لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

لیانا عسل مامان و بابا

روزانه های یک مامان..

1393/4/18 12:19
نویسنده : مامان مهنوش
5,549 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم.... رویای کوچک شیرینممم

سه فصل از زندگیت را در کنار هم پشت سر گذاشتیم.. سه فصل شیرین و پر از خاطرات رنگارنگ..خاطرات لحظه به لحظه بزرگ شدن و قد کشیدنت ..

عروسک قشنگ  خانه مان.. با گذشت هر روز برایمان عزیزتر می شود و شیرین تر..عزیزتر از جان و شیرین تر از عسل.. 

حالا دیگر هر روز صبح در خانه مان با صدای آواز بهشتی دخترکم آغاز میشود..که با دستهای کوچکش لبه تخت را گرفته و ایستاده..و با صدای بلند برایمان آواز میخواند و صدایمان می زند...که آهاااااااااای..اهالی خانه...کجایید؟!!

و چه لذتی دارد..خوردن صبحانه چهار نفری...حلیم خوشمزه مامان پز..در کنار دو دلبرک شیرین زبانم...که لذت غذا خوردنشان به من حس خوب بهترین سر آشپز دنیا را میدهد... 

و گذران باقی اوقات روز به همراه دو وروجک پر از انرژی و شور و شیطنت...که باید برای یکیشان کتاب بخوانی..  همراهش ماکت بسازی..نقاشی بکشی و ماشین بازی کنی ...و آن دیگری.. فسقلی پر جنب و جوشی که این روزها کنجکاویش سر به فلک می کشد...و دیگر یک لحظه هم در پارک بازیش بند نمی شود..و باید دایم مراقبش باشی که مبادا به وجود نازنینش آسیبی برسد...وقتی که سینه خیز به تمام کنجها و زوایای خانه سرک می کشد..یا زمانی که سعی دارد با گرفتن هر چه که به دستش می رسد بایستد و اولین قدمهای کوچکش را تجربه کند..

و تما م اینها اگر چه گاهی خسته ام می کند....و جسمم زیر بار این خستگی کم می آورد ...اما روحم تر و تازه می شود و صیقل میخورد..از حس این لحظات اعجاب انگیز تکرار نشدنی...در کنار فرشته های کوچک بی تکرارم..

و این هم یک راز مادرانه دیگر است...که هر قدر هم که خسته باشی...دلبندت..پاره تنت را که در آغوش میگیری..دنیایت عوض میشود...و همه خستگیت زاِئل میشود..از دیدن لبخند شیرین و نگاه جادویی اش

خدایا شکررررت...برای دو هدیه بی نظیرت..که روزگارمان را شیرین میکنند...خوشبختمان می کنند...فقط با بودنشان...نفسشان.

 

                 

                                 دردانه های من به روایت دوربین       

                             

          لیانا

 

         ماهان و لیانا

         ماهان

      ماهان

                                      پری دریایی نازنینمممم

 

      لیانا

      لیانا

      لیانا

                   فدای دس دسی کردنت نباتممممم

     لیانا  

        لیانا

                              دختر باحجاب مدرن من!خندونک

      لیانا

 

                                              نفس مادررر

    ماهان

    لیانا

     لیانا  

   

  و در آخر هم چند عکس از تعطیلات آخر هفته در هوای پاک کوهستان!...(و دوربینی که از خانه بیرون نرفت!)سکوت

    لیانا  

    ماهان

    ماهان

    ماهان 

              ماهان

    لیانا  

 

                                           

نظرات (44)

فهیمه
19 تیر 93 1:04
وای چه دختر نازی به وب شکرک ماهم سربزنید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم..چشم
آدرینا
19 تیر 93 1:11
آبجیــــــــــ حنانــــه
19 تیر 93 1:59
سلااام مامان گل و مهربوون ماهان و لیانا عزیز مامان جوون من وقتی از وبلاگ کسی خوشم بیاد کلشو میبینم ... مث الآن همه ی صفحات رو خوندم ... عااالیـــ بووود مامان مهنوش جان اجازه هست ما شمارو لینک کنیم ؟؟؟ منتظر خبرتون هستم دختر و پسر گلتون رو ببوسید
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنون گلم..البته عزیزم..چرا که نه..خوشحال میشیم از داشتن دوستی مثل شما
نیکــو
19 تیر 93 2:10
ای جاااانم فداتون بشم منم ماشالله به هردوتاتون خیلی دوست داشتنی و نازین خدا حفظتون کنه برای مامان مهربونتونهمیشه از دیدن عکسهای خوشگلتون کیف میکنم عزیزهای من
مامان مهنوش
پاسخ
...خدا نکنه خاله مهربون...لطف داری شما
الهه مامان مبین
19 تیر 93 2:12
فدای اون عکسای همیشه خوشگلتون نازنین های من . خدا این دو تا دسته گل رو برات نگه داره مهنوش جونم . متنت بسیار زیبا و با احساس بود دوست خوبم . کلی لذت بردم
مامان مهنوش
پاسخ
..لطف داری الهه عزیزم
مهربوون
19 تیر 93 10:48
عزیزم ...هر روز بانمک تر از گذشته میشن... شوق دیدنشون و تا آخر خوندن مطلب و دیدن عکساشون من رو شاد میکنه... سلامت و شاد باشید همیشه 2تا فرشته های خوشگل
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم مهربون عزیزم
مامان دو فرشته
19 تیر 93 12:11
عزيز منن اين دو تا عروسك از تو وبلاگ بوس بوسشون ميكنم. ايشاله هميشه در كنار هم خوش و خرم باشيد مهنوش جان. تو رو خدا زود زود آپ كن چون با ديدن گلهاي نازت تا چند روز شارژم.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم گلم..دیگه از این تند تند تر آپ کنم؟!
النا
19 تیر 93 12:46
ماشاالله چه نازه دوسش داشتم
الهه مامان مبین
19 تیر 93 15:47
قربون اون چشمای خوشگلت عزیز دلم ... آخه مایوش رو ببین ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فدات بشه خاله گل من
مامان مهنوش
پاسخ
..خدا نکنه خاله جون
الهه مامان مبین
19 تیر 93 15:48
چقدر روسری بهت میاد عزیزم . خصوصا با اون عینک آفتابی خوشگلت یه ماچ گنده گنده هم برای پسر خوشگلم ماهان عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم الهه گلم
nasim
20 تیر 93 16:32
سلام مهنوش جان پرنسس آریایی دوست دارم زیاد شیرین عسل من دیگه حرفه ای شنا میکنی قربون دس دسی کردنت خانوم گلم چراااااااااا با احساسات من بازی میکنی جیگر طلا با اون شال و عینک آفتابی شیما جان من 2 پست قیلی کامنت گذاشتم ولی تایید نشد نمیدونم چرا
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی نسیم جونم....من کامنتی ندیدم..شاید ارسال نشده.البته من شیما نیستماااا
بهار مامی غزل
20 تیر 93 17:01
عزیزمممم چقدر بزرگ شدی لیانا جونممم ماهتر شدی ..قربون تیپ فشنتمن عاشق این خواهر برادر خوشگل و خوش تیپ هستم خدا نگهدارشون باشه
مامان مهنوش
پاسخ
..لطف داری بهار عزیز
ساناز
20 تیر 93 21:26
مهنوش جون خيلي عكساي قشنگي بود... هرروز ليانا جون و ماهان جون خوشگلتر و خوشتيپ تر ميشند مخصوصا عكس لينا جوني با مايو و با حجابش خيلي نازه كلي ببوسش
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی ساناز جونمممممم
مامان فرخنده
21 تیر 93 8:17
قربون ليانا و ماهان گلم چقدر دوتايتون ناز هستيد ماماني چشم شور نيست خدا حفظشون كنه وهر روز مثل الان پر انرژي وخندون باشند و خوشبختي شما روز به روز بيشتر بشه
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون فرخنده گلم..ملیسای نازم رو ببوس
مامان مهدیه
21 تیر 93 11:20
ای جونم چه پری خوشگلی خدا حفظش کنه .به وب ما هم سر بزنید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..حتما
آبجیــــــــــ حنانــــه
21 تیر 93 13:19
شما با افتخاار لیـــــنک شدید بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووس
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
✿مامان دنیز✿
21 تیر 93 21:39
سلام مثل همیشه یه متن عالی و درددلهای دلنشین مادرانه،و 2تا شیرین زبون عالی بود مامانی دستت درد نکنه
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
nasim
21 تیر 93 21:52
سلام مهنوش جان عزیزم ببخشید اشتباه تایپی شد مامان گل
مامان مهنوش
پاسخ
..خواهش میکنم نسیم جان
مامان دیبا
22 تیر 93 3:33
ای جااااااانم چه فرشته هایی هزار ماشالا می بوسم این دو گل نازت رو ....متنت خیلی دلنشین بود عزیزم واقعا تمام خستگی ها رو این شاخه نبات ها در می کنن
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..دیبای نازم رو ببوس
رومینا
22 تیر 93 9:29
مامانی عاشق حس مادرانه ات هستم . خیلی قشنگ احساس ت رو بیان میکنی . دو تا خواهر و برادر دوست داشتنی . یه دونه ای عزیز دلم بوس
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی رومینا جون..لطف داری..بووس برای رادوین عزیز
نسیم مامان بهار
22 تیر 93 15:03
سلام مامان مهربون لیانا و ماهان جون!!!! خیلی وبلاگ قشنگی دارید! تبریک میگم... از خدا میخوام همیشه شاد و سلامت کنار هم باشید... اگه اجازه بدید دوست داریم لینکتون کنیم....؟؟؟؟ به وبلاگ ما هم سد بزنید....
مامان مهنوش
پاسخ
...ممنون گلم...لطف دارین..چشم..حتما..سد که نمیشه..ولی سر حتما
fafa
23 تیر 93 4:27
وای خدا این کنجد چه ملوس شده قربونش بشم عاشق عکسش شدم که دس دسی میکنه اوخخخخخخخخخ یه گاز کوچولو راستی نمی خوای گوشاشو سوراخ کنی البته ببخشید فضولی میکنما
مامان مهنوش
پاسخ
...مرسی فافا جون..فکر نکنم..میذارم خودش که بزرگ شد تصمیم بگیره
سهیلا مامان آیسا
23 تیر 93 9:48
خیلی قشنگ نوشتی مهنوش جون عزیزم لیانا رو ببین با مایو وحجاب چه ناااااااااز و خوردنی شده عکسهای کوچولوها مثل همیشه عالــــــــــــــــی بود،ببوس دسته گلهای خوشگلتو
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنونم سهیلای عزیزم
مریم
23 تیر 93 11:51
الهی قربونت بشم نبات کوچولووووووووووووو . خنده هات دل آدمو میبره . جونم . مااااااااااچ ماااچیش کن مهنوش جون لدفا
مامان مهنوش
پاسخ
..مرسی مریم جون
مامی الی
23 تیر 93 12:42
عزیزم چشم بد ازتشون دور. یکی از یکی عسلتر. روی ماه دختر ناز و عسلمو ببوس.
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..اریای عزیز رو ببوس
مامان خدیجه
23 تیر 93 13:47
سلام کوچولوهای خیلی نازی دارید اکثرم مطلالب وبتون رو خوندم برای کوچولوهاتون اسفند دود کنید خیلی نازند خدا حفظشون کنه از طرف من یک ماچ آبدار به لیانا جون بدید با اجازه تون لینکتون کردم دوست داشتید لینک کنید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..لطف داری..
مامان
24 تیر 93 0:56
هزار الله و اکبر به این فرشته های ناااااز.. عکسها خیلی زیبا بودن مهنوش جونم....
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون عزیزم
مامان
24 تیر 93 0:58
قربونت بشم شناگر ماااااهر... همه ی این وروجکها عاشق آب بازی هستن
مامان
24 تیر 93 0:59
همیشه به گردش.... نوش جونتون هوای کوهستان..... الهی همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه...
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
مامان
24 تیر 93 1:01
بهار
24 تیر 93 2:19
مهنوش جون با سلیقه و خوش ذوققممم یه سوال دارم میتونم بپرسم این استخر ابی خیلی خوشگل و گوگولی رو اگه از تهران خریدی لطف کنی ادرسش رو بدی..مرسی عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..تو وبت جواب دادم بهار جان
شیما مامان شاهین کوچولو
25 تیر 93 0:57
قربون این پری دریایی خوشگل بشم من... چه کیفی میکنه تو استخر این مامانی هم هر دفعه کلی لباسای خوشگل تن پرنسس میکنه دلمونو اب میکنه مثل همیشه زیبا و با احساس نوشتی مهنوش جونم
مامان مهنوش
پاسخ
...خدا نکنه شیما جون...ممنونم..لطف داری
Hasti
25 تیر 93 14:01
مهنوش جونم انقد که ماشالله بچه هات ناز و زیبا هستن... خیلی دلم میخواد خودتم ببینم.. ای کاش یه عکس از خودت برامون بذاری خانومی
مامان مهنوش
پاسخ
...لطف داری گلم...همون ورژن بزرگتر ماهان رو در نظر بگیر
آبجی حنانه
25 تیر 93 18:40
سلام مامان مهنوش جان گل و مهربون لیانا عزیز خوبه ؟ ببخشید میشه ما رمز روز تولد رو داشته باشیم ؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
..سلام گلم..ممنون...اون یه پست اختصاصی برای لیاناست..هیچ کس رمز نداشته عزیزم تا حالا
Hasti
26 تیر 93 14:38
ورژن بزرگتر ماهان! پس خودتم خوشگلی دیگه! ماشالله هزار ماشالله بچه ها عین گل تمیز و زیبا... این درخت آلبالوئه یا گیلاس؟؟ کجاست؟؟
مامان مهنوش
پاسخ
.....ممنونم ..لطف داری گلم ..درخت البالو...توی حیاط!
آبجیــــــــــ حنانــــه
26 تیر 93 23:50
سلاام ... باشه مرسیـــ مامان مهربــون لیانا جون رو ببوسیـــد محکــم
مامان مهنوش
پاسخ
..lممنونم عزیز دلم
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:13
عالی بود مثل همیشه وای فدای اون حجابت بشم من خشششششششششششگل خانوم
مامان مهنوش
پاسخ
..خدا نکنه خاله جون...مرسی
مینا حسینی
30 تیر 93 14:57
سلام ماشاله دختر نازی خدا حفظشکنه شمارو لینک کردم با اجازتون به ما هم سر بزنید
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم..حتما
مهتاب
31 تیر 93 17:54
سلا م مهنوش عزیز مثل همیشه عالی بود .میخواستم بگم کاش تو وبتون راجع به ارتباط با بچه ها بیشتر توضیح میدادین مثلا غذاخوردن بچه ها/چطوری و چقدر باهاشون بازی میکنین/ازکجا براشون لباس میخرین/رابطه ماهان با لیانا/سرگرمی هاشون/کلاس های اموزشی ماهان اگه میره و صدها مطلب دیگه که به درد مادرا بخوره تا وبتون پربارتر بشه اگه به وب جهان با تو زیباتر است سر بزنید منظور منو متوجه میشین امیدوارم از این انتقاد من ناراحت نشید.
مامان مهنوش
پاسخ
...ایده بدی به نظر نمیاد..البته به اون وبی که گفتین یه سر زدم..ولی به نظرم اومد که غیر از ریز خاطرات دختر گلشون راجع به خیلی از اتفاقات و روزمره های مربوط به خودشون هم نوشتند..حقیقتش من مطمئن نیستم که این کار با توجه به جوی که بر فضای مجازی ما حاکم کار درستی باشه..من تو وبهای دیگه دیدم فرضا اگه کسی اومده راجع به خودش..شرایط زندگیش..و ریزه کاریهای دیگه زیاد نوشته و وارد جزییات شده بعضا کامنتهای نامربوطی داشته و حتی مواردی دیدم که این داستان انقدر ادامه دار شده که طرف بی خیال وبلاگ نویسی شده و وبش رو تعطیل کرده!!..بلا نسبت همه دوستان ما در اینجا.. بعضی دوست دارن به زندگی دیگران سرک بکشند و اگر هم چیزی به مذاقشون خوش نیاد و یا پای مسایل دیگه در میون باشه..! به خودشون اجازه میدن اظهار نظر بی مورد و بعضا همراه با بی ادبی و هتک حرمت داشته باشن..بعضی از این چیزایی که شما بهش اشاره کردین..ممکنه برای بعضی دوستان جنبه اطلاع رسانی داشت باشه به نوعی..و برای بعضی خودنمایی و ...دیده بشه(فرضا این که بچه ها تفریحاتشون چیه یا از کجا براشون خرید میشه)..باور کنید که این طرز تلقی خیلیها ممکنه باشه.. و از طرفی کمبود وقت با وجود داشتن دو تا بچه کوچک هم خیلی اجازه ریز نویسی رو نمیده..ولی با این حال سعی میکنم به خاطر خودم ( که مطمئنم در اینده خوندن خاطرات کودکی بچه ها برام خیلی لذت بخش خواهد بود)..و به خاطر خود بچه ها..و همینطور به خاطر گل روی دوستان عزیزی مثل شما جزئیات بیشتری از روزمره هامون رو بنویسم..البته فقط اون بخشی رو که صرفا به خود بچه ها مرتبطه...
مهتاب
1 مرداد 93 14:52
ممنونم مهنوش جان که پاسخ دادین کاملا باهاتون موافقم راجع به اینکه برداشت ها از وبلاگ متفاوت هست بعضی دور از جون دوستان حسودی میکنن و... یکی از دوستانم که مرتب سفرهای خارجی اش رو می نوشت با بچه هاش یه سری تنگ نظران انقدر با جملاتشون اذیت کردن که وبلاگ نویسی تعطیل کرد ولی تا اونجایی که خودتون صلاح میدونید بنویسید ان شا اله دوستان کم لطفی نکنن و به عنوان کمک در پرورش فرزنهاشون ایده بگیرن نه چیز دیگر خیلی دوستون دارم.
مامانی
2 مرداد 93 22:49
وای چه پرنس و پرنسس نازییییییییییییییی
زهرا
4 مرداد 93 1:22
سلام به به این قند عسلا کلیییییییی لذت بردم از اینکه جوجه ها آب بازی میکنن و آب رو هم هدر نمیدن آفرین به شما بچه های ما از الان باید فرهنگ مصرف درست رو یاد بگیرن با نظرتون که در پاسخ مهتاب جون دادید کاملااااااا موافقم ذکر جزییات بیشتر باعث میشه افراد باز هم خواهان جزییات بیشتر وبیشتر بشن و کار به اظهار نظر هم میرسه و منم خیلی وبلاگا رو دیدم که به همین خاطر یا خصوصی شدن و یا کلا تعطیل شیوه نوشتنتونو دوست دارم راستی نی نی منم ایشالله بهمن به دنیا میاد با دل پاک مادرانتون برای سلامتی همه نینی های تو راهای دعا کنید ممنون بوسسسسسسسسسس محمک برای قند عسلا
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون زهرا جان..لطف داری..حتما عزیزم..اگه قابل باشم دعا میکنم
مامان ریحانه
12 مرداد 93 23:46
واییی هردوتاشون خیلی ماهن عزیزم
مامان مهنوش
پاسخ
..ممنون گلم
نیلوفر
20 دی 93 17:39
خیلی خوشگلن خدا براتون نگه داره با دیدنشون غم دلم یکم سنگین شد اما انرژی مثبت خوبی هم گرفتم چون خیلی وقته که دلم یکی ازین دسته گلارو میخواد اما خیلی کم سعادتم خدا حفظشون کنه خیلی نازن
مامان مهنوش
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم..ایشالا هر چه زودتر مامان یه کوچولوی ناز میشی