
سلام مهنوش جان عکسای لیانا و ماهان خیلی زیبا بودن مثل خودشون من همیشه وبتونو نگاه می کنم و لذت می برم هم از دلبندای نازنینت و هم از ایده های قشنگت موفق باشی
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام عزیزم..ممنونم..لطف داری
مهتاب
24 شهریور 93 17:46
سلام مهنوش جون امیدوارم همیشه شاد باشید.عکس ها مثل همیشه زیبا بودند.حتما این روزا سرتون خیلی شلوغه. شروع مدرسه ماهان جان.تولد لیانا نمکی. چقدر زود میگذره. پیشاپیش تولد خودتونو هم تبریک میگم.
مامان مهنوش
پاسخ
..بعله..شلوغ به تمام معنا..مرسی عزیزم
nasim
24 شهریور 93 22:11
سلام مهنوش جان همیشه یه سفر و گردش عزیز دلم ماهان حسابی رفع خستگی کرذه برای مهر ماه پرتسس من لیانا جون عکسات بی نطیرن عزیز دلمممممممممم
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی نسیم عزیزم
الهه مامان مبین
25 شهریور 93 13:31
سلام مهنوش جونم .خصوصی رو دریافت کردی
مامان مهنوش
پاسخ
..بعله
آبجیــــــــــ حنانــــه
26 شهریور 93 21:33
سلاااااام ایشالا همیشه به تفریح و گردش
✿مامان دنیز✿
27 شهریور 93 0:18
ای ی جون دلم ،به گل پسری چه خوش گذشته چه مسافرت خوبی ،همیشه به شادی عزیزان دل مامانی این گل پسر لپ قرمزی مونو ببوس
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیزم
نفیس
27 شهریور 93 12:55
مهنوش جون خودتم مهر ماهی هستی؟؟؟؟ چندمه مهری؟
مامان مهنوش
پاسخ
14 مهر
مامان فرخنده
1 مهر 93 8:02
ماهان جونم مدرسه رفتنت را بهت تبريك ميگم اميدورام در راه كسب علم ودانش به بالاترين پله هاي موفقيت دست پيدا كني كلاس اولي نازنين
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم فرخنده گلم
مامان شقایق
1 مهر 93 10:12
سلام عزیزم با اجازتون لینک شدید
بیتا
1 مهر 93 21:06
سلام مهنوش جان خوبی؟ بچه های گلت چطورن؟ دیگه 5 روز بیشتر، به 1 ساله شدنِ دخنره خوشگلت نمونده! ایشالا مبارک باشه تولدش.. _______________________________________________ مهنوش جان شما واسه لیانا کدوم بیمارستان زایمان کردی؟؟ و اینکه راضی بودی؟
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی عزیز دلم..بیمارستان بهمن..نسبتا راضی بودم
بیتا
3 مهر 93 18:32
اااااااای. من لینک شمارو هر چی میزدم رو مطالب قبلی میومد. همینجوری زدم رو صفحه اصلی ..... عجیبه. گفتم چرا چند وقته نیستند.....خوب همرو یه جا میبینم.
مامان مهنوش
پاسخ
...خوب چه بهتر
رویا
18 مهر 93 12:40
سلام مهنوش مامان--من خیلی وقته به وبلاگتون سر میزنم ولی خب من بچه ندارم ولی لیانای شما رو خیلی دوست همچنین ماهان عزیز رو....چرا هیچ عکسی از این اقای پدر نمیزارین؟؟؟ راستی شغل همسرتون چیه ؟؟؟؟و در کدوم استان زندگی میکنید؟؟ هههههه البته میبخشید که من اینقدر ازتون سوال میپرسم همش به خاطر اینه که من شما رو نمونه ی یک خانواده ی بسیار خوشبخت میبینم که بهم عشق میورزین امیدوارم همیشه این عشق و محبت تو خانواده تون در جریان باشه.....
مامان مهنوش
پاسخ
..عزیزم من لزومی نمیبینم که عکس خودم و همسرم رو توی یه فضای عمومی بذارم..ما تهران هستیم..ممنون از اروزی خوبتون
سحر
3 آبان 93 15:41
سلام عزیزم . تازه با وبلاگت آشنا شدم و دارم آرشیو می خونم . واقعا یک مادر نمونه و خوش سلیقه هستی. برایت درکنار عزیزانت بهترینها را آرزومندم. راستی می تونم اسم هتل را بپرسم. خیلی زیباست.
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..ممنون از نظر لطفتون..هتل تایتانیک دلوکس بلک
مانیا
6 آذر 93 1:53
سلام عزیزم همیشه به خوشی و شادی ماشاالله چه بچه های نازی دارین ببوسشون از طرف من عزیزم هتل رویال رفتین؟ با تور رفتین یا شخصی؟ چطور بود ممنونم
مامان مهنوش
پاسخ
..نه عزیزم هتل نرفتیم
Asal
29 مرداد 94 7:03
سلام خانمی امیدوارم حالتون خوب باشه ماشاءالله چه گل دختر و شاه پسر نازی دارین ایشالله هدا براتون حفظشون کنه عزیزم عکسهایی که گذاشتین رو دیدم واقعا عالین و لباسهای بچه هاتونم خیلی باسلیقه و هنرمندانه انتخاب شدن راستش بنده کانادا میشم یه تعداد لباس کودکانه با قیمتهای مناسب از تخفیفها خریدم و برای دوستای نی نی سایت برا فروش گذاشتم میتونین تشریف ببارین و ببنین البته بنده حاضرم با کمترین قیمت بهترین لباسهایی که مورد نیازتون هست رو از اینجا (تورنتو) براتون تهیه کنم و چون اوایل مهرماه خودم میام ایران سفارشاتون رو خودم میارم که هزینه حمل و گمرک اینام نداشته باشه خلاصه بنده در خدمتتم تا کمک کوچیکی در تهیه لباسهای نازنازیاتون داشته باشم آدرس تاپیک نی نی سایتم http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1189615&PageNumber1